کتاب دختری که پادشاه سوئد را نجات داد

پیرمرد صد ساله ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد
تولید کننده:
انتشارات آموت

فروشندگان: فروشنده

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

یوناس یوناسون سوئدی پیش از شروع کار نویسندگی مدت‌ها در روزنامه‌ها به کار نویسندگی مشغول بود. نخستین و مشهورترین اثر او « پیرمرد صدساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد» در سال ۲۰۰۹ برای او شهرت بسیاری را به همراه آورد. این اثر تاکنون به ده‌ها زبان ترجمه‌شده و در زمره‌ی آثار پرفروش است یوناسون دومین اثر خود با عنوان «بی‌سوادی که شمردن بلد بود» را در سال ۲۰۱۳ توست در ترجمه‌ی انگلیسی این عنوان به دختری که پادشاه سوئد را نجات داد» تغییر یافت.

کیهان بهمنی، مدرس و مترجم، تاکنون آثار نویسندگان بسیاری را به فارسی ترجمه کرده است. ترجمه چندین اثر از نویسنده مشهور آمریکایی، خانم آن تایلر، و آثاری از ژان اسنوز فرانسوی، سو تونگ، همینگوی، ریچارد فورد، یوکو او گلوا و در کارنامه‌ی کاری او به چشم می‌خورد بهمنی دانش‌آموخته‌ای زبان و ادبیات انگلیسی است و اکنون باسمت استادیاری در دانشگاه به تدریس دروس ترجمه و ادبیات انگلیسی مشغول است.

از دکتر کیهان بهمنی تاکنون ترجمه‌ی دو کتاب «خدمتکار و پروفسور » و «انتقام» از «یوکو اوگاوا» نویسنده معروف ژاپنی، «من از گردنم بدم میاد» از « نورا افرون» و «پیرزنی که تمام قوانین را زیر پا گذاشت» از «کترینا اینگلمن سوندبرگ» در انتشارات آموت منتشرشده است.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.