کتاب اولین مهمانی با لباس خواب مجموعه داستان های کلوچه توت فرنگی

تولید کننده:
انتشارات به‌نگار
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

کتاب «اولین مهمانی با لباس خواب» از مجموعه داستان‌های کلوچه توت فرنگی، با عنوان کتاب‌های سنجاقک توسط واحد کودک انتشارات به‌نگار به چاپ رسیده است. این کتاب را لورن سسیل نوشته و سروشه آقایی آن را به فارسی روان ترجمه کرده است.

نام شخصیت‌های این کتاب از کلوچه‌های میوه‌ای یا گل‌ها گرفته شده است. کلوچه توت‌فرنگی، گل پرتقال یا تمشک آبی شخصیت‌هایی هستند که ماجراهایی را در باغ میوه‌ها خلق یا دنبال می‌‌کنند. اولین مهمانی با لباس خواب، درباره یک مهمانی دخترانه با لباس خواب است. مهمانی و خریدن لباس‌های نو عادتی که دختران از خردسالی به آن علاقه نشان می‌دهند، دستمایه داستانی شده که بچه‌ها را با ماجراهای جالبی همراه می‌کند. از ویژگی‌های این مجموعه آموزش همکاری، محبت و همدلی به بچه‌هاست و الگوی خوبی برای آموزش الفبای اخلاق به‌ بچه‌ها به شمار می‌رود. از دیگر نکات مثبت این مجموعه جلد گالینگور و کاغذهای گلاسه و چاپ باکیفیت آن است.

"کلوچه توت فرنگی از طراح کوچولو پرسید: به نظرت چطور است که یک مهمانی بدهیم و همه لباس خواب بپوشیم؟ لی لی تمشک با تعجب می گوید: چی؟ یک مهمانی با لباس خواب؟ بله، می تواند خیلی سرگرم کننده باشد. همه دوستان‌مان را دعوت می کنیم تا شب در کنار هم باشیم و همان‌جا بخوابیم."

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.