پایه دوم دبستان یک دوره جدید و بی‌اندازه تاثیرگذار است چراکه کودکان یاد می‌گیرند از تجربیات خود استفاده کنند و اطلاعاتی که در سال قبل آموخته‌اند را تحلیل کنند. علی‌رقم محدود بودن تعداد دروس آموزشی، بسیار مهم است که هرکدام از درس‌ها را به عنوان یک منبع مهم برای کسب مهارت درنظر بگیریم چراکه نکات به ظاهر ساده اما مهمی در این دروس وجود دارند و کودکان با مهارت حل مسئله بیشتر آشنا می‌شوند، به علاوه روش‌های عملی را بهتر درک می‌کنند، ولی موضوعی که بیشتر از همه به چشم می‌آید دیدن فرزندانی است که نسبت به سال گذشته، توانایی نوشتن و خواندن جملات بلندتر و مطالب طولانی‌تر را کسب می‌کنند و اینگونه می‌توانند از احساسات کودکانه‌شان با جزئیات بیشتری بنویسند . با توجه به اهمیت بالای کتاب‌های سال دوم دبستان با ما همراه باشید تا با بهترین روش‌های رشد تحصیلی کودکان آشنا شوید.

کتاب‌های دوم دبستان

پایه دوم دبستان شامل کتاب فارسی، نگارش فارسی، کتاب علوم تجربی دوم، ریاضی، هدیه‌های آسمان و قرآن است. علی‌رقم تعداد اندک درس‌ها، تمرین و ممارست از اهمیت بالایی برخوردار است و برای اثبات این موضوع لازم است چند نکته مهم از این سال تحصیلی را با شما در میان بگذاریم:

روش‌های ساده معمولا از کاربردی‌ترین شیوه‌ها هستند، به همین دلیل است که آموزه‌های پایه‌ 2ام نه تنها در طول سال تحصیلی، بلکه در کل دوران زندگی کاربرد دارند. از جمله این موارد می‌توان به شناخت واحد پول اشاره کرد ولی جالب است بدانید که هنوز هم بسیاری از افراد در محاسبات بانکی دچار مشکل می‌شوند و این یعنی مطالب مربوط به سال دوم دبستان هنوز هم به طور درست فراگیری نشده‌اند! از طرفی احتمالا برایتان پیش آمده که در یک نامه مهم، با غلط املایی مواجه شوید و یا حتی خودتان املای درست کلمه موردنظرتان را به یاد نیاورده باشید. علت بروز چنین مشکلات پیش پا افتاده‌ای این است که بسیاری از افراد در زمان کودکی خود از کتاب‌های کمک درسی پایه دبستان استفاده نکرده‌اند و حالا بعد از گذشت سال‌ها همچنان املای تعدادی از کلمات را فراموش می‌کنند. به همین خاطر است که تمرین موضوعات ساده در کودکی اینقدر حائز اهمیت است!

چراغ راهنمایی و رانندگی هم یکی دیگر از مواردی است که دانش نسبت به آن نه تنها مفید است، بلکه باعث جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی درهنگام رد شدن از خیابان می‌شود پس بیایید کتاب دوم دبستان را جدی بگیریم و فرزندانمان را در راستای فراگیری هرچه بهتر‌، یاری دهیم.

اهمیت کتاب‌کمک درسی در پایه دوم دبستان

همانطور که می‌دانید، همه ما برای رسیدن به مهارت مورد نیاز در هر کاری به تمرین احتیاج داریم. تمرین بیشتر نه تنها خسته‌کننده نیست بلکه جذاب است چون ما را با چالش‌های زیادی درگیر می‌کند و باعث می‌شود تا اطلاعات برای همیشه در ذهن ما باقی بمانند. کتاب کمک درسی هم دقیقا چنین تاثیری بر توانایی‌های ذهنی دارد و به دانش‌آموز کوچک ما یاد می‌دهد تا با استفاده از فکر خلاق، مسائل را با دید باز ببیند و حل کند. استفاده از کتاب کمک درسی مخصوص هر درس، نقاط ضعف را هدف قرار می‌دهد و آن‌ها را تقویت می‌کند.

بهترین انتشارات برای خرید کتاب کمک آموزشی دوم دبستان کدام است؟

نشرهای زیادی در زمینه تولید کتب کمکی پایه دوم دبستان درحال فعالیت هستند. سایت گاج مارکت یک مرجع کامل از انواع کتاب‌ها و نشرها است و خود، یکی از برترین‌ها در زمینه ارائه محصولات کمک آموزشی به حساب می‌آید. کتاب ریاضی، فارسی و علوم از سری کارپوچینو، کتاب سیر تا پیاز ریاضی دوم دبستان و سری کتاب‌های ریاضی، فارسی، املا و علوم از مجموعه شاهکار را می‌توان از جمله محصولات پیشنهادی گاج به شمار آورد. اگر به دنبال کتاب جامع دوم دبستان می‌گردید، پیشنهاد ویژه ما به شما عزیزان استفاده از کتب جامعIQ  و  EQاست. کتاب جامع ای کیو دوم ابتدایی (EQ) شامل درسنامه از تمام دروس نام برده به همراه هدیه‌های آسمان است و در کنار آموزش توانسته تعداد فراوانی نمونه سوال به همراه پاسخ‌های روان و قابل فهم را در خود جای دهد و اگر نیازمند محصولی خوب برای ارتقا معدل می‌گردید این کتاب را به عنوان یک پیشنهاد ویژه از گاج مارکت بپذیرید. خرید کتاب آی کیو (IQ) بالاتر از سطح کتاب درسی است و برای دانش‌آموزان تیزهوشی پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند بالاتر از سطح کتاب پیش بروند.

به جز انتشارات بین‌المللی گاج، تولیدکنندگان دیگری هم در این زمینه فعالیت دارند که خیلی سبز، منتشران،  پویش اندیشه خوارزمی، صیانت، کاگو، گراد، دکتر شاکری، نارنجی، سرمشق، ساد و ... نمونه‌هایی از آن‌ها هستند.

پوسترهای آموزشی دوم ابتدایی

اگر شنیده باشید بسیاری از افراد معتقدند که باید چیزهایی که فراموش می‌کنند را جلو چشمانشان بگذارند تا با کمک حافظه بصری بهتر به خاطر بسپارند. این روش یک شیوه رایج و کاربردی است که در سیستم آموزشی هم کاربرد دارد. پوسترهای آموزشی با قرارگیری در محیطی که بیشتر در آن رفت و آمد صورت می‌گیرد، کمک می‌کنند تا سرعت یادگیری چند برابر شود، از این رو انتشارات‌هایی از جمله صیانت، گراد، نارنجی و... با ایجاد پوسترهای آموزشی ریاضی دوم و همینطور پوستر برنامه ریزی و پوستر ساعت، در راستای پیشرفت تحصیلی کودکان سرزمینمان تلاش می‌کنند. این پوسترها در سایت گاج مارت در ابعاد A3 و A4 قابل سفارش هستند.

سایر ابزار کمک آموزشی دوم دبستان

امروزه تنوع کالاهای کمک درسی در تمام رده‌های سنی به شکل چشمگیری افزایش یافته‌اند و علاوه بر جنبه‌های آموزشی، به عنوان مشوق تحصیلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. ابزار ساده‌ای مثل چرتکه، بازی ساعت و دیگر بازی‌های آموزشی، فیلم‌های آموزشی و... از جذاب‌ترین موارد در سنین کودکی هستند.

خرید و قیمت کتاب کمک درسی دوم دبستان

با توجه با بالا بودن هزینه تحصیل، قیمت محصولات جانبی که برای کودکانمان خریداری می‌کنیم بسیار حائز اهمیت است و ازطرفی، به خاطر نیاز دانش‌آموزان به حضور در محیط پویا نمی‌توان از تهیه این محصولات به خصوص کتب کمکی چشم‌پوشی کرد. سایت گاج مارکت با ارائه بهترین خدمات، این امکان را فراهم آورده تا شما عزیزان بتوانید به خرید کتاب کمک آموزشی 2ام ابتدایی برای کودک خود بپردازید. برای خرید در gajmarket.com همین حالا اقدام کنید تا لذت خوب خرید آسان را تجربه کنید و سفارش خود را در اسراع وقت درب منزل تحویل بگیرید.