کتاب زبان انگلیسی دوازدهم سری سین جیم

ارائه‌ی مطالب کتاب درسی در قالب سوال و جواب (مشترک تمامی رشته‌‌ها)
امتیاز 4 نفر
4.0 از 5
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

در این اثر، مفاهیم کتاب درسی در قالب سؤال و جواب (سین‌، جیم) برای آمادگی در امتحانات نهایی ارائه گردیده است. موفقیت در امتحانات نهایی پایه‌ی دوازدهم یکی از هدف‌های مشترک مؤلفان این کتاب با شما بوده، بنابراین هر‌آنچه را که برای موفقیت شما در آزمون درس زبان دوازدهم لازم است، در حجم کم و خلاصه گردآوری و در اختیارتان قرار داده‌ شده است. چنانچه می‌دانید کتاب‌های درسی انگلیسی نسبت به سال‌های پیش تغییرات اساسی داشته‌اند. از آن‌جا که امتحان نهایی پایه دوازدهم با شیوه‌ی آموزشی جدید تاکنون برگزار نشده است، انتشارات گاج تلاش کرده کتابی آماده کند که بتواند به شما در پاسخ دادن به سوال‌های امتحانی کمک نماید. اثر حاضر، محصول تلاش علمی در جهت موفقیت شما در امتحانات نهایی کشوری و مدارس بوده است و سعی شده در حجم کم مطلب و پرسش‌های مهم که ممکن است در امتحانات نهایی مورد سؤال واقع شود، پوشش داده شود. در ادامه به آن‌چه در این کتاب می‌خوانید، به‌صورت مختصر اشاره خواهیم کرد.

ترجمه و تعریف لغات درس: در این بخش معادل و توضیح انگلیسی لغات مهم درس به همراه ترجمه‌ی فارسی آن‌ها آورده شده است. 

آموزش گرامر: مولفان در این قسمت، گرامر درس را به‌صورت روان و همراه با مثال‌، توضیح داده‌اند.

سوال‌های مهم امتحانی: در چهار مبحث «Writing» ،«Grammar» ،«Vocabulary» و «Reading» سؤال‌هایی همراه با پاسخ تشریحی طراحی و ارائه شده است که با حل کردن آن‌ها می‌توانید در امتحانات نهایی، به موفقیت دست پیدا کنید.

 تمرین‌های کتاب درسی: در این بخش تمرین‌‌های مهم Workbook ترجمه و پاسخ داده شده است.

 نمونه آزمون‌های ترم اول و پایانی: نمونه آزمون‌هایی با بودجه‌بندی مصوب آزمون طراحی و به همراه پاسخ تشریحی ارائه شده است. پیشنهاد می‌شود با توجه به جدول بودجه‌بندی آزمون‌ها، زمان باقیمانده تا امتحان و نقاط ضعف و قوت خود، برنامه‌ریزی مناسبی برای مطالعه داشته باشید تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.

کتاب «سین‌جیم زبان انگلیسی دوازدهم»، انتخابی مناسب برای آن دسته از دانش‌آموزانی است که به دنبال مجموعه‌ای کامل و بی‌نقص از نمونه سؤال‌های امتحانی این درس هستند. کتاب پیش رو با همکاری مشترک علی کربلایی‌حسین و حسین عربشاهی در 88 صفحه گردآوری شده و انتشارات بین‌المللی گاج نیز آن را منتشر نموده است. این کتاب موارد زیر را دربرمی‌گیرد:

  • ارائه‌ی نمونه سؤالات امتحانی همراه با بودجه‌بندی
  • ارائه‌ی آزمون جامع نوبت اول و دوم همراه با بارم‌بندی
  • ارائه‌ی پاسخ‌های کاملا تشریحی

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

×

مرورگر شما PDF را پشتیبانی نمی کند. دانلود PDF

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.