هر ساله افراد زیادی درکنکور  رشته‌های مختلف شرکت می‌کنند. بیشتر شرکت کنندگان معمولا در شاخه‌های تجربی، ریاضی و انسانی مشغول به تحصیل هستند، البته رشته‌های فنی حرفه‌ای و کار و دانش هم علاقمندان زیادی دارند اما تعداد آن‌ها از موارد قبلی کمتر است. با توجه به تعداد بالای متقاضیان کنکور تجربی، تقریبا همه دانش‌آموزان، با فشار و استرس بسیار زیادی مواجه هستند چراکه رقابت بسیار تنگاتنگ است و هیچ‌کس نمی‌تواند پیش‌بینی دقیقی از نتیجه آزمون داشته‌باشد! با توجه به شرایط ایجاد شده، مشکلاتی به وجود می‌آیند که حتی با درس‌خواندن هم حل نمی‌شوند و اولین راه برطرف‌کردن این مشکلات، شناخت آن‌ها است پس ما در اینجا یک لیست مختصر از مواردی که باید به آن توجه کنید را آماده کرده‌ایم:

  1. استرس بالا به علت حجم بالای درس‌ها و محدودیت زمان،یکی از مهم‌ترین عوامل ایجادکننده خطر در کنکور است چراکه با داشتن اضطراب، شما توانایی تمرکز کردن روی موضوعات اصلی را از دست می‌دهید و بازده ذهنیتان به شدت کاهش می‌یابد. در چنین شرایطی فقط روی هدفتان تمرکز کنید و از متوجه به حاشیه‌ها پرهیز کنید. سعی کنید تا گوشی همراه خود را کنار بگذارید و مواد مغذی بخورید تا نیرو شما برای ادامه راه بیشتر شود.
  2. نداشتن انگیزه کافی می‌تواند به راحتی باعث توقف در روند پیشرفت شود. با داشتن انگیزه، شما پیشرفت می‌کنید و با پیشرفت حاصل شده، دوباره انگیزه می‌گیرید. این یک چرخه همیشگی است و نباید به هیچ‌عنوان متوقف شود.
  3. درس‌خواندن غیراصولی یکی از دلایل ایجاد صدمات جبران ناپذیری است که بسیاری از کنکوری‌ها از آن بی‌اطلاع هستند. هر درس، شیوه فراگیری مخصوص به خود را دارد و شما می‌توانید با برنامه ریزی دقیق، به نتیجه مطلوب برسید، فقط کافیست تا تکنیک‌های مطالعه هر درس را یاد بگیرید.
  4. وسواس داشتن در مطالعه موضوعی است که می‌تواند سرعت عمل شما را کاهش دهد چون باعث می‌شود تا شما به شکل غیراصولی و نادرست، از زمان خود استفاده کنید و آن را هدر دهید.
  5. استفاده از منابع درسی نامناسب یکی از اصلی‌ترین علت‌ها در گرفتن نتیجه نامطلوب در کنکور است. اگر شما نتوانید کتاب‌های کمک درسی دبیرستان و کنکور را به دستی انتخاب کنید، دیگر نمی‌توانید به شکل اصولی درس بخوانید و داشتن انگیزه هم کمک زیادی به شما نمی‌کند چراکه یکی اصلی‌ترین موارد را زیر پا گذاشته‌اید و آن هم خرید کتاب کمک درسی، با درنظر گرفتن نیاز و هدفتان است!

کتاب کمک درسی جامع کنکور تجربییک راه حل عالی!

شرکت در آزمون‌های سراسری گاج که به صورت منظم برگزار می‌شوند، بسیار در روند پیشرفت فرد تاثیر‌گذارند و محصلان در کل کشور و از پایه چهارم تا کنکور می‌توانند در این سنجش‌ها، به منظور پیشرفت تحصیلی شرکت کنند امابرای پایه ششم و نهم، آزمون‌های تیزهوشان به صورت جداگانه برگزار می‌شوند و دانش‌آموزان می‌توانند هم در آزمون پیشرفت تحصیلی و هم تیزهوشان شرکت کنند.

کتاب کمک درسی رشته تجربی

با توجه به اهمیت نمرات متوسطه دوم، نه تنها استفاده از کتب جامع کنکور، بلکه کتاب‌های مکمل هر سه سال تحصیلی می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند. رشته تجربی دارای درس‌های زیست، شیمی، فیزیک، ریاضی، زمین‌شناسی، دین و زندگی، عربی، زبان انگلیسی و فارسی است که هرکدام، محصولات مکمل مخصوص به خود را دارند و بسته به هدف آموزشی، مجموعه‌هایی برایشان تعریف شده‌است که در بخش زیر، نمونه‌هایی از این محصولات را نام می‌بریم:

کتاب زیست شناسی جانوری جامع کنکور تجربی یا سری آی کیو، آزمونیوم، جمع بندی و ... از جمله محصولات کاربردی هستند. سری میکروطبقه‌بندی یکی از کتاب‌های شیمی جامع کنکور تجربی است، علاوه بر این کتاب حفظیات شیمی جامع کنکور هم یکی از محصولات سری مینی میکرو طلایی است. در درس فیزیک، کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فیزیک جامع و کتاب فیزیک جامع کنکور تجربی از جمله موارد قابل ذکر است. کتاب ترفندهای محاسباتی جامع کنکور از سری جی بی و  کتاب فرم و تست ریاضیات جامع کنکور تجربی، برای درس ریاضی این رشته، بسیار مفید هستند.  کتاب حفظیات زمین شناسی جامع کنکور  تجربی، دین و زندگی کامل جامع کنکور رشته تجربی، درسنامه عربی جامع کنکور سری لقمه طلایی تجربی، کتاب درک مطلب و کلوز تست زبان انگلیسی جامع کنکور تجربی و کتاب آرایه‌های ادبی فارسی جامع کنکور از دیگر محصولات ارائه شده برای آزمون ورود به دانشگاه در این رشته آینده‌دار هستند.

مجموعه‌های کتاب کمک درسی جامع کنکور

هر انتشارات دارای انواعی از مجموعه‌ها است که با هدف خاص برای دروس مختلف خلق شده‌اند و  ما در اینجا تعدادی از آن‌ها را نام می‌بریم:

انتشارات بین المللی گاجسیر تا پیاز، سیر تا پیاز موضوعی، میکرو طبقه بندی، سری کتاب کمک درسی میکرو طلایی، مینی میکرو طلایی، بسته جامع کنکور دور دنیا در 4 ساعت، سری‌ IQ، کتاب‌های کمک درسی سری هت تریک، و دیگر مجموعه‌های قدیمی با نام‌های خط ویژه، آزمون پلاس، را می‌توان به عنوان محصولات انتشارات گاج نام برد.

انتشارات خیلی سبز : نردبام، جمع‌بندی، موضوعی، چند کنکور، جی بی، شبیه‌ساز امتحان نهایی، بام نهایی و... نمونه‌هایی از سری کتاب‌های انتشارات خیلی سبز هستند.

انتشارات قلم چی : مجموعه‌ زرد، پرتکرار، موضوعی، سه سطحی، مجموعه اشتباهات متداول، آبی (مجموعه طبقه‌بندی شده) و... تعدادی از محصولات قلم‌چی هستند.

مبتکران : سری اقیانوس، پایا، پرسش‌های چهار گزینه‌ای، بانک آزمون، محک و کنکور پلاس از جمله مجموعه‌های کاربردی از کتب جامع کنکور هستند.

انتشارات های معروف دیگر از جمله مهر و ماه، الگو، مشاوران آموزش و... در زمینه تولید کتاب‌های کمک درسی فعالیت دارند. شما می‌توانید در صفحه ناشران کمک درسی، همه نشر‌های موجود در سایت گاج مارکت را مشاهده فرمایید.

خرید و قیمت  کتاب‌های جامع کنکور تجربی در وب سایت گاج مارکت

برای پیشرفت تحصیلی حتی یک روز هم ارزشمند است پس دست روی دست نگذارید و همین حالا ثبت سفارش خود را انجام دهید. برای خرید کتاب کمکی جامع کنکور تجربی با تخفیف  ویژه و قیمت مناسب از سایت گاج مارکت فقط به چند کلیک ساده نیاز است. gajmarket یکی از بهترین سایت‌های خرید کتاب کمک درسی در کشور است. قیمت به‌صرفه و مناسب کتاب‌های جامع کمک آموزشی در کنار کیفیت بالا، اولویت هر خانواده‌ای است که به دنبال پیشرفت فرزندش می‌گردد. برای خرید آنلاین از گاج مارکت فقط کافیست که به ما اعتماد کنید تا ما با بهترین‌ کتاب‌های کمک درسی شما را راضی و خوشحال کنیم.