غلط گیر یکی ازمهم ترین نوشت افزار بسیار کاربردی برای هر کسی است که از خودکار استفاده می‌کند!! شاید بگویید چه تعریف عجیبی! مگر می‌شود کسی باشد که از خودکار استفاده نکند؟ فکر می‌کنم حالا با پرسیدن همین سوال ساده به اهمیت بالای استفاده از غلط گیر در بین تمامی لوازم تحریر بعد از خودکار پی برده باشید. برای خرید لاک غلط گیر ابتدا باید اطلاعاتی کلی از انواع و کاربردهای لاک غلط گیر مانند غلط گیرهای رنگی و غلط گیر فانتزی و ... داشته باشید.

انواع غلط گیر

این محصول به خاطر شباهت زیادش با لاک ناخن با نام لاکی در ذهن‌ها ماندگار شد و بیشتر برای خرید انواع لاک غلط گیر از همین واژه غلط گیر لاکی استفاده می‌شود؛ هرچند بعدها نوع فشاری (که به آن غلط گیر خودکاری و غلط گیر قلمی هم می‌گویند) و نوع رولی (که با نام غلط گیر نواری و غلط گیر کاغذی هم معروف است) وارد بازار شد اما معمولا اولین‌ها ماندگارترین هستند پس نام لاک، برای همیشه روی این محصول باقی‌ماند.

غلط گیر نواری

غلط گیر نواری نسبت به خودکاری پوشانندگی کمتری دارد اما تمیزتر و صاف‌تر روی کاغذ کشیده می‌شود ضمن اینکه دیگر دستانتان را هم کثیف نمی‌کند! یکی دیگر از مزایای خرید غلط گیر نواری این است. قیمت غلط گیر نواری در انواع مختلف آن ها تفاوت چشمگیری با یکدیگر ندارد.

در برخی از انواع غلط گیر نواری، رول داخلی قابل جایگزینی و شارژ است درنتیجه، پس از هربار تمام‌شدن، برای شارژ مجدد هزینه کمتری پرداخت می‌کنید.

پس از رفع نیاز اولیه، نوبت به زیباسازی و رفع نیازهای ثانویه می‌رسد، در اینجا غلط گیر نواری فانتزی و همینطور لاک غلط گیر‌های رنگی ساخته شدند تا علاوه ‌بر از بین بردن احتیاج، ذوق هنری را در ذهن ایجاد کنند و شما با هر بار اشتباه نوشتن ذوق کنید!!!

بهترین برند غلط گیر

تمام برندهای تولیدکننده خودکار، این محصول را هم تولید می‌کنند. درواقع امکان ندارد که شما خودکار را بدون همراه داشتن غلط‌گیر استفاده کنید وگرنه مثل این می‌ماند که به پیتزافروشی بروید و در کنار پیتزا، نوشابه نخرید! مارک‌هایی از جمله پنتر، بیک، کنکو، کورس، یونی‌بال، فکتیس، پارسی‌کار، اسمارت پرینس و ...  از جمله برندهای نام آشنا در این عرصه هستند.

خرید و قیمت لاک غلط گیر از سایت گاج مارکت

همیشه پیدا کردن یک سایت معتبر که بتوانید به راحتی به آن اطمینان کنید سخت است. سایت گاج مارکت با سوابق درخشان خود در زمینه فروش کتاب و لوازم تحریر توانسته یکی از قابل اعتماد‌ترین‌ها باشد پس اگر به دنبال خرید یک لاک‌غلط گیر با کیفیت هستید، بدون نیاز به صرف وقت زیاد برای خرید حضوی، همین حالا در سایت گاج مارکت ثبت سفارش کنید.