مجموعه 2 جلدی کتاب زیست شناسی جامع کنکور تجربی نظام جدید

شامل کتاب‌های متن و مکث میکرو طلایی و عکس و مکث مینی میکرو طلایی
امتیاز 69 نفر
4.7 از 5
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

مجموعه پیش رو شامل کتاب‌های «میکرو طلایی متن و مکث زیست کنکور» و «مینی میکرو طلایی عکس و مکث زیست کنکور» بوده که مطالب و نکات زیست کنکور را به‌ترتیب با استفاده از نمودار درختی و تصویر بیان کرده است و به همین دلیل این دو جلد مکمل یکدیگراند و داوطلبان برای به‌دست آوردن تسلط کامل بر زیست کنکور می‌بایست هر دو جلد را مطالعه نمایند. با این حال این دو جلد به صورت جداگانه نیز در گاج مارکت عرضه شده تا داوطلبانی که تمایل به خرید تنها یک جلد از این عناوین را دارند، بتوانند آن را تهیه نمایند. در ادامه به‌اختصار نکات و مطالب مندرج در هر جلد را برایتان بیان کرده‌ایم.

چینش مباحث در کتاب میکرو طلایی متن و مکث زیست کنکور به‌صورت پایه‌به‌پایه و فصل‌به‌فصل بوده و به این خاطر عنوان درخت‌نامه را به خود گرفته که مطالب را با استفاده از نمودار با ساختار درختی بیان کرده است که این موضوع خود جمع‌بندی مطالب را برای داوطلبان آسان می‌کند. این کتاب از چهار بخش متفاوت تشکیل شده است. "درخت‌نامه" مجموعه نمودارهای طبقه‌بندی شده و منظم برای مطالعه کتاب درسی است که در به یاد سپردن مفاهیم و یادگیری آسان آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان و کم‌ترین حجم بسیار کمک‌کننده خواهد بود. "قیدنامه" که در آن تمامی قیدهای مهم و مفهومی متن کتاب درسی بیان شده (قیدها همچنان می‌توانند مورد توجه طراحان قرار گیرند!) بخش بعدی متن و مکث زیست کنکور را تشکیل می‌دهد. "نکات ترکیبی" عنوان قسمت دیگری از کتاب پیش رو شما بوده که از نکات مهم و کمتر اشاره شده‌ی مربوط به خود همان فصل و نکات حاصل از ترکیب نکات آن فصل با فصل‌های دیگر که احتمال دارد مورد توجه طراحان قرارگیرد، تشکیل شده است. در آخرین صفحات کتاب موضوعات و مباحث مشترک بین هر سه کتاب درسی، جمع‌بندی و در قالب جدول و جملات کوتاه شده، گردآوری و با عنوان "جمع‌بندی دلتا" نام‌گذاری شده است.

مؤلفان در کتاب مینی میکرو طلایی عکس و مکث زیست کنکور به بررسی و بیان تصاویر و نکات کتاب‌های زیست دهم، یازدهم و دوازدهم با چیدمان پایه به پایه و فصل‌به‌فصل پرداخته‌اند. هر صفحه از این کتاب از سه قسمت تشکیل شده است. مؤلفان در بخش Picture با ارائه‌ی اَشکال و تصاویر کتاب درسی و بیان نکات پنهان در آن، به داوطلبان در به دست آوردن تسلط هر چه بیشتر به این مباحث کمک می‌کنند. همچنین مؤلفان در ادامه با ارائه‌ی بخش Mini Box به بیان نکات مهم و کنکوری در قالب جدول و جملاتی با قرار دادن واژه‌ی کلیدی در جای خالی پرداخته‌‌اند؛ به‌این‌ترتیب این کلمات کلیدی در ذهن داوطلب ثبت شده و سریع‌تر آن‌ را به خاطر می‌سپارد. پاسخ این جاهای خالی در ادامه‌ی همان قسمت و با عنوان Key Words بیان شده است. 

مجموعه‌ی پیش رو با همکاری مشترک مهدی ضرغام، سوگل فرقانی و علی‌اکبر ظهری گردآوری شده و شامل مباحث و نکات زیست‌شناسی سال دهم، یازدهم و دوازدهم می‌شود. انتشارات بین‌المللی گاج این دو عنوان را منتشر کرده و از ویژگی‌های برجسته‌ی آن می‌توان به موارد زیراشاره کرد:

  • ویژه‌ی جمع‌بندی و مرور سریع
  • دربردارنده‌ی مباحث دهم، یازدهم و دوازدهم
  • ارائه‌ی مطالب با چیدمان پایه‌به‌پایه و فصل‌به‌فصل
  • بررسی تمامی نکات در قالب نمودار با ساختار درختی (درخت‌نامه)
  • بررسی تمامی شکل‌های کتاب درسی (شکل‌نامه)

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
پرسش و پاسخ

من این کتاب با ۲ کتاب دیگر سفارش دادم کی بدست می رسد و چگونه باخبر میشوم

محمد حاج هاشمی : 30 تیر 1398

سلام محمد جان؛ لطف کنید با شماره 0216419 تماس بگیرید تا همکاران ما در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

×

مرورگر شما PDF را پشتیبانی نمی کند. دانلود PDF

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.