کتاب بانکداری اسلامی نوین

محصولات و فرآیند‌ها
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

کتاب بانکداری اسلامی نوین به مثابه‌ی راهنمایی است بر محصولات، فرآیندها و اصول حقوقی زیربنایی نظام در حال گسترش بانکداری اسلامی.

نظام مالی ربوی اساسا بر جنبه‌های مالی و اقتصادی تراکنش‌های بانکی تمرکز دارد، درحالی‌که نظام اسلامی به همان اندازه بر جنبه‌های مذهبی، اجتماعی، وجدانی و اخلاقی نیز اهمیت می‌گذارد تا از این طریق به سویه‌ی انصاف و برابری نیز اعتلا بخشد. این راهنمای موثق به‌روشنی ورودی و خروجی‌های این شکل نوظهور از سرمایه‌گذاری و وام‌دهی اخلاقی را مشخص می‌کند که در آن وام‌ها عاری از بهره هستند. بانکداری اسلامی تنها ظرف سی سال از مقام مجری محلی صرف عملیات بانکی به یک نظام مالی از محصولات و خدمات برای جامعه‌ی بین‌المللی بدل شده است و با به‌سلامت پشت سر گذاشتن بحران بانکی به لطف وجود یک چارچوب غیر ربوی، سرمایه‌گذاران غیرمسلمان بیشتری خواستار محصولات آن شده‌اند تا به مزیت رقابتی آن دست یابند. این منبع عاری از هرگونه حاشیه با ارائه‌ی راهنمایی‌هایی به روشی محاوره‌ای و جذاب علم شما را درباره‌ی بانکداری اسلامی به‌روز می‌کند.

کتاب بانکداری اسلامی نوین نوشته ناتالی شون است که ناصر شاهباز و شهرام رئیسی دهکردی آن را ترجمه کرده‌اند و علی صالح‌آبادی برای آن مقدمه‌ای نوشته است. انتشارات آوند دانش این کتاب را در 304 صفحه، به چاپ رسانده است.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.