کتاب دانشنامه جواهرات

تولید کننده:
انتشارات ترانه
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

«دانش‌نامه جواهرات» مشتمل بر بخش‌های مستقل و در عین حال مرتبط با یکدیگر است. در طراحی کتاب سعی شده تا با چیدمان دقیق صفحات و بالا بردن کیفیت تصاویر و با ذکر جزییات حق مطلب ادا شود، تا خوانندگان پر مهرم که همواره با چشمانی باز و دیدی وسیع شیفته کشف حقایق هستند، راضی و خشنود گردند.

این کتاب با داشتن بالغ بر هزار عکس‌، چندین نمودار و نیر مطالب گوناگون از شکل اولیه بلور گوهرها تا انواع تراش خورده آن‌ها راهنمای کاملی از جلوه زیبایی جواهرات در قالب انگشتر، آویز و مجموعه جواهرات با طراحی‌های نفیس، کاربرد آن‌ها در ساخت نشانه‌ها، مستندات تاریخی و مصادیق استفاده اولیه گوهرها حال را در برابر چشم شما قرار می‌دهد.

همچنین در این کتاب، شاهد بررسی گوهرسنگ‌ها و فلزات از زمان پیدایش، شکل‌گیری، استخراج، تراش و کنده‌کاری، دادوستد، نحوه شناسایی و تشخیص صحيح، علت نام‌گذاری و حتی سرگذشت آن‌ها خواهید بود.

امید است با پیوستن قطرات کوچک نگاهتان به دریای بیکران و گوهربار معرفت الهی پی به عظمت، شکوه و جلال يكتا خالق زیبایی‌ها برده و مروارید گران‌بهای هستی را درون صدف وجودتان بیابید.

کتاب «دانشنامه جواهرات» توسط کالی هال نوشته شده و مهرداد عربشاهی آن را به فارسی روان ترجمه کرده است. این کتاب توسط انتشارات ترانه در 204 صفحه، با کاغذ گلاسه به چاپ رسیده است.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.