خودآموز زبان انگلیسی جی 5 مدل Doit سطح E1

آموزش سریع زبان انگلیسی با خودآموز زبان انگلیسی جی 5 مدل Doit سطح E1
تولید کننده:
انتشارات جی 5
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

خودآموز زبان انگلیسی جی 5 مدل Doit سطح E1 یکی از ابزارهای زبان‌آموزی‌ای است که می‌تواند برای شروع آموزش دیدن زبان انگلیسی به‌صورت خود‌آموز و با لذت تهیه شود تا پایه زبانی خود را تقویت کرده و آماده این شوید تا به مراتب بالاتر بروید.

اهداف آموزش زبان انگلیسی توسط خودآموز زبان انگلیسی جی 5 مدل Doit سطح E1

با استفاده از این پک خودآموز زبان انگلیسی شما می‌توانید هر چهار مهارت مکالمه (Speaking)، خواندن(Reading)، نوشتن(Writing) و شنیدن (Listening) را بر مبنای منابع و متدهای روز دنیا فرا بگیرید که گفتنی است که این آموزش‌ها هم‌راستا با استاندارد بین‌المللی زبان CEFR است. یکی از ویژگی‌های جی 5 مدل Doit سطح E1 این است که شما شادگیری بدون فراموشی‌ای را دارا هستید و تمامی موضوعات و آموزش‌ها ملکه ذهن شما می‌شود. از دیگر موضوعاتی که می‌توان به آن اشاره داشت این است که شما در این بسته دارای فیلم‌های آموزشی برای هر درس، کتاب داستان برای تقویت مهارت خواندن زبان انگلیسی و درک مطلب، فکر افزار جی 5 و بسیاری ویژگی بسیار مطلوب دیگر هستید.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

همه ما می‌دانیم زبان انگلیسی زبان بین‌المللی و اول دنیا بوده و از چه اعتبار و اهمیتی برخوردار است. این زبان زنده بسیار مهم دنیا، زبان رسمی 52 کشور که عمدتا جز کشورهای جهان اول هستند به شمار می‌روند، است. به‌جرات می‌توان‌گفت که انگلیسی، زبان علم، تکنولوژی، تجارت، دیپلماسی، گردشگری و تفریح، رسانه‌های جمعی و البته اینترنت بوده که همه این‌ها دانستن این زبان را از یک نیاز به یک الزام تبدیل کرده است. از طرفی هم همه ما می‌دانیم که بهترین مرجع‌ها و رفرنس‌ها به زبان انگلیسی نوشته شده‌اند. تقریبا همه افراد حداقل یک‌بار تصمیم گرفتند که فراگیری انگلیسی را شروع کنند ولی مسئله مهم این است که به مقصود نهایی که همان تسلط کامل بوده برسند یا در نیمه‌راه رهایش کنند. شما می‌توانید دراین‌بین از وسایل کمک‌آموزشی هم کمک بگیرید که به‌جرات می‌توان یکی از مهمترین این وسایل را خودآموز زبان انگلیسی جی 5 مدل Doit سطح E1 یا جعبه یادگیری انگلیسی جی 5 دانست.

روش یادگیری با جی 5 مدل Doit سطح E1

روش یادگیری با جی 5 مدل Doit سطح E1 این‌گونه‌است که از آغاز فعالیتش حدود 2 دهه می‌گذرد و دارای یک جعبه بوده که از 5 قسمت تشکیل می‌شود و شما باید با انتقال کارت‌ها از یک خانه به خانه بعدی مطالب را به حافظه‌‌بلندمدت خود بسپارید. هر خانه در خودآموز زبان انگلیسی جی 5 از دو بخش قابل‌برداشت و غیرقابل‌برداشت تشکیل‌شده و روش استفاده از این وسیله به‌این‌صورت بوده که در ابتدای شروع فراگیری زبان انگلیسی کارت‌ها را در خانه اول قرار می‌دهید و پس از 3 تا 12 ساعت شروع به پرسش مطالب از خودتان می‌کنید، اگر معنی کلمه انگلیسی یا کلمات انگلیسی را می‌دانستید کارت به خانه دوم منتقل می‌شود و اگر نمی‌دانستید زیر کارت‌های همان خانه جای می‌گیرد. در مرحله‌بعد به سراغ کارت‌های خانه دوم می‌رویم و از قسمت قابل‌برداشت، شروع به برداشتن کارت‌های آموزش زبان انگلیسی خواهید کرد و اگر معنی واژه انگلیسی را می‌دانستید کارت به خانه سوم می‌رود و اگر معنی واژه را ندانید باید دوباره کارت به خانه اول برگردد. این پروسه ادامه خواهد داشت تا اینکه کارت‌ها به خانه پنجم برسند و پس‌ازآن از جعبه خارج شوند. در انتهای این چرخه و فراگیری زبان انگلیسی شما مطالب را به‌خوبی فراگرفته‌اید

پشتیبانی، آزمون، مدرک برای زبان انگلیسی

تحقیقات نشان داده است که وقتی ما به سازمان و گروهی قول و تعهدی را می‌دهیم به انجام آن وفادارتر هستیم. در همین راستا سیستم پشتیبانی تعاملی و انگیزشی دوره آموزش زبان انگلیسی DOIT، زبان‌آموز را تا انتهای دوره آموزشی، همراهی می‌کند. در راستای این پشتیبانی زبان‌آموز توسط تیم پشتیبانی به عضویت گروه‌های تلگرامی ویژه‌ای درمی‌آید و به‌صورت آنلاین و مستمر باهم گروهی‌ها و پشتیبانان خود در جهت حفظ استمرار یادگیری زبان و افزایش انگیزه و تعهد به مطالعه تا انتهای مسیر در ارتباط است. تیم پشتیبانی متناسب با نیاز و فرصت زمانی هر زبان‌آموز، میزان مطالعه روزانه او را طراحی و برنامه‌ریزی می‌کند. علاوه بر این، در طول دوره برای سنجش پیشرفت زبان، تعدادی آزمون دوره‌ای آنلاین طراحی‌شده است.

انطباق با استاندارد بین‌المللی یادگیری زبان انگلیسی (CEFR)

این‌ یک رویکرد خاص در یادگیری زبان انگلیسی است که بر پایه میزان توانایی فرد در برقراری ارتباطی مؤثر است و توصیه می‌شود، در آموزش زبان، این رویکرد مورداستفاده و پشتیبانی قرار گیرد. با توجه به تأکید CEFR بر مهارت‌های ارتباطی در یادگیری زبان، رویکرد آموزشی DOIT  بر اساس افزایش توانایی‌های زبان‌آموز در برقراری ارتباطی مؤثر و عمیق است.

اقلام همراه بسته جی 5 مدل Doit 

در بین اقلام همراه خودآموز زبان انگلیسی جی 5 مدل Doit سطح E1 یک کیف کوچک چرمی به شما ارائه می‌شود که می‌توانید برای تایم‌های خالی بیرون از منزل از آن برای قرارگیری کارت‌ها استفاده کنید تا به‌این‌ترتیب از زمان‌های خالی خود بهترین استفاده را برای فراگیری زبان انگلیسی داشته باشید. همراه بسته جی 5 مدل Doit سه پک به شما ارائه می‌شود که هرکدام دربردارنده‌ یک کتاب کار زبان انگلیسی و یک بسته جی‌برگ بوده که برای تمرین بیشتر به شما ارائه شده‌اند. از دیگر وسایل همراه این پک می‌توان به تعدادی تیله اشاره کرد که پس از هر ساعت مطالعه باید یک عدد از آن را درون یک شیشه بیندازید تا بعد از اتمام زمان مطالعه با نگاه‌کردن به شیشه از نتیجه‌کار و صرف‌زمانی‌ای که داشته‌اید لذت ببرید و عمل مطالعه را برایتان شیرین کند.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.