کتاب خوب بد حقه باز مجموعه مدرسه عهد بوق جلد 3

تولید کننده:
انتشارات ویدا

فروشندگان: فروشنده

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

آر ال استاین فارغ‌التحصيل مدرسه عهد بوق با معدل 11 است. همین نمره درخشان هم باعث شد که شاگرد اول کلاس‌شان باشد. او می‌گوید که در مدرسه عاشق قلقلک دادن بچه‌ها و صدادرآوردن از زیر بغلش بوده.

آر. ال. استاين در کلاس ششم در رشته ورزشی زیر شلوارکشی قهرمان مدرسه می‌شود. البته گویا متأسفانه بعد از قهرمانی مجبور می‌شود زیرشلواری‌اش را با جراحی دربیاورد.

آر. ال در مدرسه خیلی محبوب بوده چون به‌محض این‌که پایش را از کلاس بیرون می‌گذاشته همه بچه‌ها برایش کف و سوت می‌زدند. یکی از معلمانش که او را به‌خوبی به یاد می‌آورد می‌گوید:«آر. ال. بچۀ پرتلاشی بود و مثلا وقتی یاد گرفت با هر دو دستش خداحافظی کند، خیلی به خودش افتخار می‌کرد.»

آر. ال. بعد از اتمام تحصیلات، مجموعه‌های ترسناک معروفی ازجمله دایره وحشت، تالار وحشت، خیابان هراس و غیره نوشت و حسابی معروف شد. او این روزها در خانه‌اش در نیویورک سیتی زندگی می‌کند و سرگرم نوشتن داستان‌های دوران مدرسه‌اش است.

آر. ال می‌گوید: «آرزو می‌کنم همۀ بچه‌ها یه روزی مدرسۀ عهد بوق رو تجربه کنند.»

مجموعه مدرسه عهد بوق جلد 3 کتاب «خوب بد حقه باز» توسط آر. ال. استاین نوشته شده و مسعود ملک‌یاری  آن را به فارسی روان ترجمه کرده است. انتشارات نشر ویدا این اثر را چاپ کرده است.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.