کتاب ریاضی ششم سری سیر تا پیاز

آموزش + تست + امتحان + فیلم
امتیاز 26 نفر
3.3 از 5
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

کتاب ریاضی ششم سری سیر تا پیاز یکی از بهترین منابع آموزشی است که نه‌تنها به درس ریاضی مسلط می‌شید، بلکه از طریق یک رویکرد کامل و چندجانبه به همه نیازهای شما در این درس پاسخ داده می‌شه. این کتاب برای اونایی که می‌خوان ریاضی ششم رو به‌خوبی یاد بگیرن و با اعتمادبه‌نفس تو امتحانات شرکت کنن، یه همراه درجه یکه. یه راهکار طلایی برای همه دانش آموزانیه که می‌خوان موفقیت توی ریاضی رو به دست بیارن، بدون اینکه تو روند یادگیری چیزی کم داشته باشن.

این کتاب به قلم علی‌اصغر حیدری، شیما زهره‌وند، مجتبی عارف‌نسب، زهرا ساسانی و سمانه نومیری در 568 صفحه تالیف شده که شامل همه مطالب مهم ریاضی ششم، تمرین‌ها، و حتی تست‌های چهار گزینه‌ایه. توی این کتاب، 100 صفحه درسنامه آموزشی قرار داره که به‌صورت دقیق و خط به خط، همه مفاهیم رو آموزش می‌ده. فرق بزرگ این کتاب با بقیه منابع اینه که فقط به درسنامه یا تست‌ها بسنده نکرده؛ بلکه یه مجموعه کامل از آموزش، تمرین‌های تشریحی، و تست‌هاست که کل سال تحصیلی می‌تونه کمک‌تون کنه.

ویژگی‌های اصلی کتاب ششم ریاضی سری سیر تا پیاز

تو کتاب 1500 سوال مختلف داریم که 891 سوال تشریحی و 609 سوال تستی رو شامل می‌شه. این یعنی برای هر بخش از کتاب درسی، به‌طور میانگین حدود 215 سوال طراحی شده که حسابی دست دانش‌آموزا رو برای تمرین باز می‌ذاره. نوع سوالات این کتاب شامل امتحانی، تشریحی، و چهارگزینه‌ای می‌شه که کاملا در راستای نیازهای مدرسه‌ و آزمون‌های مهم مثل امتحانات پایان سال و تست‌ها برای آمادگی بیشتر طراحی شده.

کتاب سیر تا پیاز ریاضی ششم درس‌محوره و به جای پیچوندن یا پریدن از یه موضوع به موضوع دیگه، کاملا طبق ساختار کتاب درسی جلو می‌ره. علاوه بر این، توش پاسخنامه تشریحی هم قرار داده شده که به‌طور دقیق نشون می‌ده هر سوال چطور باید حل بشه. این یعنی، اگه سوالی رو اشتباه حل کردین، می‌تونید دقیقاً متوجه شین کجای راه اشتباه رفتین.

ویدیوهای آموزشی کتاب سیر تا پیاز ششم ریاضی

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این کتاب ویدئوهای آموزشیه. در هر بخش از کتاب، QR کدهایی قرار داده شده که با اسکن کردنشون می‌تونید به 29 ساعت ویدیوی آموزشی دسترسی پیدا کنید. این ویدیوها شامل توضیح کامل همه درس‌ها، حل نمونه سوالات و نکات تکمیلیه که واقعاً می‌تونه تو درک بهتر مسائل و آمادگی برای امتحانات کمک‌تون کنه.

چرا کتاب ریاضی سیر تا پیاز ششم را بخریم؟

این کتاب عملاً چهار کتاب رو تو یه جلد براتون فراهم کرده: درسنامه، تست، تمرین تشریحی، و ویدیوهای آموزشی. با این کتاب، از اول تا آخر سال، هر چیزی که برای درس ریاضی ششم نیاز دارین، تو دستتونه. چیزی که خیلی توی این کتاب مهمه، اینه که همه مطالب کتاب درسی رو خط به خط پوشش داده و هیچ چیز از قلم نمی‌افته. این یعنی وقتی این کتاب رو می‌خونید، دیگه لازم نیست نگران باشین که نکنه نکته‌ای رو از دست بدین.

این کتاب به درد معلم‌ها، والدینی که می‌خوان بچه‌هاشون رو بهتر راهنمایی کنن، و البته خود دانش‌آموزا می‌خوره. توی کتاب همه‌چیز به‌طور ساده و کامل توضیح داده شده، از سوالات امتحانی تا تست‌های استاندارد برای آمادگی در آزمون‌های مختلف. با این کتاب، هیچ‌چیز از دست نمی‌ره و موفقیت توی ریاضی ششم، کاملاً تو دسترسه.

مشخصات کتاب ششم سیر تا پیاز ریاضی

  • آموزش کامل مفاهیم کتاب درسی (100 درس‌نامه آموزشی)
  • ارائه‌ی 609 پرسش‌ چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشریحی 
  • ارائه‌ی 891 پرسش تشریحی طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشریحی
  • امکان تماشا 29 ساعت فیلم آموزشی اختصاصی از طریق اسکن QRکد

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
درباره محصول دیدگاهی بنویسید
مرتب سازی بر اساس:
جدیدترین مفیدترین
15 مهر 1396
عالللللللی
عالللی
پرسش و پاسخ

سلام. ریاضی سیر تا پیاز پایه ششم کی موجود میشه

کارشناس گاج مارکت : 25 مهر 1403

سلام غلامرضا جان؛ بازه زمانی دقیق موجود شدن کتاب مشخص نیست، برای اطلاع از زمان موجود شدن کتاب ها لطفا قسمت "موجودشد اطلاع بده " کلیک کرده و شماره همراه خود را وارد کنید؛ هرزمانی که موجودشود به شما اطلاع داده میشود.

سلام.این کتاب برای سال تحصیلی جدید(1402-1403) چاپ نمیشه؟

: 24 شهریور 1402

سلام دوست عزیز؛ کتاب در حال به روز رسانی است، برای اطلاع از زمان موجود شدن کتاب ها لطفا قسمت "موجودشد اطلاع بده " کلیک کرده و شماره همراه خود را وارد کنید؛ هرزمانی که موجودشود به شما اطلاع داده میشود.

سلام پاسخ نامه هم داره

سورنا سورنا حقیقی : 15 دی 1398

سلام سورنا جان؛ بله، این کتاب پاسخنامه تشریحی دارد.

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

×

مرورگر شما PDF را پشتیبانی نمی کند. دانلود PDF

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.