اول ابتدایی، نقطه ورود کودکان به دنیای درس و مدرسه است و یکی  از مهمترین و حساس‌ترین دوران هر دانش‌آموزی محسوب می‌شود. قرار است یک محیط خارج از خانه را تجربه کنند، دوست پیدا کند، یاد بگیرد، بخواند، بنویسد، آداب اجتماعی بیاموزند، استعداد خود را کشف کنند و...  به همین دلیل نقش زیاد و پررنگی در علاقه‌مندی کودکان به درس‌خوانده و مطالعه کردن ایفا می‌کند. دانش‌آموزان این مقطع تحصیلی با حروف الفبا و اعداد آشنا می‌شوند، استعدادها و توانایی‌های آن‌ها کشف‌شده و نیاز به تقویت و پروش آن دارد. نحوه آموزش کودکان اول دبستانی بسیار مهم و حساس است و می‌بایست اولیا نظارت کاملی بر روی آموزش و پروش آن‌ها داشته باشند. یکی از ابزارهایی که می‌تواند در آموزش به کودکان این مقطع تحصیلی کمک کند، کتاب کمک درسی اول دبستان است. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما اولیا عزیز بیشتر راجب مزایا استفاده از خرید کتاب اول دبستان کمک‌درسی صحبت کنیم و شما را در خرید این محصولات از سایت گاج مارکت راهنمایی کنیم. کتاب اول دبستان کمک‌درسی برای دروس علوم، ریاضی، املا و فارسی این مقطع تحصیلی تألیف شده است. گاج مارکت سایت فروش کتاب کمک‌درسی و غیر کمک‌درسی از تمام ناشران بزرگ و مطرح کتاب‌ کمک‌درسی مانند انتشارات بین‌المللی گاج، خیلی سبز، قلمچی، مهر و ماه، الگو، تخته‌سیاه، کاگو، منتشران، جویامجد، مبتکران و بسیاری دیگر از ناشران را با دسته‌بندی‌های مختلف در خود جای‌داده است که دانش‌آموزان، مربیان و والدین با در نظر گرفتن نیازشان و عناوین مرتبط درسی، کتاب کمک‌درسی مدنظر خود را خریداری کنند.

املا اول دبستان نقش پررنگی در مهارت شنیداری و نوشتاری دانش‌آموز دارد و یادگیری درست آن بسیار مهم است و مهم‌ترین اهداف آن شناخت حروف و کلمات، کشف و پرورش استعدادها و کمک به مهارت گفتاری دانش‌آموزان است. آموزش صحیح این درس به دانش‌آموزان اول دبستان کاری دشوار و چالش‌برانگیز است زیرا آموزش درست و اصولی املا، پایه و اساس سال‌های بعد را شکل می‌دهد. یکی از دغدغه‌های اصلی والدین دانش‌آموزان اول دبستان، آموزش صحیح کلمات و املای فارسی است. خرید کتاب کمک‌درسی برای درس املا پایه اول دبستان می‌توانند کودکان را با شکل صحیح درست کلمات بیشتر آشنا کنند.

کتاب املا اول سری کارپوچینو انتشارات بین‌المللی گاج باهدف نیاز مربیان و اولیای گرامی در امر آموزش املا به کودکان و نوآموزان این پایه تحصیلی، تألیف شده است. انجام تمرین‌های این کتاب بالا بردن دقت، تمرکز، حافظه دانش‌آموز، هماهنگی بیشتر چشم و دست، آموزش حروف، اصوات، صداها و... را به دنبال خواهد داشت.

می‌توان از مزایا استفاده از سری کتاب کار املا اول کارپوچینو به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجموعه‌ای کامل از کلمه، جمله، نمونه سؤال و تصویر
  • استفاده از رنگ‌های شاد و متنوع تا فهم مطالب برای دانش‌آموزان ساده‌تر گردد
  • بالا بردن دقت و تمرکز و شنیدار صحیح
  • آموزش شکل صحیح نوشتن حروف و صداها
  • تألیف شده طبق آخرین تغییرات کتاب درسی

شما می‌توانید کتاب اول دبستان املا سری کارپوچینو را از سایت گاج مارکت تهیه کنید.

ریاضی یکی از پرکاربردی‌ترین دروسی است که هر فرد در طول زندگی خود، با آن سروکار خواهد داشت. درس ریاضی نقش مهمی در پرورش مهارت حل مسئله در دانش‌آموزان ایفا می‌کند و به تقویت تفکر منطقی آن‌ها کمک می‌کند.

کتاب‌ کمک‌درسی اول دبستان ریاضی، می‌تواند نقش مهمی در یادگیری و پیشرفت دانش‌آموزان این پایه داشته باشد و به آن‌ها کمک می‌کند تا مطالب کتاب درس ریاضی  را به‌گونه‌ای آسان‌تر از کتاب درسی بیاموزند و در امتحانات ترم و میان‌ترم موفق شوند. این درس یکی از دروس پایه برای دانش‌آموزان اول ابتدایی محسوب می‌شود.

کتاب ریاضی اول دبستان از مجموعه کتاب‌های شاهکار انتشارات بین‌المللی گاج، مجموعه‌ای است که باهدف آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات میان‌ترم و ترم اول و دوم  تألیف شده است. در کتاب شاهکار ریاضی اول، خودارزیابی، آزمون‌های خود سنجی و عملکرد دوره‌ای گنجانده‌شده است.

 از ویژگی‌های کتاب ریاضی اول سری شاهکار انتشارات بین‌المللی گاج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هماهنگی تمرین‌ها و سؤالات با روند ارائه‌ی مفاهیم کتاب درسی
  • چیدمان هدفمند تمرینات از آسان به دشوار جهت استفاده دانش‌آموزان با سطوح مختلف
  • بیان توضیحات حل مسئله و راهنمایی والدین برای تمرین‌های دشوار
  • آزمون‌های خود سنجی، عملکردی و دوره‌ای برای ارزیابی آموخته‌های دانش‌آموزان

شما می‌توانید خرید کتاب اول دبستان ریاضی با تمام انتشارات مطرح کتاب کمک‌درسی از سایت گاج مارکت داشته باشید.

یکی از درس‌های جذاب و شیرین این پایه تحصیلی، درس علوم تجربی است. درس علوم تجربی با طبیعت و قوانین طبیعی سروکار دارد و برای دانش‌آموزان، مبحث جذاب و قابل‌درک است. آموزگاران باید به‌گونه‌ای به کودکان آموزش بدهند که شور و اشتیاق یادگیری را در آن‌ها بیشتر کنند و موجب شود و باعلاقه بیشتر به مطالعه این درس بپردازند. یکی از راه‌هایی که می‌تواند آموزش درس علوم تجربی به دانش‌آموزان اول دبستان ساده‌تر کند، استفاده از کتاب کمک‌درسی است. امروزه کتاب‌های مختلفی با انتشارات مختلف درس علوم تجربی پایه اول دبستان در دسترس هستند. کتاب اول دبستان، کمک‌آموزشی درس علوم تجربی، سری کارپوچینو از انتشارات بین‌المللی گاج می‌تواند به جذابیت بیشتری از این درس برای کودک شما به ارمغان آورد.

همان‌طور که گفتیم علوم تجربی، درسی است مفهومی که به دید و نگرش صحیح دانش‌آموزان از محیط پیرامونشان کمک فراوانی کرده است و باعث پرورش خلاقیت آن‌ها می‌شود. در کتاب علوم اول دبستان سری کارپوچینو به‌منظور آموزش عمیق‌تر مفاهیم، تلاش شده تا با استفاده از تکنیک‌های مختلف روانشناسی، تمرین‌های متنوع و آموزنده‌ای تألیف شود و توانسته دانش‌آموزان را ترغیب به یادگیری بیشتر کند و فهم درس علوم را برای آن‌ها آسان‌تر کند.

از ویژگی‌های کتاب علوم اول سری کارپوچینو انتشارات بین‌المللی گاج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از تکنیک‌های مختلف روانشناسی، تمرین‌های متنوع و آموزنده‌ برای ترغیب بیشتر دانش آموزان به یادگیری این درس.
  • ارائه قالب‌های مختلفی همچون جور کردنی، وصل کردنی، گفت‌وگو، مشاهده، فعالیت‌های عملی، رنگ‌آمیزی.
  • استفاده از تصاویر کاربردی و مفید مرتبط با مبانی علوم
  • مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی

کتاب‌ کمک‌درسی می‌توانند نقش بسیار مؤثری در یادگیری، پیشرفت تحصیلی و تقویت مهارت‌های مختلف فردی دانش‌آموزان کلاس اول دبستان داشته باشد. همان‌طور که گفته شد این مقطع تحصیلی، آغاز زندگی تحصیلی یک کودک است، بنابراین باید مربیان و اولیا با دقت و حساسیت زیادی در آموزش‌وپرورش آن‌ها  مؤثر باشند و آن‌ها را برای سال‌های تحصیلی پیش رویشان آماده کنند. گاج مارکت توانسته با گردآوری دسته‌بندی کامل و کلی از انتشارات مطرح کمک‌درسی به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کتاب کمک‌درسی و غیر کمک‌درسی، طیف گسترده‌ای از کتاب‌های کمک‌درسی پایه‌های مختلف ازجمله دبستان، متوسطه اول و دوم را در فروشگاه خود عرضه کنند و همراه با تخفیفات ویژه به فروش برساند.