کتاب عطر پنهان در باد

داستان‌های زنان درباره‌ی زنان
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

این کتاب دومین مجموعه‌ی داستان کوتاه از مجموعه‌ی سه‌جلدی زنان نویسنده‌ی جهان است. زمانی که نخستین جلد آن با عنوان دلیله منتشر شد هنوز مجموعه‌ی مستقلی از داستان‌های زنان ارائه نشده بود. هرچند تعدادی از نویسندگان منتخب ایرانی در برخی مجموعه‌های آثار زنان معرفی شده بودند. این داستان‌ها حال و هوای خاصی را می‌آفرینند و تک‌تک از میان منابع گوناگون انتخاب‌ شده‌اند. برخی را خود نویسنده‌ها در اختیار مترجم قرار داده‌اند که برخی نامدار و برخی دیگر تازه‌کارند. مهم حرفشان است. از همه جای جهان، هرکدام مارا به دنیایی دیگر و فراتر و فروتر سوق می‌دهند.

روابط ظریف و درعین‌حال پیچیده شخصیت‌های انسانی چنان جذابیتی دارد که تا سال‌ها می‌توان نوشت و ترجمه کرد و باز تکرار کرد. بعضی از این داستان‌ها بسیار تلخ، گزنده و سیاه‌اند و بعضی حال و هوایی عاشقانه و لطیف دارند. کنار هم قرار گرفتن این داستان‌ها درست عین خود زندگی است همان‌گونه که هست، بوده و خواهد بود و از آن گریزی نیست و هرچند ادبیات زنانه - مردانه ندارد و هرچه هست انسانی است، برخی ظرایف نشان از دغدغه‌هایی دارد که هر زنی در مقطعی از زمان تجربه کرده است. باهم این تجربه‌ها را مرور می‌کنیم.

این کتاب توسط جمعی از بزرگ‌ترین و برجسته‌تری نویسندگان زن ایران و جهان نوشته شده و انتشارات قطره آن را در 234 صفحه به چاپ رسانده است.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.