کتاب لانه زنبور مجموعه کتاب های جک ریچر

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

"جک ریچر قصد دارد برای ملاقات با سوزان ترنر فرمانده جدید واحد ویژه‌ی صد و دهم به ویرجینیا برود، ولی در توقفگاهش در بخشی زراعی در نبراسکا اتفاقات مرگباری در جریان است. دانکنها، خانواده‌ای که با قدرت اقتصادی خود و ایجاد رعب و وحشت سراسر آن بخش را تحت تسلط خود درآورده اند، مشغول یک سری معاملات پنهانی و در انتظار رسیدن یک محموله هستند که ریچر با ورودش به آنجا موانعی سر راهشان به وجود می‌آورد. آنها با کمک تعدادی از مشتری‌های خارجی خطرناکشان می‌خواهند از شرریچرخلاص شوند، چرا که او نه تنها روند معامله‌شان را مختل کرده، بلکه در حال پرده برداری از راز پرونده‌ای قدیمی و حل نشده مربوط به ناپدید شدن دختربچه‌ای هشت ساله است. برای ریچر کار عاقلانه و منطقی این است که به راهش ادامه بدهد و بین خودش و دردسرهایی که سر راهش قرار می‌گیرد فاصله بیندازد. ولی چنین کاری برای جک ریچرغیرممکن است

لانه زنبور، پانزدهمین کتاب از مجموعه‌ی جک ریچر که در سال ۲۰۱۰ نوشته شد، از آن تریلرهایی است که فقط لی چایلد از عهده‌ی نوشتنش برمی‌آید و فقط جک ریچر می‌تواند در آن جان سالم به در ببرد."

کتاب لانه زنبور از مجموعه کتاب‌های جک ریچر توسط لی چایلد نوشته شده و به قلم شیوای محمد عباس‌آبادی به فارسی روان ترجمه شده. انتشارات کتبسرای تندیس این کتاب را در 518 صفحه به چاپ رسانده است.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.