فیلم آموزشی ریاضیات گسسته و آمار کنکور ریاضی سری جعبه سیاه

کنکورهای سراسری داخل و خارج از کشور 93-94-95
امتیاز 3 نفر
5.0 از 5
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

مطالعه‌ برای کنکور از سال‌های ابتدایی مقطع دبیرستان شروع می شود و تا روزهای آخر سال پیش دانشگاهی و لحظه‌های پایانی این رقابت ادامه دارد، اما قطعا روزهای آخر لحظات جمع بندی آنچه تاکنون فرا گرفته‌اید، خواهد بود و با وجود گوناگونی روش‌های جمع‌بندی مطالب، همواره داوطلبان به دنبال راه جامع‌تر و کامل‌تر هستند. همچنین تنها مشکل  تمام داوطلبان کنکوری کمبود وقت است. از سوی دیگر سریع‌ترین راه مرور و یادآوری را می‌توان استفاده از روش های بصری دانست. به همین منظور، اساتید کنکور در انتشارات بین المللی گاج گرد هم آمده و تیمی حرفه ای تحت عنوان «جعبه سیاه»  تشکیل داده‌اند. این تیم با استفاده از روشی خلاقانه به جمع‌آوری سؤالات سال‌های اخیر کنکورهای داخل و خارج از کشور پرداخته‌‌ و مجموعه‌های تصویری را تولید کرده‌اند. در این روش علاوه‌ بر بیان سؤالات و پاسخ تشریحی، نه تنها به بررسی علت غلط بودن سایر گزینه‌ها پرداخته شده، بلکه از رموز به کار رفته در این سؤالات پرده برداری می شود تا شما را از تله‌های طراحان سؤال مطلع سازد. این مجموعه ی  آموزشی بی‌نظیر همانند جعبه سیاه هواپیما، حاوی ناگفته‌هایی از کنکور است که تأثیری شگرف در جمع‌بندی و نظم بخشیدن به آموخته‌هایتان دارد و موجب ارتقای رتبه و کسب بهترین نتیجه در کنکور سراسری می‌شود. تاکنون تمامی عناوین درسی پایه سوم و پیش دانشگاهی در سه رشته ی تجربی، ریاضی و انسانی برای داوطلبان کنکور 96 و 97 در قالب این DVDها تهیه شده و به زودی این روش از مقطع ابتدایی تا کنکور گسترش خواهد یافت. یادتان باشد که بیشتر مشاوران آموزشی تراز اول کشور«جعبه سیاه» را تأیید و پیشنهاد کرده‌اند.

درس ریاضی در رشته‌ی ریاضی‌ و‌ فیزیک مجموعه‌ای از چند درس اختصاصی است. به دلیل اهمیت  این دروس و البته ضریب 4 آن در کنکور، بسته‌ی آموزشی جعبه سیاه به تفکیک دروس این رشته پرداخته و هر درس توسط اساتید مجرب آموزش داده شده است. در این مجموعه 6 لوح فشرده وجود دارد که به بیان نکات کلیدی راجع به  دروس ریاضیات گسسته و آمار و مدلسازی می‌پردازد. تعداد سؤالات مطرح شده‌ی درس آمار در کنکور 2 سوال است؛ به همین دلیل بسیاری از داوطلبان از سؤالات این درس به راحتی می‌گذرند؛ حال آنکه مباحث آمار آسان است و البته ارزش تمام سؤالات مطرح شده ریاضی به یک میزان است؛ پس پاسخگویی به سؤالات آسان آمار به اندازه‌ی سؤالات سخت دیفرانسیل، در نتیجه‌ی آزمون  تأثیرگذار است. در این بسته علاوه‌ بر مرور سؤالات کنکور سال‌های گذشته به روش‌های سریع حل مسأله و تشریح دام‌های تستی پرداخته شده است. امکان پخش این بسته‌ی آموزشی توسط تمام سسیستم‌های خانگی وجود دارد. این مجموعه در عین جامع بودن مقرون به صرفه بوده و پاسخگوی نیاز شما است.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
پرسش و پاسخ

سلام وقت بخیر میخاستم بپرسم مجموعه های جعبه سیاه اموزش دروس هم داره ؟؟؟؟؟یا فقگ نکات و جمع بندیه؟؟

: 8 دی 1397

سلام دوست عزیز این محصول مناسب برای داوطلبان نظام قدیم است. و شامل نکات تستی و حل تصویری تست های کنکور های سال های قبل است.

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.