کتاب خواب جادویی مجموعه قصه های سرزمین من

تاریخ ایران باستان پایان سلسله اشکانیان و آغاز ساسانیان
تولید کننده:
انتشارات ابوعطا
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

مجموعه قصه‌های سرزمین من، سفری است پر رمز و راز به هزارتوهای تاریخ و ادبیات کهن ایران زمین. کودکان، همسفران ما در این راه پر فراز و نشیب هستند. همراه با هم، آثار جاودانهی شاعران و نویسندگان بزرگ ادب پارسی همچون فردوسی، مولوی، نظامی، سعدی، جامی و ... را می خوانند و از حکایت های شیرین و پند آموزشان لذت می برند. به اعماق تاریخ می روند و با تمدن های کهن آشنا می شوند و از همه مهم تر، مهارتی را نیز آموزش می بینند. امیدواریم که رهاورد این سفرها برای کودکانمان، استفاده از تجربیات گذشتگان برای ساختن فردایی نوین باشد. همچنان که بزرگی فرمود: ما زندگی را به تجربه آموختیم، باشد که فرزندانمان زندگی را با مطالعه ی تجربه ها فرا گیرند.

درباره ی داستان ساسانیان، آخرین سلسلهی پادشاهان ایران پیش از اسلام بودند که با قیام و غلبهی اردشیر بابکان بر اردوان پنجم اشکانی روی کار آمدند. اردشیر، اجزای پراکندهی کشور اشکانی را به واحدی مستحکم مبدل کرد و حتی بعضی از نواحی شرقی را که از اشکانیان فرمان نمی بردند، به اطاعت در آورد. او آیین زرتشتی را دین رسمی کشور قرار داد. پادشاهان ساسانی کشور ایران را برای نخستین بار پس از هخامنشیان، یکپارچه ساخته و زیر فرمان تنها یک دولت واحد در آوردند. پایتخت ساسانیان، شهر تیسفون در نزدیکی بغداد، در عراق امروزی بود.

متن فوق قسمتی از کتاب خواب جادویی بود. این کتاب به قلم بهروز واثقی به رشته تحریر درآمده است. انتشارات ابوعطا این کتاب را به چاپ رسانده است.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.