انتشارات خیلی سبز

1213 محصول

درباره ی برند انتشارات خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز چندین سال است که در تولید کتاب‌های کمک درسی فعالیت می‌کند. این نشر با تولید و عرضه کتاب‌های کمک آموزشی خلاقانه توانسته جایگاه خوبی در بستر آموزشی کشور پیدا کند. خیلی سبز یکی از ناشران برجسته و شناخته‌شده در زمینه کتاب‌های آموزشی و کمک‌درسی در ایران است که از زمان تأسیس خود تاکنون نقش مهمی در تهیه و تولید منابع آموزشی برای دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور داشته و توانسته است به عنوان یکی از مراجع معتبر در این حوزه شناخته شود.

خیلی سبز در سال ۱۳۸۱ توسط گروهی از جوانان پرشور و علاقه‌مند به آموزش و پرورش با هدف و شعار "متفاوت نگاه کردن به همه چیز" تأسیس شد. هدف اصلی این گروه، ارائه محتوای آموزشی با کیفیت بالا و به‌روز بود تا بتواند نیازهای دانش‌آموزان را با متد جدید آموزشی و بهره‌وری از خلاقیت به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد.

 از همان ابتدا، خیلی سبز با نوآوری و بهبود بخشیدن به کیفیت محتوا، توانست جایگاه ویژه‌ای در میان ناشران کمک آموزشی کشور پیدا کند. در گاج مارکت امکان خرید انواع کتاب خیلی سبز فراهم شده تا دانش‌آموزان عزیز در اقصی نقاط کشور بتوانند به جدیدترین منابع مطالعاتی آموزشی دسترسی داشته باشند.

محتوای آموزشی کتاب‌های خیلی سبز

نشر خیلی سبز به ارائه مجموعه‌ای گسترده از کتاب‌های آموزشی و کمک‌درسی برای مقاطع مختلف تحصیلی، از پیش دبستانی تا دبیرستان و کنکور، می‌پردازد. این کتاب‌ها شامل موضوعاتی مختلف مانند ریاضیات، فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی، ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و علوم انسانی و غیره می‌شوند.

یکی از ویژگی‌های برجسته کتاب‌های خیلی سبز، سبک نگارش ساده و روان است که فهم مطالب را برای دانش‌آموزان آسان‌تر می‌کند. همچنین، استفاده از تصاویر، نمودارها و مثال‌های کاربردی در کتاب‌ها به یادگیری بهتر کمک شایانی خواهد کرد. کتاب‌هایی که از این انتشارات تولید می‌شود، علاوه بر تشریح مطالب درسی، شامل تست‌های متنوع و طبقه‌بندی‌شده نیز هستند که برای تمرین و آمادگی دانش‌آموزان در آزمون‌ها بسیار مفید هستند.

نوآوری و خلاقیت در کتاب‌های خیلی سبز

خیلی سبز همواره به دنبال نوآوری و بهبود مستمر در محصولات خود بوده است. این انتشارات با بهره‌گیری از تیم نویسندگان، ویراستاران و طراحان گرافیک حرفه‌ای، توانسته است کتاب‌هایی با کیفیت بالا به همراه طراحی جذاب ارائه دهد. از ویژگی‌های مهم کتاب‌های خیلی سبز به‌روز بودن محتوا و نگارش مبتنی بر آخرین آپدیت‌های کتب درسی بوده است. کتاب‌های خیلی سبز در سری‌های مختلف برای مقاطع ابتدایی تا کنکور به رشته تحریر درآمده‌اند که در ادامه به معرفی سری‌های کتاب خیلی سبز خواهیم پرداخت. تا پایان همراه ما باشید.

سری کتاب‌های گام به گام خیلی سبز

کتاب‌های گام به گام خیلی سبز مکمل بسیار خوبی برای کتب درسی آموزش و پرورش بوده و برای تمرین مستمر و تسلط بهتر روی درسنامه‌های کتاب‌های درسی پیشنهاد می‌شوند. این کتب شامل سرفصل‌های مختلفی هستند که مهم‌ترین آن‌ها شامل درسنامه و آموزش، ارزشیابی مستمر و پایانی، و پاسخ به تمرینات موجود در کتاب درسی اشاره کرد.

 درسنامه و آموزش این کتاب‌ها به‌طور جامع و کامل، تمامی مطالب موجود در کتاب درسی را پوشش می‌دهد. در این کتاب‌ها از جداول، نمودارها و مثال‌های تستی و تشریحی برای فهم بهتر مطالب استفاده شده است تا هر دانش‌آموزی بتواند به تنهایی از پس فهم مطالب برآید. این کتاب‌ها با هدف استقلال‌بخشی به دانش‌آموزان جهت مطالعه به صورت فردی بسیار مفید واقع می‌شوند.

کتاب‌های بانک نهایی خیلی سبز

این سری از کتاب‌ها با تمرکز بر سوالات امتحانات نهایی به موفقیت دانش‌آموزان کمک شایانی می‌کنند. در این کتب سعی شده تا سوالات به هیچ وجه غیراستاندارد نبوده و عیناً مشابه با سوالات کشوری طراحی شوند. در این کتاب‌ها علاوه بر سوالات، درسنامه‌های مختصری نیز برای اشراف کلی دانش‌آموزان به مطالب قرار داده شده است. کتب سری بانک نهایی مورد توجه بسیاری از دبیران نیز قرار دارند. آن‌ها می‌توانند به منظور طرح سوالات پایان ترم از این کتاب‌ها استفاده کنند.

از طرف دیگر با توجه به سهم 60 درصدی تاثیر نمرات دبیرستان در کنکور، اهمیت پرداختن به امتحانات پایان ترم بیش از پیش حس می‌شود. انتشارات خیلی سبز با تالیف کتب بانک نهایی قدم بزرگی در برطرف کردن این دغدغه از دانش‌آموزان برداشته است.

بسته‌های آموزشی شبیه ساز خیلی سبز

برای بسیاری از دانش‌آموزان داشتن بسته‌های آموزشی که نیازهای آموزشی از درسنامه و توضیح مطالب گرفته ت سوالات و پاسخ‌های تشریحی را پوشش دهد موهبت بزرگی به حساب می‌آید. این سری از محصولات خیلی سبز نیز برای امتحانات نهایی و پایان ترم بسیار مفید واقع می‌شوند. انتشارات خیلی سبز به منظور ایجاد نوآوری اقدام به تهیه بسته‌های شبیه ساز امتحانات برای رشته‌های مختلف کرده تا بتوانید با خیال راحت این امتحانات را پشت سر بگذارید.

اتفاق جالبی که در سری شبیه ‌ساز از کتاب‌های خیلی سبز افتاده مطابقت کامل با سوالات امتحانات نهایی است. ویژگی جذاب دیگر این سری بسته‌ها، برگه‌های آزمون پرفراژدار است که باعث می‌شود شرایط امتحان کاملاً برای شما تداعی شود. شما با این بسته‌ها 60 درصد از مسیر موفقیت در کنکور را طی کرده و باید نگران 40 درصد باقی‌مانده باشید. پس شعار " کنکورت رو قورت بده!" که روی بسته‌بندی به چشم می‌خورد، با داشتن برنامه‌ریزی منظم به تحقق خواهد رسید.

سری پیک هفتگی انتشارات خیلی سبز

سری پیک هفتگی از جمله کتاب‌های کار برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی هستند که با هدف تمرین و تکرار مباحث در روزهای تعطیلی دانش‌آموزان طراحی شده‌اند. این کتاب‌ها سبب می‌شود برنامه‌ریزی درسی به صورت کاملاً منظم صورت گرفته و هر آخر هفته دانش‌آموزان بتوانند خود را برای یادگیری مباحث جدید آماده کنند.

پیک هفتگی درکل به 28 هفته آموزشی تقسیم شده و با آخرین تغییرات کتب درسی هماهنگ است. ارزیابی توصیفی که در آخر هر فصل قرار دارد به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا به صورت دقیق‌تری سطح خود را محک بزنند. در نتیجه برای مطالعه منظم و هفتگی مقطع دبستان دانش‌آموزان می‌توانید روی این سری از کتاب‌ها حساب کنید.

کتاب‌های سری پیشتاز از خیلی سبز

سری پیشتاز برای مطالعه دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول طراحی شده است. سطح علمی این کتاب‌ها بالاتر از کتب دبستان بوده و تمامی مباحث به صورت تشریحی و به طور کامل به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شوند. این کتاب‌‌ها شامل بخش‌های متفاوتی هستند. از درسنامه‌های جامع و کامل گرفته تا سوالات تشریحی و بانک سوالات تستی تیزهوشان، که جهت شرکت در آزمون‌ تیزهوشان به رشته تحریر درآمده‌اند.

سری ماجراهای من و درسام

یکی از اتفاقات خوبی که انتشارات خیلی سبز در راستای کمک به ارتقا سطح علمی دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه رقم زده است، خط تولید سری من و درسام هست. این سری با بهترین و بروزترین متدهای آموزشی سعی در تفهیم مطالب به دانش آموزان دارد. در ابتدای هر فصل درسنامه‌ای با ذکر مثال‌های ساده و قابل فهم ذکر شده تا یادگیری بهتر و عمیق‌تر برای دانشآموزان اتفاق بیفتد. در پایان هر فصل نیز مجموعه ای از سوالات و تست‌های همان فصل را داریم، تا به راحتی بتوانند اطلاعات خود را محک بزنند.

اگر به دنبال کتاب کمک درسی موثر برای دوران امتحانات نهایی فرزندان خود هستید، سری من و درسام از خیلی سبز یکی از انتخاب‌های هوشمندانه است. سوالات پایان فصل شامل 3 مدل از سوالات، تشریحی، چهارگزینه‌ای و صحیح و غلط می‌شوند. با این کتاب‌ها علاوه بر طی دوران امتحانات نهایی می‌توانید برای آمادگی کنکور هم روی آن حساب کنید. 

کتاب‌های سری آموزش شگفت انگیز خیلی سبز

گاهی اوقات موفقیت در آزمون‌ کنکور سراسری یا امتحانات نهایی، مستلزم داشتن تسلط روی کتب درسی و گاهی فراتر از آن است. برخی نکات هستند که شاید در کتب درسی نباشند اما در آزمون‌ها سوالات متنوعی از آن‌ها طرح شود. برای داشتن موفقیت باید دانشی فراتر داشت. خیلی سبز با ارائه کتاب‌هایی تحت عنوان آموزش شگفت‌انگیز گامی بزرگ در جهت رفع نگرانی دانش‌آموزان عزیز برداشته است. همان‌طور که از نام این سری پیداست، به طور شگفت‌انگیزی می‌تواند هم شما را برای حل انواع سوالات تشریحی آماده کند هم می‌تواند برای آزمون‌های تستی راه حل خوبی باشد.

سری جمع بندی خیلی سبز

خیلی سبز برای کسانی که برای جمع‌ بندی مطالب کل 3 سال دبیرستان و موفقیت در کنکور سراسری نیاز به منابع مطالعاتی کارآمد دارند سری جمع ‌بندی را در نظر گرفته است. یکی از دغدغه‌های اصلی دانش‌آموزان قبل از شرکت در آزمون سراسری تسلط داشتن روی مفاهیم کتب درسی است. با سری جمع بندی خیلی سبز که مطالب درسی به صورت درس به درس بیان شده می‌توانند مروری کلی روی مطالب داشته باشند و با خیال آسوده این مرحله را پشت سر بگذارند.

سری محبوب خیلی سبز به نام شب امتحان

همانطور که همه ما می‌دانیم اکتفا کردن به کتب درسی و مطالعه آن‌ها در موفقیت برای امتحانات پایان ترم کافی نیست. دسترسی به سوالات امتحانی در حجم زیاد، برای بسیاری از دانش‌آموزان کلیدی برای رسیدن به موفقیت مورد انتظارشان است. در کتاب‌های شب امتحان آزمون‌هایی جهت آمادگی در امتحانات نوبت اول و دوم تدارک دیده شده تا دانش‌آموزان بتوانند برای هر دو دوره آماده باشند.

نردبامی از خیلی سبز برای رسیدن به موفقیت

سطح مطالب کتاب‌های نردبام نسبت به کتب درسی بالاتر بوده و دانش‌آموزان می‌توانند برای ارتقا سطح خود از این کتاب‌ها بهره ببرند. در واقع نردبامی برای یادگیری و ارتقا سطح یادگیری دانش‌آموزانی است که مطالب درسی را به خوبی آموخته‌اند و می‌خواهند مطالبی فراتر را بیاموزند.

سری موضوعی خیلی سبز، رسیدن به تسلط کامل 

تا به حال شده که روی بخش یا موضوعی از یک درس ضعف داشته باشید و هیچ‌جوره نتوانید آن را برطرف کنید؟ کتاب‌های سری موضوعی خیلی سبز راه حلی برای برطرف کردن نقاط ضعف دانش‌آموزان هستند. این سری از کتاب‌ها به تفکیک موضوعات مختلف درسی، از جمله شیمی، زیست‌گیاهی، زیست تصویری، ادبیات فارسی، عربی، زبان انگلیسی و آیات و روایات، منتشر می‌شوند. این کتاب‌ها با تمرکز روی مبحثی خاص عرضه شده و بخش عمده‌ای از آن‌ها شامل درسنامه و توضیحات می‌شود.

اما برای کسانی که می‌خواهند تست‌زنی انجام دهند نیز با ذکر سوالات و تست‌هایی از سال‌های گذشته همراه هستند. در نتیجه در کنار کتاب‌های موضوعی حتماً باید کتاب‌های تست تهیه شوند تا مکمل یکدیگر باشند. اگر می‌خواهید به تسلط کافی در مباحث دروس مختلف برسید سری موضوعی گزینه ایده‌آلی است.

سری چند کنکور، زره فولادین برای آمادگی در کنکور سراسری

بسته‌های چند کنکور شامل چند دوره کنکور سراسری داخلی و خارج از کشور می‌شوند. این بسته‌ها برای رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی تالیف شده‌اند. این بسته‌ها هر کدام شامل دو کتاب بوده که کتاب اول شامل سری سوالات و کنکورها و کتاب دوم شامل پاسخ‌نامه تشریحی است.

فصل آزمون خیلی سبز، سکوی پرتاب

اگر جز دانش‌آموزانی هستید که مطالب درسی را به خوبی مطالعه کرده و آموخته‌اید و به دنبال کتابی برای جمع‌بندی و تست‌زنی هستید کتاب‌های فصل آزمون راه حل شما و چیزی فراتر از آن هستند. در این سری کتاب‌ها با انواع آزمون‌ها برای دانش‌آموزانی با سطح علمی متفاوت مواجه می‌شوید. قبل از استفاده از این کتاب‌ها باید تسلط کامل روی مباحث داشته و با استفاده از درسنامه‌ها مرور کلی را انجام دهید.

سوالات شامل چند سری مختلف می‌شوند، از جمله:

  1. آزمون‌های موضوعی
  2. آزمون‌های استاندارد
  3. آزمون‌های به سوی 100 یا پیشرفته
  4. آزمون‌های جامع

همچنین این آزمون‌ها دارای پاسخنامه‌های تشریحی نیز هستند.

کتاب‌های سری جیبی، یه جیب پر از اطلاعات

این سری از کتاب‌ها شامل درسنامه ساده و در عین حال مختصری هستند که به خاطر ابعاد کوچکشان هر جایی می‌توان آن‌ها را به همراه داشت. در انتهای هر فصل از کتاب‌های جیبی سوالاتی به صورت صحیح و غلط و غیره قرار گرفته تا دانش‌آموزان بتوانند مفاهیم کلیدی را آموخته و تا حدی برای آزمون سراسری آمادگی لازم را کسب کنند. این کتاب‌ها برای هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم تدوین شده‌ و در دسترس قرار گرفته‌اند.

سری درک متن خیلی سبز، از روایت قصه تا درک مطلب

کتاب‌های درک متن از خیلی سبز برگرفته از آزمون‌های پرلز هستند که با روایت داستان‌های جذاب و خواندنی همراه‌اند. در واقع این آزمون‌ها پیشرفت سواد خواندن را بررسی می‌کنند و یکی از معتبرترین آزمون‌ها در سراسر جهان به شمار می‌رود. آخر هر داستان تعدادی سوال قرار گرفته که درک مطلب کودک سنجیده شود. هدف از خواندن این داستان‌ها صرفاً روان‌خوانی نبوده و اگر در پایان هر داستان کودک نتواند به سوالات پاسخ درست بدهد در نتیجه اهداف این کتاب‌ها محقق نشده است.

سری کتاب کار برای تمرین و تکرار بیشتر

سری کتاب کار به منظور تکرار و حل تمرین بیشتر برای هر درس طراحی شده‌اند که معمولاً در راستای فرآیند آموزش دروس مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کتاب‌ها از مقاطع ابتدایی تا دوره متوسطه دوم هستند که تمرینات بیشتری جهت تسلط روی موضوعات مختلف ارائه می‌دهند.

سری مامان باباها از خیلی سبز

اگر جز والدینی هستید که از آموزش ریاضی به کودک اول یا دوم دبستان خود خسته شده‌اید، این سری کتاب‌ها برای شماست. بسیاری از پدر و مادرها با متد آموزشی جدید در کتاب‌ها آشنایی نداشته و دروس را به سبک قدیمی آموزش دیده‌اند. در واقع به خاطر سبک آموزشی قدیمی، توضیحاتشان به فرزندان باعث سردرگمی و گیج شدن آن‌ها خواهد شد. تفاوت متد آموزشی و توضیحات دبیران و توضیحات خانواده‌ها باعث ایجاد شکاف ذهنی عمیق در کودکان می‌شود. کتاب های سری مامان باباها برای کمک به والدین تولید و به بازار عرضه شده‌اند.

سری خوش‌ خطی خیلی سبز، یادگیری یک هنر جدید

داشتن خط خوش در کنار یک مهارت هنری، به یادگیری بهتر دانش‌آموزان کمک شایانی می‌کند. دوران دبستان بهترین زمان برای یادگیری خوش‌نویسی خواهد بود. یادگیری خوشنویسی در مسیر تحصیلی دانش‌آموزان می‌تواند بسیار موثر واقع شده و روند آموزشی را بهبود ببخشد. تمام دانش‌آموزان مقاطع اول تا ششم ابتدایی می‌توانند از کتاب‌های خوش خطی استفاده کرده و تمرین خوشنویسی داشته باشند.

کتاب‌های خیلی سبز سری تربچه، آموزش همراه با بازی

کتاب‌های سری تربچه با تصاویر رنگی و زیبا برای کودکان طراحی شده که جنبه آموزشی برای آن‌ها دارند. این کتاب‌ها معمولاً برای رشد و پرورش کودکان 3-6 سال طراحی شده‌اند و با تصاویر جذاب و بازی‌های هوشمندانه، بستر آموزش و یادگیری را برای کودکان فراهم می‌کنند.

دستاوردها

خیلی سبز با تلاش‌های مستمر و کیفیت بالای محصولات خود، توانسته است تأثیر قابل‌توجهی در نظام آموزشی کشور بگذارد. کتاب‌های این انتشارات به یکی از منابع اصلی دانش‌آموزان و معلمان تبدیل شده و بسیاری از رتبه‌های برتر کنکور از منابع خیلی سبز استفاده کرده‌اند. همچنین جوایز و تقدیرنامه‌های متعددی که نهادهای مختلف آموزشی و فرهنگی دریافت کرده است نیز نشان‌دهنده تعهد این انتشارات به ارتقای کیفیت آموزش در کشور است.

انتشارات خیلی سبز با تاریخچه‌ای درخشان و دستاوردهای چشمگیر، به‌عنوان یکی از پیشروان صنعت نشر کمک‌آموزشی در ایران شناخته می‌شود. این انتشارات با تمرکز بر کیفیت، نوآوری و مشتری مداری، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌ها پیدا کند. گاج مارکت با عرضه بهترین و جدیدترین کتاب‌های خیلی سبز یکی از اصلی‌ترین فروشگاه‌ها برای ارائه بهترین کتاب‌های کمک درسی محسوب می‌شود. با توجه به برنامه‌های آینده و رویکردهای نوآورانه، انتظار می‌رود که خیلی سبز همچنان به پیشرفت و ارتقای سطح آموزش در کشور کمک کرده و همچنان به عنوان الگویی موفق در صنعت نشر کتب کمک درسی باقی بماند.

انتشارات خیلی سبز چندین سال است که در تولید کتاب‌های کمک درسی فعالیت می‌کند. این نشر با تولید و عرضه کتاب‌های کمک آموزشی خلاقانه توانسته جایگاه خوبی در بستر آموزشی کشور پیدا کند. خیلی سبز یکی از ناشران برجسته و شناخته‌شده در زمینه کتاب‌های آموزشی و کمک‌درسی در ایران است که از زمان تأسیس خود تاکنون نقش مهمی در تهیه و تولید منابع آموزشی برای دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور داشته و توانسته است به عنوان یکی از مراجع معتبر در این حوزه شناخته شود.

خیلی سبز در سال ۱۳۸۱ توسط گروهی از جوانان پرشور و علاقه‌مند به آموزش و پرورش با هدف و شعار "متفاوت نگاه کردن به همه چیز" تأسیس شد. هدف اصلی این گروه، ارائه محتوای آموزشی با کیفیت بالا و به‌روز بود تا بتواند نیازهای دانش‌آموزان را با متد جدید آموزشی و بهره‌وری از خلاقیت به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد.

 از همان ابتدا، خیلی سبز با نوآوری و بهبود بخشیدن به کیفیت محتوا، توانست جایگاه ویژه‌ای در میان ناشران کمک آموزشی کشور پیدا کند. در گاج مارکت امکان خرید انواع کتاب خیلی سبز فراهم شده تا دانش‌آموزان عزیز در اقصی نقاط کشور بتوانند به جدیدترین منابع مطالعاتی آموزشی دسترسی داشته باشند.

محتوای آموزشی کتاب‌های خیلی سبز

نشر خیلی سبز به ارائه مجموعه‌ای گسترده از کتاب‌های آموزشی و کمک‌درسی برای مقاطع مختلف تحصیلی، از پیش دبستانی تا دبیرستان و کنکور، می‌پردازد. این کتاب‌ها شامل موضوعاتی مختلف مانند ریاضیات، فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی، ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و علوم انسانی و غیره می‌شوند.

یکی از ویژگی‌های برجسته کتاب‌های خیلی سبز، سبک نگارش ساده و روان است که فهم مطالب را برای دانش‌آموزان آسان‌تر می‌کند. همچنین، استفاده از تصاویر، نمودارها و مثال‌های کاربردی در کتاب‌ها به یادگیری بهتر کمک شایانی خواهد کرد. کتاب‌هایی که از این انتشارات تولید می‌شود، علاوه بر تشریح مطالب درسی، شامل تست‌های متنوع و طبقه‌بندی‌شده نیز هستند که برای تمرین و آمادگی دانش‌آموزان در آزمون‌ها بسیار مفید هستند.

نوآوری و خلاقیت در کتاب‌های خیلی سبز

خیلی سبز همواره به دنبال نوآوری و بهبود مستمر در محصولات خود بوده است. این انتشارات با بهره‌گیری از تیم نویسندگان، ویراستاران و طراحان گرافیک حرفه‌ای، توانسته است کتاب‌هایی با کیفیت بالا به همراه طراحی جذاب ارائه دهد. از ویژگی‌های مهم کتاب‌های خیلی سبز به‌روز بودن محتوا و نگارش مبتنی بر آخرین آپدیت‌های کتب درسی بوده است. کتاب‌های خیلی سبز در سری‌های مختلف برای مقاطع ابتدایی تا کنکور به رشته تحریر درآمده‌اند که در ادامه به معرفی سری‌های کتاب خیلی سبز خواهیم پرداخت. تا پایان همراه ما باشید.

سری کتاب‌های گام به گام خیلی سبز

کتاب‌های گام به گام خیلی سبز مکمل بسیار خوبی برای کتب درسی آموزش و پرورش بوده و برای تمرین مستمر و تسلط بهتر روی درسنامه‌های کتاب‌های درسی پیشنهاد می‌شوند. این کتب شامل سرفصل‌های مختلفی هستند که مهم‌ترین آن‌ها شامل درسنامه و آموزش، ارزشیابی مستمر و پایانی، و پاسخ به تمرینات موجود در کتاب درسی اشاره کرد.

 درسنامه و آموزش این کتاب‌ها به‌طور جامع و کامل، تمامی مطالب موجود در کتاب درسی را پوشش می‌دهد. در این کتاب‌ها از جداول، نمودارها و مثال‌های تستی و تشریحی برای فهم بهتر مطالب استفاده شده است تا هر دانش‌آموزی بتواند به تنهایی از پس فهم مطالب برآید. این کتاب‌ها با هدف استقلال‌بخشی به دانش‌آموزان جهت مطالعه به صورت فردی بسیار مفید واقع می‌شوند.

کتاب‌های بانک نهایی خیلی سبز

این سری از کتاب‌ها با تمرکز بر سوالات امتحانات نهایی به موفقیت دانش‌آموزان کمک شایانی می‌کنند. در این کتب سعی شده تا سوالات به هیچ وجه غیراستاندارد نبوده و عیناً مشابه با سوالات کشوری طراحی شوند. در این کتاب‌ها علاوه بر سوالات، درسنامه‌های مختصری نیز برای اشراف کلی دانش‌آموزان به مطالب قرار داده شده است. کتب سری بانک نهایی مورد توجه بسیاری از دبیران نیز قرار دارند. آن‌ها می‌توانند به منظور طرح سوالات پایان ترم از این کتاب‌ها استفاده کنند.

از طرف دیگر با توجه به سهم 60 درصدی تاثیر نمرات دبیرستان در کنکور، اهمیت پرداختن به امتحانات پایان ترم بیش از پیش حس می‌شود. انتشارات خیلی سبز با تالیف کتب بانک نهایی قدم بزرگی در برطرف کردن این دغدغه از دانش‌آموزان برداشته است.

بسته‌های آموزشی شبیه ساز خیلی سبز

برای بسیاری از دانش‌آموزان داشتن بسته‌های آموزشی که نیازهای آموزشی از درسنامه و توضیح مطالب گرفته ت سوالات و پاسخ‌های تشریحی را پوشش دهد موهبت بزرگی به حساب می‌آید. این سری از محصولات خیلی سبز نیز برای امتحانات نهایی و پایان ترم بسیار مفید واقع می‌شوند. انتشارات خیلی سبز به منظور ایجاد نوآوری اقدام به تهیه بسته‌های شبیه ساز امتحانات برای رشته‌های مختلف کرده تا بتوانید با خیال راحت این امتحانات را پشت سر بگذارید.

اتفاق جالبی که در سری شبیه ‌ساز از کتاب‌های خیلی سبز افتاده مطابقت کامل با سوالات امتحانات نهایی است. ویژگی جذاب دیگر این سری بسته‌ها، برگه‌های آزمون پرفراژدار است که باعث می‌شود شرایط امتحان کاملاً برای شما تداعی شود. شما با این بسته‌ها 60 درصد از مسیر موفقیت در کنکور را طی کرده و باید نگران 40 درصد باقی‌مانده باشید. پس شعار " کنکورت رو قورت بده!" که روی بسته‌بندی به چشم می‌خورد، با داشتن برنامه‌ریزی منظم به تحقق خواهد رسید.

سری پیک هفتگی انتشارات خیلی سبز

سری پیک هفتگی از جمله کتاب‌های کار برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی هستند که با هدف تمرین و تکرار مباحث در روزهای تعطیلی دانش‌آموزان طراحی شده‌اند. این کتاب‌ها سبب می‌شود برنامه‌ریزی درسی به صورت کاملاً منظم صورت گرفته و هر آخر هفته دانش‌آموزان بتوانند خود را برای یادگیری مباحث جدید آماده کنند.

پیک هفتگی درکل به 28 هفته آموزشی تقسیم شده و با آخرین تغییرات کتب درسی هماهنگ است. ارزیابی توصیفی که در آخر هر فصل قرار دارد به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا به صورت دقیق‌تری سطح خود را محک بزنند. در نتیجه برای مطالعه منظم و هفتگی مقطع دبستان دانش‌آموزان می‌توانید روی این سری از کتاب‌ها حساب کنید.

کتاب‌های سری پیشتاز از خیلی سبز

سری پیشتاز برای مطالعه دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول طراحی شده است. سطح علمی این کتاب‌ها بالاتر از کتب دبستان بوده و تمامی مباحث به صورت تشریحی و به طور کامل به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شوند. این کتاب‌‌ها شامل بخش‌های متفاوتی هستند. از درسنامه‌های جامع و کامل گرفته تا سوالات تشریحی و بانک سوالات تستی تیزهوشان، که جهت شرکت در آزمون‌ تیزهوشان به رشته تحریر درآمده‌اند.

سری ماجراهای من و درسام

یکی از اتفاقات خوبی که انتشارات خیلی سبز در راستای کمک به ارتقا سطح علمی دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه رقم زده است، خط تولید سری من و درسام هست. این سری با بهترین و بروزترین متدهای آموزشی سعی در تفهیم مطالب به دانش آموزان دارد. در ابتدای هر فصل درسنامه‌ای با ذکر مثال‌های ساده و قابل فهم ذکر شده تا یادگیری بهتر و عمیق‌تر برای دانشآموزان اتفاق بیفتد. در پایان هر فصل نیز مجموعه ای از سوالات و تست‌های همان فصل را داریم، تا به راحتی بتوانند اطلاعات خود را محک بزنند.

اگر به دنبال کتاب کمک درسی موثر برای دوران امتحانات نهایی فرزندان خود هستید، سری من و درسام از خیلی سبز یکی از انتخاب‌های هوشمندانه است. سوالات پایان فصل شامل 3 مدل از سوالات، تشریحی، چهارگزینه‌ای و صحیح و غلط می‌شوند. با این کتاب‌ها علاوه بر طی دوران امتحانات نهایی می‌توانید برای آمادگی کنکور هم روی آن حساب کنید. 

کتاب‌های سری آموزش شگفت انگیز خیلی سبز

گاهی اوقات موفقیت در آزمون‌ کنکور سراسری یا امتحانات نهایی، مستلزم داشتن تسلط روی کتب درسی و گاهی فراتر از آن است. برخی نکات هستند که شاید در کتب درسی نباشند اما در آزمون‌ها سوالات متنوعی از آن‌ها طرح شود. برای داشتن موفقیت باید دانشی فراتر داشت. خیلی سبز با ارائه کتاب‌هایی تحت عنوان آموزش شگفت‌انگیز گامی بزرگ در جهت رفع نگرانی دانش‌آموزان عزیز برداشته است. همان‌طور که از نام این سری پیداست، به طور شگفت‌انگیزی می‌تواند هم شما را برای حل انواع سوالات تشریحی آماده کند هم می‌تواند برای آزمون‌های تستی راه حل خوبی باشد.

سری جمع بندی خیلی سبز

خیلی سبز برای کسانی که برای جمع‌ بندی مطالب کل 3 سال دبیرستان و موفقیت در کنکور سراسری نیاز به منابع مطالعاتی کارآمد دارند سری جمع ‌بندی را در نظر گرفته است. یکی از دغدغه‌های اصلی دانش‌آموزان قبل از شرکت در آزمون سراسری تسلط داشتن روی مفاهیم کتب درسی است. با سری جمع بندی خیلی سبز که مطالب درسی به صورت درس به درس بیان شده می‌توانند مروری کلی روی مطالب داشته باشند و با خیال آسوده این مرحله را پشت سر بگذارند.

سری محبوب خیلی سبز به نام شب امتحان

همانطور که همه ما می‌دانیم اکتفا کردن به کتب درسی و مطالعه آن‌ها در موفقیت برای امتحانات پایان ترم کافی نیست. دسترسی به سوالات امتحانی در حجم زیاد، برای بسیاری از دانش‌آموزان کلیدی برای رسیدن به موفقیت مورد انتظارشان است. در کتاب‌های شب امتحان آزمون‌هایی جهت آمادگی در امتحانات نوبت اول و دوم تدارک دیده شده تا دانش‌آموزان بتوانند برای هر دو دوره آماده باشند.

نردبامی از خیلی سبز برای رسیدن به موفقیت

سطح مطالب کتاب‌های نردبام نسبت به کتب درسی بالاتر بوده و دانش‌آموزان می‌توانند برای ارتقا سطح خود از این کتاب‌ها بهره ببرند. در واقع نردبامی برای یادگیری و ارتقا سطح یادگیری دانش‌آموزانی است که مطالب درسی را به خوبی آموخته‌اند و می‌خواهند مطالبی فراتر را بیاموزند.

سری موضوعی خیلی سبز، رسیدن به تسلط کامل 

تا به حال شده که روی بخش یا موضوعی از یک درس ضعف داشته باشید و هیچ‌جوره نتوانید آن را برطرف کنید؟ کتاب‌های سری موضوعی خیلی سبز راه حلی برای برطرف کردن نقاط ضعف دانش‌آموزان هستند. این سری از کتاب‌ها به تفکیک موضوعات مختلف درسی، از جمله شیمی، زیست‌گیاهی، زیست تصویری، ادبیات فارسی، عربی، زبان انگلیسی و آیات و روایات، منتشر می‌شوند. این کتاب‌ها با تمرکز روی مبحثی خاص عرضه شده و بخش عمده‌ای از آن‌ها شامل درسنامه و توضیحات می‌شود.

اما برای کسانی که می‌خواهند تست‌زنی انجام دهند نیز با ذکر سوالات و تست‌هایی از سال‌های گذشته همراه هستند. در نتیجه در کنار کتاب‌های موضوعی حتماً باید کتاب‌های تست تهیه شوند تا مکمل یکدیگر باشند. اگر می‌خواهید به تسلط کافی در مباحث دروس مختلف برسید سری موضوعی گزینه ایده‌آلی است.

سری چند کنکور، زره فولادین برای آمادگی در کنکور سراسری

بسته‌های چند کنکور شامل چند دوره کنکور سراسری داخلی و خارج از کشور می‌شوند. این بسته‌ها برای رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی تالیف شده‌اند. این بسته‌ها هر کدام شامل دو کتاب بوده که کتاب اول شامل سری سوالات و کنکورها و کتاب دوم شامل پاسخ‌نامه تشریحی است.

فصل آزمون خیلی سبز، سکوی پرتاب

اگر جز دانش‌آموزانی هستید که مطالب درسی را به خوبی مطالعه کرده و آموخته‌اید و به دنبال کتابی برای جمع‌بندی و تست‌زنی هستید کتاب‌های فصل آزمون راه حل شما و چیزی فراتر از آن هستند. در این سری کتاب‌ها با انواع آزمون‌ها برای دانش‌آموزانی با سطح علمی متفاوت مواجه می‌شوید. قبل از استفاده از این کتاب‌ها باید تسلط کامل روی مباحث داشته و با استفاده از درسنامه‌ها مرور کلی را انجام دهید.

سوالات شامل چند سری مختلف می‌شوند، از جمله:

  1. آزمون‌های موضوعی
  2. آزمون‌های استاندارد
  3. آزمون‌های به سوی 100 یا پیشرفته
  4. آزمون‌های جامع

همچنین این آزمون‌ها دارای پاسخنامه‌های تشریحی نیز هستند.

کتاب‌های سری جیبی، یه جیب پر از اطلاعات

این سری از کتاب‌ها شامل درسنامه ساده و در عین حال مختصری هستند که به خاطر ابعاد کوچکشان هر جایی می‌توان آن‌ها را به همراه داشت. در انتهای هر فصل از کتاب‌های جیبی سوالاتی به صورت صحیح و غلط و غیره قرار گرفته تا دانش‌آموزان بتوانند مفاهیم کلیدی را آموخته و تا حدی برای آزمون سراسری آمادگی لازم را کسب کنند. این کتاب‌ها برای هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم تدوین شده‌ و در دسترس قرار گرفته‌اند.

سری درک متن خیلی سبز، از روایت قصه تا درک مطلب

کتاب‌های درک متن از خیلی سبز برگرفته از آزمون‌های پرلز هستند که با روایت داستان‌های جذاب و خواندنی همراه‌اند. در واقع این آزمون‌ها پیشرفت سواد خواندن را بررسی می‌کنند و یکی از معتبرترین آزمون‌ها در سراسر جهان به شمار می‌رود. آخر هر داستان تعدادی سوال قرار گرفته که درک مطلب کودک سنجیده شود. هدف از خواندن این داستان‌ها صرفاً روان‌خوانی نبوده و اگر در پایان هر داستان کودک نتواند به سوالات پاسخ درست بدهد در نتیجه اهداف این کتاب‌ها محقق نشده است.

سری کتاب کار برای تمرین و تکرار بیشتر

سری کتاب کار به منظور تکرار و حل تمرین بیشتر برای هر درس طراحی شده‌اند که معمولاً در راستای فرآیند آموزش دروس مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کتاب‌ها از مقاطع ابتدایی تا دوره متوسطه دوم هستند که تمرینات بیشتری جهت تسلط روی موضوعات مختلف ارائه می‌دهند.

سری مامان باباها از خیلی سبز

اگر جز والدینی هستید که از آموزش ریاضی به کودک اول یا دوم دبستان خود خسته شده‌اید، این سری کتاب‌ها برای شماست. بسیاری از پدر و مادرها با متد آموزشی جدید در کتاب‌ها آشنایی نداشته و دروس را به سبک قدیمی آموزش دیده‌اند. در واقع به خاطر سبک آموزشی قدیمی، توضیحاتشان به فرزندان باعث سردرگمی و گیج شدن آن‌ها خواهد شد. تفاوت متد آموزشی و توضیحات دبیران و توضیحات خانواده‌ها باعث ایجاد شکاف ذهنی عمیق در کودکان می‌شود. کتاب های سری مامان باباها برای کمک به والدین تولید و به بازار عرضه شده‌اند.

سری خوش‌ خطی خیلی سبز، یادگیری یک هنر جدید

داشتن خط خوش در کنار یک مهارت هنری، به یادگیری بهتر دانش‌آموزان کمک شایانی می‌کند. دوران دبستان بهترین زمان برای یادگیری خوش‌نویسی خواهد بود. یادگیری خوشنویسی در مسیر تحصیلی دانش‌آموزان می‌تواند بسیار موثر واقع شده و روند آموزشی را بهبود ببخشد. تمام دانش‌آموزان مقاطع اول تا ششم ابتدایی می‌توانند از کتاب‌های خوش خطی استفاده کرده و تمرین خوشنویسی داشته باشند.

کتاب‌های خیلی سبز سری تربچه، آموزش همراه با بازی

کتاب‌های سری تربچه با تصاویر رنگی و زیبا برای کودکان طراحی شده که جنبه آموزشی برای آن‌ها دارند. این کتاب‌ها معمولاً برای رشد و پرورش کودکان 3-6 سال طراحی شده‌اند و با تصاویر جذاب و بازی‌های هوشمندانه، بستر آموزش و یادگیری را برای کودکان فراهم می‌کنند.

دستاوردها

خیلی سبز با تلاش‌های مستمر و کیفیت بالای محصولات خود، توانسته است تأثیر قابل‌توجهی در نظام آموزشی کشور بگذارد. کتاب‌های این انتشارات به یکی از منابع اصلی دانش‌آموزان و معلمان تبدیل شده و بسیاری از رتبه‌های برتر کنکور از منابع خیلی سبز استفاده کرده‌اند. همچنین جوایز و تقدیرنامه‌های متعددی که نهادهای مختلف آموزشی و فرهنگی دریافت کرده است نیز نشان‌دهنده تعهد این انتشارات به ارتقای کیفیت آموزش در کشور است.

انتشارات خیلی سبز با تاریخچه‌ای درخشان و دستاوردهای چشمگیر، به‌عنوان یکی از پیشروان صنعت نشر کمک‌آموزشی در ایران شناخته می‌شود. این انتشارات با تمرکز بر کیفیت، نوآوری و مشتری مداری، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌ها پیدا کند. گاج مارکت با عرضه بهترین و جدیدترین کتاب‌های خیلی سبز یکی از اصلی‌ترین فروشگاه‌ها برای ارائه بهترین کتاب‌های کمک درسی محسوب می‌شود. با توجه به برنامه‌های آینده و رویکردهای نوآورانه، انتظار می‌رود که خیلی سبز همچنان به پیشرفت و ارتقای سطح آموزش در کشور کمک کرده و همچنان به عنوان الگویی موفق در صنعت نشر کتب کمک درسی باقی بماند.