لوازم تحریر از ابزاری محسوب می‌شود که از کودکی تا سنین بزرگسالی به آن‌ نیاز پیدا می‌کنیم. در خردسالی اولین بار با به دست گرفتن ابزار رنگ آمیزی حس لمس این لوازم جادوئی را تجربه کرده و بعد از آن با مداد، پاک کن و ... به مرور زمان، لحظات و خاطرات زیبایی را رقم زدیم. یکی از جذاب‌ترین تجربیات کودکی هر انسانی اولین باری‌ست که خودکار به دست می‌گیرد.

 حس بزرگ شدن و ورود به دنیای بزرگسالی بسیار شیرین و بیادماندندنی‎ست.  ازسوی دیگر بوی تراشه‌های مداد و پاک‌کن‌های خوشبو نیز عطر زندگی را برای ما یادآوری می‌کنند. در گاج ماکت سعی شده تا در دسته‌بندی لوازم تحریر محصولاتی با تنوع بالا و کیفیت مناسب برای هر کاربر اعم از دانش‌آموزی و اداری عرضه شده و در دسترس هموطنان در سراسر کشور قرار گیرد.

 انواع ست‌های فانتزی در رنگ‌های جذاب و چشم‌نواز تا ست‌های رومیزی برای ادارات و دفاتر کاری پیشنهاداتی از سمت گاج مارکت هستند که شما را مجذوب خواهند کرد. علاوه بر مصارف اداری و دانش‌آموزی برای کسانی که به دنبال برنامه‌ریزی هفتگی یا حتی ماهانه برای امور مختلف هستند نیز دفترهای پلنر یکی از گزینه‌های بسیار کاربردی خواهند بود. اگر به دنبال تخفیف‌های جذاب روی محصولات مورد علاقه خود هستید می‌توانید از پیشنهاد خرید کالاهای گاجانه تحریر که شامل تخفیف‌های استثنائی می‌شوند، استفاده کنید.

 شما می‌توانید با خرید از گاج مارکت انواع ست‌های کلاسیک و جذاب را تنها با یک کلیک روی میز کارتان داشته باشید. به هیچ عنوان نگران مدیریت فایل‌های خود نباشید. زیرا ارگنایزرهای جذاب در رنگ‌ها، برندها و مدل‌های مختلف پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. این تنها بخشی از دریای گاج مارکت است، درادامه به بررسی مهم‌ترین عناوین دسته‌بندی‌های لوازم تحریر خواهیم پرداخت.

نوشت افزار (لوازم‌ تحریر)

برای بسیاری از افراد خرید نوشت‌افزار می‌تواند یکی از تفریحات جذاب باشد. مثلاً خودکار و مدادهایی با طرح‌های فانتزی و عروسکی برای داشتن یک تجربه جالب از نوشتن، همیشه می‌تواند یکی از راه‌های علاقه‌مند کردن کودکان به درس و تحصیل باشد. از دیگر کاربری‌های نوشت افزار خرید خودکار و روان‌نویس‌های اداری است. این ابزار برای داشتن تجربه دلنشین از نوشتن و امضای مدارک اداری بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

لوازم تحریر یکی از موارد اساسی در هر دفتر کار، مدرسه یا حتی خانه است. این لوازم از جمله اجزای اساسی در هر فضای کاری یا تحصیلی به‌شمار می‌آیند و بدون آن‌ها انجام بسیاری از امور تقریباً غیرممکن است. به همین دلیل، آشنایی با انواع لوازم تحریر و استفاده درست از آن‌ها بسیار مهم است. در ادامه به معرفی برخی از نوشت‌افزارها و کاربردهای آن‌ها می‌پردازیم.

خودکار و روان‌نویس

یکی از ابزار اصلی تحریر که به‌ صورت دائمی یا قابل تعویض در دفتر کار یا مدرسه استفاده می‌شوند خودکار و روان‌نویس است. انواع مختلفی از این محصولات وجود دارند از جمله خودکارهای ساده، فشاری و ژله‌ای که با توجه به سلیقه شخصی، می‌توانید از آنها استفاده کنید.

مداد و مداد رنگی

 یکی از لوازم تحریر پرکاربرد که برای نوشتن، رسم یا حتی اصلاح متون به‌کار می‌روند، مدادها هستند. این محصولات شامل انواع مختلفی از جمله مدادهای معمولی، مدادهای رنگی و مدل‌های مکانیکی می‌شوند. بسیاری از دانش‌آموزان یا حتی دانشجویان برای نوشتن و انجام تکالیف روزانه ترجیح می‌دهند از مدادهای مکانیکی استفاده کنند.

پاک‌کن

پاک کن‌ها ابزار رایج برای برطرف کردن اشتباهات نوشتاری هستند. که انواع مختلف از جمله: ساده، عطری، دردار و همراه با مداد تراش دارند. برای کسانی که به دنبال خرید لوازم تحریر فانتزی هستند، برخی پاک کن‌های عروسکی و فانتزی می‌توانند انتخاب مناسبی باشند که از سایت گاج مارکت قابل سفارش هستند.

مداد تراش

یکی از ابزار کوچک و مفید که برای تراشیدن مداد استفاده می‌شود و کمک می‌کند تا نوشته شما همواره زیبا به نظر برسد تراش است. تراش‌های در انواع ساده، دردار و محفظه‌دار به بازار عرضه می‌شوند که همه آن‌ها را می‌توانید در مدل‌های مختلف با نازل‌ترین قیمت‌ها در گاج مارکت تهیه کنید.

خرید دفتر و کاغذ

برای تهیه انواع دفترچه یادداشت یکی از بهترین روش‌ها خرید اینترنتی‌ست. در دنیای امروز که به راحتی می‌توان از روی عکس، طرح و مدل دفترها را تشخیص داد رفتن به خیابان‌ها و تهیه محصولات مورد نیاز با صرف هزینه گذاف منطقی نیست.

خرید دفتر و کاغذ در مدل‌ها و ابعاد مختلف می‌تواند به چالش برای خریداران تبدیل شود. معمولاً کاغذهایی با جنس‌های خاص مانند کالک و... به راحتی پیدا نشده و ممکن است مقداری سخت به نظر برسد. اما انواع کاغذ یادداشت و طراحی را می‌توانید در این سایت پیدا کنید.

ماژیک

ماژیک‌ها یکی از ابزارهای مهم و محبوب در زمینه نقاشی، طراحی و مارک کردن هستند. این ابزار با استفاده از یک نوک نسبتاً بزرگ و پررنگ، به راحتی روی سطوح مختلف مانند کاغذ، کارتن، پارچه و غیره، قابل استفاده هستند.

 ماژیک‌ها شامل انواع علامت‌گذار و وایت برد هستند. که با توجه به کارایی از طریق ضخامت نوک، جنس نوک، فرم نوک و جنس بدنه از هم جدا می‌شوند.

لوازم دانش آموزی

دردنیای امروز خرید لوازم تحریر به صورت آنلاین بسیار مورد توجه قرار گرفته است. یکی از مهم‌ترین دلایل این اتفاق کم بودن وقت و شلوغ بودن زندگی‌های امروزی‌ست. پدر و مادرها به دلیل نداشتن زمان مناسب برای اختصاص دادن به خرید لوازم دانش‌آموزی برای فرزندان خود ترجیح می‎‌دهند این کار را به صورت اینترنتی انجام دهند.

 از انواع مختلف لوازم دانش‌آموزی که در گاج مارکت به فروش می‌رسند می‌توان به انواع کیف و کوله پشتی، ماگ و قمقمه و انواع چراغ مطالعه، ماشین حساب و... اشاره کرد.

خرید لوازم اداری

در گذشته لوازم تحریر به خودکار و مداد گفته می‌شد اما در دنیای امروز تعریف لوازم تحریر تغییر کرده و به انواع ابزار برای نوشتن و انجام کارهای اداری و دانش‌آموزی اطلاق می‌شود. اهمیت زونکن، کازیه و سایر لوازم اداری را نیز نباید نادیده گرفت. به خصوص برای کسانی که میز مدیریتی دارند تهیه این لوازم بسیار مهم و حیاتی خواهد بود.

از دیگر ابزار می‌توان به خودنویس‌های نفیس، پوشه‌ها و جوهرها اشاره کرد.  شما می‌توانید در هر زمانی که نیاز به خرید لوازم اداری مورد نیاز خود دارید با خرید اینترنتی از سایت گاج مارکت به راحتی به نیاز خود پاسخ دهید.

نقش تولیدکنندگان در تهیه لوازم تحریر مرغوب

از آنجایی که همه ما نقش محصولات باکیفیت را در سلامتی کودکان به خوبی می‌دانیم، توجه ویژه به این موضوع یکی از اصلی‌ترین محورهای انتخاب کالا در گاج مارکت قرار گرفته است. بسیاری از بچه‌ها هنگام کار با لوازمی مانند مداد یا پاک کن ممکن است آن را داخل دهان فرو برده و سلامتی خود را به خطر بیندازند.

نقش لوازم تحریر مرغوب دقیقاً در این مرحله نمود خواهد کرد. این مجموعه در راستای اهمیت ورزیدن به سلامتی کاربر همکاری با تولیدکنندگان محبوب و حرفه‌ای را در پیش گرفته تا بتواند همواره رضایت مشتریان خود را تضمین کند. برخی از تولیدکنندگان لوازم تحریر که با این مجموعه همکاری دارند:

کلیپس

برند کلیپس فعالیت خود را در شهر تهران در سال 1373 با توزیع محصولات نوشت افزار شروع کرد. بعد از دو سال، فعالیت کاری این شرکت با افزایش محصولات خود به تولید دفترهای فانتزی با‌کیفیت پرداخت که این امر موجب محبوبیت برند Clips  بین مصرف‌کنندگان در سایر شهرها هم شد.

 به این صورت از سال 1382 محصولات این شرکت نه‌تنها در تمام شهرهای ایران در دسترس است بلکه در دبی و کره و... هم به فروش می‌رسد. پس از گذشت سال‌ها تعداد نمایندگی‌های محصولات کلیپس به بیش‌از 400 فروشگاه رسیده‌است و بی شک محصولات جذاب و رنگارنگ شرکت کلیپس موجب پیشرفت آن شده‌است. این برند از تنوع زیادی برخوردار است، مداد، خودکار، پاک کن، تراش، خط کش، جامدادی، کلاسور، دفتر کلیپس و... از جمله این محصولات هستند.

فکتیس

شرکت  factis در سال 1995 در کشور پرتغال راه‌اندازی شد. محصولات این کمپانی با تنوع بالا به نقاط مختلف جهان صادر می‌شوند. با نگاهی اجمالی به سری محصولات فکتیس در می‌یابیم که این برند معتبر علاوه‌ بر شناخت نیاز بازار و مخاطبان، در نوآوری و تولید کالاهای خلاقانه نیز پیشرفت زیادی داشته است.

محصولاتی چون انواع مداد و مداد رنگی، انواع دفتر، تراش و خودکار در ردیف نوشت افزارهای این کمپانی قرار دارند. البته فکتیس در عرصه تولید لوازم اداری نیز فعال بوده و ابزاری از جمله منگنه، پانچ و ... را وارد بازار کرده‌است. قیمت مناسب در کنار کیفیت و عمر طولانی‌ موجب شده تا نام factis در سبد خرید شما عزیزان خودنمایی کند.

پارسی‌کار

شرکت پارسیکار یکی از کمپانی‌های به نام و معروف در عرصه تولید انواع لوازم تحریر است که در سال ۱۳۹۶ کار خود را آغاز کرد. تنوع بالا و کیفیت بی‌نظیر، این شرکت ایرانی را به شهرت و محبوبیت قابل توجهی در میان مردم رسانده است تا جایی که توانسته سهم جالب توجهی از بازار لوازم تحریر را از آن خود کند و با محصولات خارجی وارداتی به رقابت بپردازد.

این کمپانی حدودا 200 قلم کالا را دو کارخانه‌های خود در تهران و گیلان تولید می‌کند. کارخانه رشت با تولید محصولات پلاستیکی از جمله چسب، جاقلمی، کازیه، قمقمه، ست لوازم تحریر،خودکار، ماژیک و... به تولیدی بخشی از این کالاهای مصرفی می‌پردازد.

 علاوه‌بر این، کارخانه لنگرود بزرگترین خط تولید را در بین دیگر کارخانه‌های این شرکت داراست و 16 خط تولید برای تهیه پوشه، پاکت، دفتر، کلربوک و... را راه‌اندازی کرده تا بتواند به تقاضای بالای مصرف‌کنندگان پاسخ‌دهد. امکانات بالا از جمله مواد اولیه با کیفیت و فناوری پیشرفته در تولید، توانسته به پیشرفت روزافزون برند پارسی کار کمک کند.

سهند

آیا می‌دانستید که اتحادیه اروپا قانونی تصویب کرده که همه‌ی تولیدات مصرفی در صنایع مختلف باید از آلودگی زیست محیطی مبرّا باشند؟ بنیان‌گذار برند لوازم تحریر سهند با الهام گرفتن از نام کوه سهند که نمادی از طبیعت و قدرت است یک کمپانی همراه و دوست‌دار محیط زیست را تاسیس کرد.

شرکت «صنایع بسپار تحریر آسیا» با برند تجاری سهند فعالیتش را در سال 1373 آغاز کرد. تولیدات سهند در زمینه‌ی لوازم‌التحریر، لوازم اداری و ملزومات بایگانی بوده و تلاش‌های بسیاری برای رسیدن به خودکفایی در زمینه‌ی صنایع پلیمری با استفاده از مدرن‌ترین و مجهز‌ترین ماشین‌آلات داشته و امروزه‌ با برچسب نخستین و بزرگترین تولیدکننده‌ی ورق‌های پلی‌پروپیلن (P.P) در کشور معرفی می‌شود.

 به همین منظور سهند نیز در این راه با استقرار تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، در تلاش است تا همه‌ی ورق‌های پلی‌پروپیلین‌اش را براساس استانداردهای جهانی بسازد.

پنتر

با توجه به کارایی بالای لوازم تحریر، همه ما به دنبال یافتن یک برند معتبر هستیم تا هم قابل اعتماد باشد و هم به نیازهای ما پاسخ دهد. Panter بیش از یک دهه است که وارد بازار شده اما با هدف‌گیری دقیق نیازهای مشتری توانسته به خود اعتبار غیرقابل باوری ببخشد.

تاحالا چیزی درباره نانوفناوری شنیده‌اید؟ استفاده از ذرات ریز اتمی، مولکولی و حتی فرامولکولی در صنعت، نانوفناوری گفته ‌می‌شود و نکته جالب اینجاست که این پروسه پیشرفته در ساخت انواع نوشت افزار پنتر، به عنوان تولیدات ایرانی، یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود. یکی دیگر از مزیت‌های محصولات پنتر، آنتی باکتریال بودن آن‌ها است یعنی ذرات به کار رفته در این محصولات (به صورت خودکار) قابلیت کنترل عوامل باکتریایی و بیماری‌زا را دارند. با توجه به مواردی که گفته شد، شما می‌توانید لوازم التحریر پنتر را با خیال راحت برای فرزند خود خریداری کنید و برای دوستانتان هم به عنوان یک هدیه ارزنده تهیه نمایید.

گاجکو

گاج مارکت برای ایجاد فضای انگیزشی بهتر در تلاش است تا با کمک یک تیم متخصص، نیاز‌های کودکان سرزمینمان را شناسایی کند و راهکارهای مناسبی ارائه دهددفتر گاجکو هم یکی از دستاوردهای این مجموعه است که احتمالا آن را با نام دفتر شکلاتی هم می‌شناسید.

 این محصول با پخش رایحه شکلات، حسی آرامش‌بخش و دلنشین را در فرد ایجاد می‌کند. از آنجایی که کودکان ما حق انتخاب دارند، ما موظفیم تا به خواست آن‌ها احترام بگذاریم پس دفتر‌های شکلاتی گاج با دارا‌ بودن انواع طرح‌ها از شخصیت‌های معروف انیمیشن‌ها یا شخصیت‌های ورزشی و... در تلاش است تا هر سلیقه‌ای ‌را در‌نظر بگیرد چراکه هیچ کس از گاج مارکت دست خالی بیرون نمی‌رود.

 در کنار عناوین یاد شده تولیدکنندگان به‌نام دیگری نیز با این مجموعه همکاری دارند که همواره در تلاش هستند با حفظ استانداردها و کیفیت مواد در جهت جلب رضایت مشتری گام بردارند.

سخن پایانی

خرید لوازم تحریر علاوه بر زمان‌هایی که برای خرید شخصی اقدام می‌کنیم به عنوان کادو نیز گزینه مناسبی به شمار می‌رود. قبل از هرچیزی هنگام خرید لوازم تحریر باید به سن و جنسیت فردی که کادو را دریافت می‌کند توجه کنید.

 یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید لوازم تحریر باید مدنظر داشته باشید جنس و کیفیت کالا است. در کنار جنس، قیمت نیز بسیار حائز اهمیت است. با توجه به اهمیت و کاربرد این لوازم، انتخاب و استفاده صحیح از آن‌ها در هر فعالیت نوشتاری یا کاری بسیار ضروری است. گاج مارکت نگرانی شما برای خرید کادو را نیز برطرف کرده و با راهنمایی و اطلاعات دقیق در برگه محصول می‌توانید به راحتی کالای مورد نظر خود را تهیه کنید.

 اگر از آن دسته از افرادی هستید که لوازم تحریر جز علاقه‎‌مندی‌هایشان است و ساعت‌ها جلوی مغازه لوازم تحریر فروشی وقت صرف می‌کنند، گاج مارکت پیشنهادات جذاب و شگفت‌انگیزی برایتان دارد. خرید لوازم تحریر باکیفیت با توجه به پرکاربرد بودن آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در کنار کیفیت، تنوع بالای این محصولات در Gajmarket شما را از هر محصولی بی نیاز خواهد کرد.