کتاب خرسی و موشی مجموعه راهنمای مهارت های زندگی

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

در هر يک از کتاب‌های اين مجموعه به يک يا چند مهارت زندگی پرداخته شده است تا به‌طور غيرمستقيم اين مهارت‌ها به کودکان آموزش داده شود. کتاب خرسی و موشی از مجموعه راهنمای مهارت‌های زندگی توسط کرنلیا ماداسپلمن نوشته شده و به قلم هایده کروبی به فارسی روان ترجمه شده است. چاپ و نشر این مجموعه توسط انتشارات فنی ایران صورت گرفته است. این کتاب در دسترس والدین قرار گرفته تا به راحتی بتوانند مهارت‌های مهم را به فرزندان‌شان آموزش دهند.

مجموعه ای که در دست دارید «راهنمای مهارت‌های زندگی خرسی و موشی» نام دارد و شامل چهار مهارت خودآگاهی، همدلی، پيشگيری از افسردگی و مديريت استرس است. در اين مجموعه، در قالب شش داستان با ترس، حسادت، احساسات ديگران و ويژگی‌های خودشان بيشتر آشنا می‌شوند.

"چرا خرسی حسادت می‌کند؟ رابطه‌ی خرسی با اطرافیانش چطور است؟ آیا چیزی هست که خرسی را بترساند؟ آیا موشی هم شبیه خرسی است؟ چقدر خودش را می شناسید؟ چه چیزهایی او را ناراحت می‌کند؟ چه وقت‌هایی دلش تنگ می‌شود؟ اگر می‌خواهید با خرسی و موشی بیشتر آشنا شوید، کافی است که شش داستان مجموعه‌ی «راهنمای مهارت‌های زندگی خرسی و موشی» را بخوانید.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.