کتاب تاریخ موسیقی غرب

از دوران باستان و قرون وسطی تا سده‌ی بیستم
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

پدیدآورندگان تاریخ موسیقی غرب در ویراست هشتم کتاب به کاوش در روند رشد و توسعه‌ی موسیقی رفته‌اند و آهنگ دگرگونی‌هایش را از منظر تحول‌آفرینان واکاوی کرده‌اند. روانشناسی این رهیافت انسان‌محور القا می‌کند که مردم، شنوندگان، مخاطبان، منتقدان، اجراکنندگان و سازندگان در کانون روایت‌ها جای داشته باشند، تا بتوان ارزش‌ها و اعتبارها را از دیده‌ی آن‌ها بازخوانی کرد.

بی‌گمان سرگذشت یکی از بزرگ‌ترین آفریده‌های بشر در یک مجلد نمی‌گنجد، باوجوداین، مجموعه‌ی حاضر چنان بازبینی و ویرایش شده است که هر پژوهش‌گر و هنرپژوهی از محتوایش بهره‌مند خواهد شد. کتابی که پیش رو دارید، هفت‌بار پیش از این بازبینی شده است و همین نکته نشان می‌دهد که «تاریخ موسیقی غرب» در میان مشتاقان هنر موسیقی جایگاهی برجسته یافته است. روایت نورتن از تاریخ موسیقی در بافتار ساختارهای اجتماعی و رویدادهای تاریخی تبیین شده است. عنایت روایتگران این روایت به امر آموزش و آموزش شناسی نیز آشکار است و از این منظر می‌توان کتاب پیش رو را داستانی بی‌مانند دانست.

کتاب «تاریخ موسیقی غرب» با همکاری مشترک ج. پیتر برک‌هولدر، دانلد جی‌گراوت و کلاود و. پالیسکا گردآوری شده و کامران غبرایی آن را به فارسی روان ترجمه کرده است. انتشارات کتاب‌سرای نیک کار چاپ کتاب پیش رو را انجام داده است.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.