دانش آموزان بعد از ورود به دوره‌ی متوسطه‌ی دوم، کنکور سراسری، به یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه آن‌ها تبدیل می‌شود و با در نظر گرفتن افزایش تعداد متقاضیان نسبت به سال‌های گذشته، رقابت بین آن‌ها به‌طور چشم‌گیری افزایش‌یافته است و به همین سبب قبولی در کنکور سراسری دشوارتر نسبت به سال‌های گذشته شده است. اولین گام برای شروع مطالعه و آمادگی برای حضور در کنکور سراسری ، تعیین منابع و مشخص کردن دروسی است که باید توسط داوطلبان مطالعه شوند و هرساله منابع اصلی کنکور توسط سازمان سنجش اعلام می‌شود. یکی از بهترین روش‌‌ها برای بالا بردن سطح اطلاعات و توانایی کافی برای داوطلبان، استفاده از کتاب‌های جامع کنکور می‌باشد. کتاب کنکور به دلیل داشتن روش‌های استاندارد آموزشی، آمادگی بیشتری برای داوطلبان به ارمغان می‌آورد. با توجه به هزینه بالا کلاس‌های خصوصی و اتلاف وقت در زمان حساس قبل از کنکور  استفاده از کتاب‌های جامع کنکوری گزینه بهتری محسوب می‌شود. مؤلفان و ناشران کتاب کنکور با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای آموزشی اقدام به تألیف و انتشار کتاب‌های کنکور برای دروس عمومی و تخصصی تمامی رشته‌ها کرده‌اند.

سری کتاب کنکور جامع هر سه‌پایه دهم، یازدهم، دوازدهم می‌باشد و شامل سه بخش اصلی است. درس‌نامه جامع و کامل، پرسش‌های تشریحی و نمونه سؤالات استاندارد طبق آخرین تغییرات کتاب‌های درسی و پرسش‌های چهارگزینه‌ای و تست با پاسخ‌های کاملاً تشریحی و نکات تکمیلی و کلیدی هر درس برای کنکور سراسری می‌باشد. کتاب‌ کنکور نسبت به بقیه کتاب‌‌های کمک‌درسی به دلیل دارا بودن تمام دروس هر سه‌پایه حجم بسیار بالاتری دارد. در کتاب‌های کنکور، تست‌های کنکور چند سال اخیر به‌صورت کاملاً و با پاسخ تشریحی جمع‌آوری‌شده است و موردبررسی قرارگرفته است. در این کتب سؤالات از راحت به دشوار تألیف شده و همه سطوح را شامل می‌شود.

سایت گاج مارکت فروشنده کتاب کنکور از تمام ناشران بزرگ و مطرح کتاب‌ کمک‌درسی مانند انتشارات بین‌المللی گاج، خیلی سبز، قلمچی، مهر و ماه، الگو، تخته‌سیاه، کاگو، منتشران، مبتکران و بسیاری دیگر است.

شما میتوانید در سایت گاج مارکت کتاب‌های کمک‌درسی جامع کنکور برای تمامی رشته‌ها اعم از علوم تجربی، ریاضی و فیزیک، علوم انسانی، فنی و حرفه‌ای و کاردانش، هنر و زبان انگلیسی را بررسی و تهیه کنید.

از مزایای استفاده از کتاب کنکور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درس‌نامه‌های‌ جامع و خلاصه برای درک بهتر دروس
  • توضیح به شیوه ساده و سلیس
  • دارا بودن تست‌های متنوع کنکور برای ایجاد چالش در سطوح مختلف
  • همراه داشتن پاسخنامه کلیدی و تشریحی به‌منظور برطرف کردن ایرادات
  • آشنایی هرچه بیشتر با سؤالات تست کنکور
  • کاهش استرس و ایجاد آمادگی بیشتر برای کنکور

کتاب کنکور تجربی

ازآنجایی ‌که کنکور تجربی همیشه بالاترین تعداد متقاضیان را دارد؛دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور تجربی یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین دوره‌های زندگی خود را سپری می‌کنند. کنکور رشته تجربی به دلیل تخصصی بودن دروس نسبت به کنکور بقیه رشته‌ها به‌مراتب دشوارتر است.  

یکی از دروس اصلی و البته دشوار رشته تجربی درس زیست‌شناسی است. به دلیل ضریب بالایی که این درس در کنکور دارد، به همین خاطر اهمیت زیادی برای داوطلبان این رشته داشته و تهیه یک کتاب بانک تست خوب دغدغه همیشگی دانش آموزان بوده است. از ویژگی‌های یک کتاب تست جامع برای کنکور در هر درسی، می‌شود به جامع و کامل بودن پرسش‌نامه و پاسخ‌نامه آن اشاره کرد، طوری که هم ازلحاظ کیفیت و هم کمیت بتواند همه نیازهای داوطلبان این رشته را رفع کند. شما می‌توانید  با خرید کتاب کنکور تجربی از سایت گاج مارکت، آماده برای شرکت در کنکور سراسری سرنوشت‌ساز رشته تجربی بشوید.

از ویژگی‌های کتاب جامع و کامل برای کنکور تجربی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه جدول و نمودار کاربردی
  • ارائه کادر نکات مهم و طلایی
  • ارائه‌ی کادر ترکیب مطالب مهم
  • ارائه‌ی تست‌های تألیفی و سراسری

کتاب کنکور ریاضی

برای قبولی در رشته‌های کنکور ریاضی عوامل مختلفی حائز اهمیت می‌باشد. داوطلبان کنکور رشته ریاضی می‌بایست جهت موفقیت در کنکور سراسری چندین معیار را در نظر داشته باشند. با توجه به اینکه دروس عمومی در کنکور ریاضی حذف‌شده داوطلبان باید تنها به مطالعه دروس اختصاصی این درس بپردازند تا بتوانند به نتیجه قابل قبولی دست یابند.

کنکور رشته ریاضی از سه زیرگروه تشکیل‌شده است که بر اساس رشته‌ای که شما انتخاب کردید، ضریب درسی در هر یک از این زیرگروه‌ها متفاوت است. به‌طورکلی رشته ریاضی بیشترین ضریب را در این سه زیرگروه دارد و پس‌ازآن فیزیک و شیمی بر اساس رشته که شما انتخاب کرده‌اید ضرایب بیشتری را به نسبت درس‌های دیگر به خود اختصاص می‌دهد. خرید کتاب کنکور ریاضی در فروشگاه اینترنتی خرید کتاب گاج مارکت با کامل‌ترین مجموعه‌های  کتاب‌های کنکوری در اختیار شما گذاشته‌ایم.

از ویژگی‌های کتاب جامع و کامل برای کنکور ریاضی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دربردارنده‌ی مباحث  درس ریاضی دهم و حسابان یازدهم و دوازدهم
  • چیدمان موضوع به موضوع مطالب
  • ارائه‌ی درس‌نامه‌های جامع و مفهومی
  • ارائه‌ی بانک تست پربار و روش‌های حل
  • ارائه‌ی پاسخ‌نامه‌ی تشریحی برای سؤالات مندرج
  • متناسب با درجه سختی سؤالات کنکور سال‌های اخیر

کتاب کنکور انسانی

همانند فارغ تحصیلان رشته ریاضی و تجربی، دانش آموزان رشته انسانی نیز سهم قابل‌توجهی از متقاضیان کنکور سراسری را تشکیل می‌دهند. رشته‌هایی مانند روانشناسی، حقوق، مدیریت و حسابداری ازجمله رشته‌های پرطرفدار انسانی  به شمار می‌روند. پیشنهاد می‌شود متقاضیان کنکور انسانی طبق رشته‌‌ای که می‌خواهند انتخاب کنند و ضریبی که آن درس در کنکور دارد با در نظر گرفتن سطح علمی و توانایی خود به دنبال بهترین و کامل‌ترین کتاب کمک‌درسی باشند. ما در فروشگاه اینترنتی خرید کتاب گاج مارکت با توجه به‌تمامی نیازهای متقاضیان مجموعه‌ای از کامل‌ترین کتاب‌های کنکور انسانی با تمام انتشارات کتاب کمک‌درسی را گرد هم آورده‌ایم و در اختیار شما داوطلبان گرامی قرار داده‌ایم که می‌توانید نسبت به خرید کتاب کنکور انسانی به ساده‌ترین روش، اقدام نمایید.

از ویژگی‌های کتاب جامع و کامل برای کنکور انسانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دفترچه کلید نهایی سازمان سنجش
  • کتاب پاسخ‌نامه کاملاً تشریحی کلیه آزمون‌ها
  • هماهنگ با شیوه جدید آزمون کنکور
  • آزمون‌، شامل دروس اختصاصی مطابق آخرین تغییرات کنکور

با توجه به بالا بودن هزینه تحصیل، پیدا کردن یک سایت فروش کتاب کنکور با تنوع بالا از اهمیت بسزایی برخوردار است.

ما در سایت گاج مارکت با درک حساسیت این موضوع امکانی را فراهم کرده‌ایم تا شما بتوانید خریدی راحت و بی دغدغه داشته باشید.