سال‌ها پیش، نمره کارنامه یکی از مهم‌ترین معیارها در تعیین کیفیت آموزش بود. این معیار مشکلات زیادی را با خود همراه می‌کرد و یکی از این موارد، استرس و فشار بسیار زیادی بود که به شکل مداوم بر دانش‌آموز وارد می‌شد و نتیجه‌اش شکل گرفتن رفتارهای ناهنجار و واکنش‌های بحث برانگیز بود. امروزه با توجه به تغییر نظام آموزشی، شیوه نمره دهی به دانش‌آموزان در دوره دبستان تغییر یافته و هیچ یک از محصلان دیگر نمره "بد" نمی‌گیرند بلکه در بدترین حالت نیاز به تلاش بیشتری دارند. این روش بسیار در کاهش استرس کودکان موثر بود و حساسیت شدید خانواده‌ها را به ریز نمرات فرزندشان کم کرد. با تغییر سیستم آموزش و پرورش، شیوه تدریس هم بسیار عوض شده است و دیگر مثل گذشته‌ها نیاز به کمک خانواده و تدریس در منزل توسط اولیا احساس نمی‌شود چراکه میزان تغییرات آنقدر زیاد است که درصورت دخالت خانواده، فرزند دچار دوگانگی و مشکل در انتخاب راه درست می‌شود. با توجه به این محدودیت‌ها، بهترین راه در کمک به دانش‌آموزان دبستانی خرید کتاب‌های کمک آموزشی است که متناسب با شیوه‌های آموزش نوین باشند پس با ما همراه باشید تا در بهبود هرچه بهتر شرایط درسی فرزندانتان شما را یاری کنیم.

آیا در کنار کتاب سوم دبستان استفاده از کتاب کمک آموزشی لازم است؟

علی‌رقم حجم کم مطالب در سال سوم ابتدایی، کودکان نیاز به منابع مکمل دارند تا بتوانند اطلاعاتی که وارد ذهنشان شده را با تمرین بیشتر، تثبیت کنند. با توجه به تغییر شیوه تدریس معلمان، فقط استفاده از روش‌هایی مجاز است که در آن‌ها از متود‌های جدید و مطابق با درخواست معلمان پیروی شود. خرید کتاب کمک درسی نه تنها برای پایه سوم بلکه برای همه ‌سال‌های تحصیلی ضروری است فقط باید توجه داشته باشید که سال چاپ کتاب کمک آموزشی باید با سال تحصیلی مطابقت داشته‌باشد مگر آن‌که هیچ تغییری در کتاب با سال چاپ قدیمی‌تر، نسبت به چاپ جدید دیده نشود.

انتشارات کمک درسی سوم دبستان

نشر‌های بسیاری در زمینه تولید کتب کمکی پایه سوم دبستان فعالیت می‌کنند. گاج مارکت یک منبع کامل از انواع کتاب‌های کمک آموزشی پایه سوم ابتدایی و دیگر پایه‌ها است و به جرعت می‌توان گفت که یکی از بهترین‌ها در ارائه محصولات کمک آموزشی به حساب می‌آید. کتاب ریاضی، فارسی و علوم از سری کارپوچینو، کتاب سیر تا پیاز ریاضی و علوم دوم دبستان و سری کتاب‌های ریاضی، فارسی و علوم از مجموعه شاهکار را می‌توان از جمله محصولات کاربردی ازانتشارات گاج به شمار آورد. دفتر ریاضی سوم دبستان هم به منظور ایجاد فضای کافی برای حل سوالات کتاب درسی ایجاد شده است. انتخاب یک کتاب برای تمرین خوشنویسی هم یکی از شیوه‌های کاربردی برای بهبود دست‌خط در سنین پایین است تا کودکان بتوانند زیبانویسی را به خوبی تمرین کنند، پس ما کتاب خرچنگ قورباغه ننویسیم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اگر به دنبال یک منبع جامع برای سوم دبستان می‌گردید، استفاده از کتاب جامعIQ  و  EQبسیار تاثرگذار است. کتاب جامع ای کیو سوم ابتدایی (EQ) شامل درسنامه از تمام دروس ریاضی، علوم، فارسی، مطالعات اجتماعی و هدیه‌های آسمان است و در کنار آموزش توانسته تعداد فراوانی نمونه سوال به همراه پاسخ‌های روان و قابل فهم را در خود جای دهد و اگر نیازمند محصولی خوب برای ارتقا معدل می‌گردید مطمئنا این محصول، بهترین گزینه برای شماست. ازطرفی دیگر دانش‌آموزان زیادی به دنبال پیداکردن سوالات با سختی بیشتر هستند پس گاج سوالات بالاتر از سطح کتاب درسی را با ارائه کتاب آی کیو (IQ) برای دانش‌آموزان تیزهوش قرار داد تا بتوانند بالاتر از سطح کتاب درسی پیش بروند.

به جز انتشارات بین‌المللی گاج، تولیدکنندگان دیگری زمینه تولید محصولات درسی فعالیت دارند که نشر خیلی سبز، قلم چی، منتشران، مبتکران، بنی هاشمی خامنه،  پویش اندیشه خوارزمی، گل‌واژه، کاگو، گراد، نارنجی و ... نمونه‌هایی از آن‌ها هستند که با تولید کالاهای بسیار مفید در راستای پیشرفت جامعه ایرانی موثر واقع شده‌اند. برای مثال انتشارات مبتکران با ارائه مجموعه آموزش و تمرین رشادت توانسته درسنامه‌ها و نکات کلیدی و مهم به همراه تمرین‌ و پاسخ‌نامه تشریحی را مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی در اختیار سومی‌ها قرار دهد. خیلی سبز یکی دیگر از شرکت‌های مطرح در زمینه تولید کتب کمکی است و از معروف‌ترین مجموعه‌های آن می‌توان به سری من و درسام و کتاب کار اشاره کرد. در صورتی که دانش‌آموز نیاز به تمرین در سطوح بالاتر داشته باشد، سری هوش مالتیپل و پیشتاز هم به اون پیشنهاد می‌شوند. دفتر روزنگار، دفتر املا و دفتر زیبا نویسی هم نمونه‌هایی از محصولات انتشارات پویش اندیشه خوارزمی هستند. برای مشاهده سایر کالاها در گاج مارکت، فقط کافی است در کتگوری مورد نظر خود وارد شوید و درس دلخواه را انتخاب کنید تا بتوانید تمام کالاها را مورد بررسی قرار دهید.

پوستر جدول ضرب

جدول ضرب یکی از مباحث بسیار مهم در سال 3ام ابتدایی است و اگر به درستی فراگیری نشود، در آینده مشکلات زیادی برای فرد به وجود می‌آید چون بسیاری از محاسبات ما در بزرگسالی با این شیوه انجام می‌شوند. برای یادگیری هرچه سریع‌تر، پیشنهاد ما به شما خرید یک پوستر جدول ضرب است تا با ایجاد دسترسی آسان‌تر به بالا رفتن سرعت آموزش کمک کنید.

قیمت کتاب های کمک درسی پایه دوم

یکی از مهم‌ترین معیارها در انتخاب کتاب، بررسی ارزش محصول نسبت به قیمت است و یک کتاب خوب باید بتواند اطلاعات مورد نیاز خواننده را با قیمت مناسب دراختیار او قرار دهد؛ با توجه به این مسئله سایت  گاج مارکت با ارائه کتاب‌های کاربردی سال سوم دبستان از انتشارات‌ خود و دیگر نشرها با قیمت مناسب، به عنوان یکی از بهترین بسترها برای انتخاب کتاب کمک آموزشی دبستان، شناخته شده است.

خرید آنلاین کتب کمکی پایه سوم

وب سایت گاج مارکت با ارائه تخفیفات ویژه بر روی بیشتر محصولات خود از جمله ابزار کمک آموزشی مثل کتاب کمک درسی سوم دبستان، اعتماد مشتریان را به خود جلب نموده‌است. برای خرید فقط کافی است محصول موردنظر خود را در قسمت ذره بین، جستجو و وارد سبد خرید کنید و درنهایت ثبت سفارش در سایت گاج مارکت را انجام دهید. با انتخاب ما دیگر نیازی به خرید حضوری ندارید چراکه امکان سفارش انواع اقلام دانش‌آموزی از جمله لوازم تحریر و ابزار کمک آموزشی در اینجا وجود دارد، فقط کافیست با ما همراه باشید تا سفارشتان را در اسراع وقت درب منزل تحویل بگیرید.