با قدم گذاشتن به دوره متوسطه دوم دغدغه دانش‌آموزان چندین برابر می‌شود و شما به عنوان یک دانش‌آموز نمونه باید بدانید که هر نکته درسی ممکن است سوال کنکور باشد؛ از طرف دیگر استرس زیاد برای پشت سرگذاشتن امتحانات نهایی دهم می‌تواند بسیار مشکل‌ساز شود، به خصوص زمانی که وارد بخش‌های پرچالش و پیچیده می‌شوید، احساس می‌کنید کتاب درسی مدرسه نیاز شما را برطرف نمی‌کند و زمان‌بندی آموزشی هم به معلم این اجازه را نمی‌دهد تا بیش ازحد تعیین شده برای یک مبحث وقت بگذارد و شما را درگیر مثال‌های بیشتری کند. پیامد این اتفاق کتاب پایه دهم درسی شدید به همراه استرس زیاد است. با توجه به محدود بودن مثال‌های کتب درسی مدرسه و کمبود وقت معلمان، کتاب کمک درسی پایه دهم یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو است. همانطور که می‌دانید استفاده از کلاس خصوصی برای یادگیری بهتر و برطرف نمودن ایرادها یکی از پرهزینه ترین‌روش‌ها است، پس خرید کتاب‌ دهم تجربی و کتاب دهم ریاضی و همینطور خرید کتاب دهم انسانی، هر روزه از سایت‌های مختلف و یا به صورت حضوری انجام می‌شود چراکه با هزینه کمتر می‌توان بارها از یک محصول استفاده کرد اما یکی از مهم‌ترین مواردی که باید به آن توجه کنید، انتخاب سایتی معتبر است که محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه دهد.

مزایای استفاده از کتاب کمک درسی:

  • داشتن تمرین بیشتر
  • حل سوالات در سطوح مختلف
  • بالا رفتن سطح علمی
  • افزایش اعتماد به‌نفس
  • قابلیت مرور مطالب
  • بالارفتن سرعت حل سوال
  • و...

ساختار کتاب‌های کمک درسی

بیشترین ورودی سال دهم برای رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی است پس داوطلبان کنکور این سه رشته هم بسیار زیاد هستند. شاخه‌های هنرستان (فنی حرفه‌ای و کار و دانش) و همینطور کنکور زبان بسیار حائز اهمیت‌اند اما طرفداران کمتری را به خود اختصاص می‌دهند‌. کتاب‌های کمک درسی دهم و مقاطع بالاتر‌‌ از درسنامه و آموزش، تست و نمونه سوالات امتحانی به علاوه پاسخ‌نامه تشریحی برخوردارند و در برخی از آن‌ها برای درک بهتر مفاهیم از ویدیوهای آموزشی نیز استفاده شده‌است.

استفاده از منابع خوب کمک آموزشی، نه تنها باعث آمادگی برای کنکور می‌شود بلکه معدل را ارتقا می‌دهد. در سیستم آموزشی جدید معدل از اهمیت بالایی برخوردار است و در کنکور تاثیر مستقیم دارد! این نشان‌‌دهنده اهمیت پشت‌کار متداوم شما است چراکه هیچ کس نمی‌تواند با یک ماه درس‌خواندن به دنبال نتیجه نجومی در کنکور باشد!

معرفی بهترین کتاب‌های کمک درسی دهم

نشرهای مختلفی در سراسر ایران به تولید کتاب کمکی پایه دهم می‌پردازند و شما می‌توانید براساس نیاز و سلیقه خود از این منابع استفاده کنید. انتشارات بین المللی گاج از نا‌آوران عرصه علم، توانسته باهدف گیری دقیق نیاز دانش‌آموزان و معلمان، کتاب‌هایی تولید کند تا شما بتوانید بدون اتلاف وقت، به اطلاعات و تمرین‌های مورد نظرتان دسترسی پیدا‌کنید برای مثال، از پرطرفداترین کتاب‌های گاج برای ارتقاع مدل می‌توان به فرمول بیست و پرسمان اشاره کرد و اگر نیاز به یادگیری بیشتری دارید می‌توانید از کتاب‌های مجموعه سیرتا پیاز استفاده کنید؛ همچنین برای آمادگی در کنکور از سری میکرو طبقه بندی و برای ایجاد چالش در حل سوالات سخت، از کتاب IQ گاج استفاده کنید.

بهترین منابع انتشارات گاج برای دهمی‌ها

در سایت گاج مارکت با خرید بهترین کتاب‌های کمک درسی دهم ریاضی، بهترین کتب کمک درسی تجربی و عالی‌ترین کتا‌ب‌های کمک درسی انسانی، می‌توانید به نتایج فوق‌العاده‌ای در رشته خود برسید. شما می‌توانید پرکاربردترین کتاب‌های کمک آموزشی را از سایت گاج مارکت خریداری کنید.

نشرهایی چون نشر بین المللی گاج، خیلی سبز، قلم چی، مبتکران، اسفندیار، بنی هاشمی، مشاوران، الگو، منتشران، کتاب نارنجی و... از ناشران برجسته‌ای هستند که انواع کتاب کمک درسی دهم ریاضی، تجربی، انسانی و سایر رشته‌ها را برای دانش‌آموزان پایه دهم درنظر گرفته‌اند.

با توجه به گستردگی و تنوع بالای محصولات، فقط کافی است نام کالای مورد نظر را در سایت گاج مارکت جستجو کنید تا به اطلاعات مربوطه دسترسی پیدا‌کنید. درصورتی که نمی‌دانید کدام محصول برای شما مناسب است، با خواندن توضیحات در صفحه محصول و توضیح دسته‌بندی‌ها، به نتیجه درست می‌رسید چراکه هدف از انتخاب هر کالا با دیگری متفاوت است.

تفاوت ماهیت‌های کتاب کمک درسی دهم

این گونه کالاها عمدتا دو هدف اصلی را شامل می‌شوند: یکی برای قبولی در امتحان با نمره بالا و دیگری برای رسیدن به رتبه ایده‌آل در کنکور.

همینطور که گفتیم نمرات دوره متوسطه دوم بسیار بر روی نتیجه آزمون ورودی دانشگاه موثراند. درست است که ماهیت کتاب کمک درسی با هم فرق دارند اما همه برای رسیدن به یک هدف در کنار شما هستند. مجموعه‌هایی مثل ماجراهای من و درسام برای 20 گرفتن و سری شب امتحان از انتشارات خیلی سبز و سری پرسمان  و همینطور فرمول بیست که از انتشارات گاج، به تازگی وارد مجموعه گاج‌مارکت شده اند، برای گرفتن نتیجه بهتر در امتحان پایان ترم استفاده می‌شوند و مثل یک سکوی پرتاب عمل می‌کنند تا شما با توجه به حجم بالای مطالبی که در هر نیمه از سال تحصیلی می‌خوانید، به یک جمع بندی شب امتحانی برسید.

کتاب‌های جامع دهم

این سری با پوشش دهی تمام دروس پایه دهم می‌توانند با هدف پاسخ‌دهی به سوالات کتاب درسی یا ارتقای معلم و آمادگی برای امتحان به محصلان کمک کنند. کتاب‌های گام به گام هم از جمله کتب جامع به حساب می‌آیند و شاه کلید یکی از نمونه‌های بسیار کاربردی در میان آن‌ها است تا شما بتوانید تمام دروس سال دهم را در یک کتاب داشته‌باشید و به خاطر بسپارید که تمرین بیشتر در منزل باعث صرف زمان کمتر در پاسخ‌دهی به سوالات امتحانی می‌شود.

خرید و قیمت کتاب‌های کمک درسی پایه دهم

اگر به دنبال یک شروع خوب و ایجاد پایه‌ قوی برای کنکور هستید، حتما منابع کمکی معتبر را مورد استفاده قرار دهید. گاج مارکت با دربرداشتن انواع ابزار کمک آموزشی برای پایه دهم در تلاش است تا چراغ راه شما را نورانی‌تر کند. منابع معتبر موجود در سایت گاج همراه با قیمت‌های مناسب و تخفیفات ویژه همان چیزی است که هر دانش‌آموز زرنگی به دنبال آن می‌گردد پس همین حالا دست به‌کار شوید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. درصورت بروز مشکل در ثبت سفارش یا درخواست مشاوره برای خرید، می‌توانید با بخش پشتیبانی گاج مارکت تماس بگیرید تا یک خرید مطلوب را بدون هدردادن وقت تجربه کنید.