کتاب مکبث

تراژدی در پنج پرده با مقدمه ای از موریس مترلینگ
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

 نمایشنامه مکبث، شاهکاری است از نویسنده‌ کلاسیک و انگلیسزبان ویلیام شکسپیر. عبدالرحیم احمدی با تسلط کامل به فنون ترجمه و ادبیات این کتاب را به فارسی برگردانده است.

ویلیام شکسپیر را می توان به جرأت از تأثیرگذارترین چهره ها در ادبیات انگلیسی به شمار آورد. این نویسنده با نگاه ژرف و قلم توانای خود ادبیات غرب را به مرحله‌ای خاص از بلوغ و تعالی رساند. شکسپیر در آثار خود تلاش کرده تلفیقی ماهرانه از روانشناسی و فلسفه را در قالب ادبیات به مخاطب ارائه دهد. شخصیت‌هایی که شکسپیر در آثارش خلق کرده نمونه‌هایی بارز از خوی و خصلت انسانی را به نمایش گذاشته اند. نویسنده با اشراف کامل به علوم روانشناسی و فلسفه از ضعف‌ها و کاستی‌های بشر می‌گوید و این امکان را در اختیار مخاطب قرار می دهد که با تأمل در این داستان‌ها و روایات به خودشناسی برسد و دیدی جامع و ریزبینانه به اخلاقیات و قوانین حاکم بر روابط انسانی پیدا کند. نویسنده به طرزی ماهرانه اختلالات روحی و ضعف‌های اخلاقی را در شخصیت‌های خود به نمایش گذارده و در طول داستان از منشأ و علت این مشکلات و ضعف‌ها می‌گوید.

"مکبث: کدامین در را می کوبند؟ ولی من چه حالتی دارم که کمترین صدایی می ترساندم؟ این دست‌ها چیست؟ آه! این دست‌ها چشم‌های مرا پر می کند! همه‌ی اقیانوس نپتون بزرگ آیا می تواند خون دستم را بشوید و بزداید؟ نه این دست امواج بیکران را ارغوانی خواهد کرد و از دریای سبز رنگ اقیانوسی سرخگون پدید خواهد آورد. انتشارات قطره آن را به چاپ رسانده است.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.