کتاب هنر داستان نویسی

با نمونه هایی از متن های کلاسیک و مدرن
امتیاز 1 نفر
5.0 از 5
تولید کننده:
انتشارات نی
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

این کتاب شامل راه‌هایی برای نویسنده شدن و داستان نویسی همراه با نمونههایی از ادبیات کلاسیک و مدرن آمریکا و انگلیس است.  نشر نی آن را در قطع رقعی چاپ کرده است. این کتاب به همت دیوید لاج گردآوری شده وتوسط رضا رضایی در 422 صفحه ترجمه شده است.

"هنر داستان‌نویسی کتابی درباره‌ی شیوه‌ها و شگردها و جنبه‌های مختلف داستان‌نویسی به قلم دیوید لاج، یکی از بزرگ‌ترین نقادان معاصراست. دیوید لاج که اکنون از چهره‌های ممتاز نقد داستان به‌ شمار می‌رود در ۵۰ فصل به موضوع‌ها و مبحث‌هایی پرداخته است که در عالم داستان‌نویسی و داستان‌خوانی اهمیت بسیار دارند و هر نویسنده و خواننده‌ای باید با آن‌ها آشنایی داشته باشد. مثال‌ها و بررسی‌ها در این کتاب بر اساس حدود دویست متن داستانی کلاسیک و مدرن است که بیشتر آن‌ها متن مرجع به‌ حساب می‌آیند. درعین‌حال، خواننده‌ی غیرحرفه‌ای نیز از مطالعه‌ی کتاب حاضر لذت بسیار خواهد برد و عملا با فوت و فن‌ها آشنا خواهد شد و پدیده‌ای به نام «ردرمان» را در چشم‌اندازی وسیع خواهد شناخت. این کتاب برای خوانندگان حرفه‌ای‌تر و همچنین برای نویسندگان، عملا نوعی کارگاه داستان‌نویسی و داستان‌خوانی است."

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
درباره محصول دیدگاهی بنویسید
مرتب سازی بر اساس:
جدیدترین مفیدترین
5 آبان 1396
امیرمحمد مریخی
عالی
کتاب عالیی به نظر میاد لطفا موجودش کنید پاسخ: سلام دوست عزیز؛ این کتاب به زودی بر روی سایت گاج مارکت موجود خواهد شد. لطف کنید و شکیبا باشید و وبسایت ما را دنبال کنید تا در زمان عرضه این کتاب در سایت سریعا مطلع شوید.
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.