کتاب ریاضیات جامع کنکور تجربی جلد 2 سری مولتی ویتامین - نظام جدید

جمع‌بندی از روز اول!
امتیاز 78 نفر
4.5 از 5
تولید کننده:
انتشارات تاج
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

تا حالا شده لا‌به‌لای انبوه مفاهیم آموزشی سردرگم بشید و موقع آزمون‌ها نتونید همه‌ مطالبی رو که با کلی تمرین یاد گرفتید، روی سوال‌ها پیاده کرده و حس کنید تمام تلاش‌هاتون بی‌فایده بوده؟ تا حالا شده از خوندن جزوه‌ها و کتاب‌های مختلف تو روزای قبل از آزمون خسته شده باشید و دنبال یه منبع جامع و کامل باشید؟

مولتی ویتامین همون چیزیه که لازم دارید.

همه‌ مطالب کلاس‌ها، کتاب‌ها و جزوه‌هاتون یه‌جا توی این کتاب‌ها جمع شده و کاربردی‌ترین منبع برای شب‌های قبل آزمون‌های آموزشی و روزای نزدیک به کنکوره. با نمودار و الگوریتم‌سازی مباحث، یه طبقه‌بندی ذهنی مناسب براتون می‌سازیم که به یادگیری‌تون سرعت و نظم میده. تو این کتاب روش‌های حل مسائل با عنوان استراتژی اومده که نه تنها بهتون میگه چه‌جوری مسئله رو مرحله به مرحله حل و از کجا شروع کنید تا توی اطلاعات مسئله گم نشید، بلکه به خاطر همون نموداری بودن می‌تونید روش‌های متفاوت حل یه مدل مسئله رو یه‌جا ببینید و هیچوقت اون نمودار درختی از ذهنتون بیرون نره. برای استراتژی حل‌ مسائل، مثال آوردیم و یه سری آزمون آخر هر فصل داریم که می‌تونه کل فصل رو پوشش بده.

کتاب جلد دوم ریاضی جامع تجربی مولتی ویتامین، یه کتاب کامل برای هر زمان از ساله. تمام مطالب تابع، مثلثات، حد و پیوستگی، مشتق، کاربرد مشتق و هندسه سه پایه به صورت کامل توی این جلد جمع‌آوری شده و کار جمع‌بندی رو برای دانش‌آموزای کنکوری خیلی راحت کرده. درس‌نامه‌ش خیلی کاربردیه و با استراتژی‌های گام‌به‌گام و مثال‌های منطبق بر اون استراتژی‌ها، دیگه هیچ مدل سوالی توی کنکور نیست که شما شبیهش رو ندیده باشید.

با سری کتاب‌های مولتی ویتامین، جمع‌بندی رو از روز اول شروع کنید!

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

×

مرورگر شما PDF را پشتیبانی نمی کند. دانلود PDF

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.