کتاب حاکم بر احوال خویشتن

دستورالعمل هایی کهن برای زندگی مدرن
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

با اعتماد و اطمینان زندگی کنید بر ترس‌هایتان غلبه کنید حاکم بر احوال خویش باشید.

بسیاری از ما در ابهام و تردید به سر می‌بریم گاهی اوقات به دیگران و گاهی اوقات به خودمان کمک می‌کنیم، بعضی مواقع خوشحالیم، بعضی مواقع غمگین. احساس می‌کنیم کنترلی بر زندگی‌مان نداریم. تعاليم باستانی شامبالا که در مورد فرمانروایی بر افکارمان است به ما نشان می‌دهد که همه‌ی ما از این توانایی برخورداریم تا بردنیای خود فرمانروایی و با اعتماد و اطمینان زندگی کنیم. به این جهت، لازم است در زندگی روزانه‌مان به‌جای خشونت ورزیدن، توانمند باشیم و با خردمندی و همدردی رفتار کنیم. شاید سخت به نظر بیاید اما وقتی این خرد باستانی فرمانروایی را بازندگی روزانه‌مان می‌آمیزیم، هم موفقیت معنوی داریم هم موفقیت دنیوی. برای به دست آوردن اعتماد و اطمینان لازم و دستیابی به موفقیت، نباید از زندگی‌مان دست بکشیم، و یا مرتاض یا راهب شویم. با این تعالیم، می‌توانیم فارغ از خرکاری که انجام می‌دهیم، سکان زندگی‌مان را به دست بگیریم.

متن فوق قسمتی از کتاب حاکم بر احوال خویشتن است. این کتاب نوسط ساکیانگ میفونگ رینپوشه تألیف و به همت مرجان میری لواسانی ترجمه شده و در انتشارات افکار به چاپ رسیده‌است.

متن فوق قسمتی از کتاب تحلیل رویا - جلد اول است. این کتاب توسط کارل یوستا یونگ تألیف و به همت رضا رضایی ترجمه شده و در انتشارات افکار به چاپ رسیده است.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.