کتاب داستان یک پلکان

تولید کننده:
انتشارات نی
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

کتاب پیش رو اثری است از آنتونیو بوئرو بایخو نویسنده‌ی اسپانیایی. این کتاب توسط پژمان رضایی ترجمه شده و نشر نی آن را منتشر کرده است.

در سال 1916 در گوادالاخارای اسپانیا به دنیا آمد. در سال 1933 به دلیل تبانی شورش محکوم به مرگ شد، اما با تخفیف مجازات تا سال 1946 به زندان افتاد. در سال 1946 نمایشنامه‌اش با نام «داستان یک پلکان» برنده جایزه «لوپه دوگا» شد. از دیگر آثار مهم او می توان به کلمات بر شن، در تاریکی سوزان، امروز جشن است،  کارت‌های پشت و رو، ندیمه‌ها، ماجراجویی گرگ و میش و نور‌گیر اشاره کرد. بایخو در 28 آوریل 2000 بر اثر سکته مغزی در مادرید بدرود حیات گفت. 

«چرا، می‌تونی. می‌تونی... برای این‌که من ازت می‌خوام٬، ما باید قوی‌تر از پدر و مادرهامون باشیم. اونا گذاشتن تا زندگی شکست‌شون بده. سی سال این پله رو بالا و پایین رفتن و هر روز بدبخت‌تر و کوچه‌بازاری‌تر از روز قبل شدن. اما ما به خودمون اجازه نمی‌دیم که این محیط سوارمون بشه. نه! برای این‌که از این‌جا می‌ریم. به وجود هم تکیه می‌کنیم. کمکم می‌کنی تا برسم به جاهای بالاتر، کمکم می‌کنی تا برای همیشه از این خونه‌ی لعنتی، از این قشقرق‌های همیشگی، از این بدبختی بیرون بیام. بهم کمک می‌کنی، نه؟ بگو که می‌کنی، خواهش می‌کنم. بگو!»

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.