خرید کتاب دانشگاهی در دنیای پرشتاب و پرمشغله امروز کاری عملاً سخت و طاقت‌ فرساست. زمان‌های گذشته خرید کتاب‌ها به صورت مستقیم و حضوری بسیار راحت بود. اما در دنیای ماشینی امروز خرید راحت و به صرفه از سایت می‌تواند کلید اصلی حل مسائل دانشجویان باشد.

گاج مارکت با سال‌ها تجربه و گنجینه‌ای از کتب دانشگاهی جدید قدم به قدم شما را در مسیر دانش و تعالی همراهی می‌کند. از طرف دیگر چالش اصلی دانشجویان از زمانی آغاز می‌شود که اساتید به جزوات کلاسی بسنده نکرده و انواع کتاب شناخته شده یا ناشناخته را معرفی می‌کنند.

بسیاری از دانشجویان که در شهرهای کوچک‌تر درس می‌خوانند، با مسئله عدم دسترسی به منابع مواجه می‌شوند. سایت‌های اینترنتی مانند آجیل مشکل‌گشا هر کتابی با هر ویرایشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. از مهندسی و علوم پایه گرفته تا علوم انسانی و هنر، هر آنچه که برای پیشرفت تحصیلی حرفه‌ای نیاز دارید را در گاج مارکت خواهید یافت.

 این کتاب‌ها شامل آخرین ویرایش‌ها و به‌روزترین مطالب هستند تا شما بتوانید با خیال راحت جدیدترین نسخه کتاب‌هایی که اساتید آموزش می‌دهند را در اختیار داشته باشید. فرقی نمی‌کند که در کدام نقطه از ایران هستید، با ارسال سریع و مطمئن، تنها با چند کلیک، کتاب‌ دانشگاهی مورد نیاز خود را درب منزل تحویل بگیرید. در ادامه با انواع دسته‌بندی کتاب‌های دانشگاهی موجود در سایت گاج مارکت همراه شما هستیم.

کتاب‌های فنی و مهندسی

شاخه علوم فنی و مهندسی شامل رشته‌های مختلف از جمله معماری، عمران، برق و ... می‌شود که از رشته‌های پرطرفدار نیز به حساب می‌آیند. از این رو تعداد دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی روز به روز درحال افزایش است. تا وقتی تقاضا در یک گروه درسی زیاد باشد، محصولات مربوط به آن در بازار نیز افزایش می‌یابد.

معمولاً اساتید دانشگاه‌های فنی و مهندسی برای منابع مطالعاتی به جزوات اکتفا نکرده و کتب مختلفی را معرفی می‌کنند. گاج مارکت با ارائه به‌روزترین منابع تحصیلی در این شاخه مانند آبی بر آتش دانشجویان فنی و مهندسی خواهد بود. برای موفقیت در مسیر تحصیلی این رشته‌ها انتخاب یک منبع قابل اطمینان برای تهیه این کتاب‌ها بسیار حائز اهمیت است.  شما می‌توانید برای خرید کتاب فنی و مهندسی مانند دینامیک، مدار، استاتیک و... از سایت گاج مارکت بهره ببرید.

کتاب‌های علوم پزشکی

 دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی همواره دغدغه خرید کتاب علوم پزشکی برای دروس اصلی خود را دارند. از آنجاییکه رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند، تهیه کتاب‌های معتبر نیز اهمیت خاصی دارد. اگر دانشجوی یکی از رشته‌های این شاخه باشید می‌دانید که اکتفا کردن به جزوات کلاس‌ها کار نادرستی‌ست. در سایت کتب انواع رشته‌ها از جمله پزشکی، مامایی، هوشبری، پرستاری و... را می‌توانید خریداری کنید.

 دانشجویان از بدو ورود به دانشگاه تا زمان فارغ التخصیلی درگیر خرید کتاب دانشگاهی برای انواع دروس هستند. با خرید آسان از سایت فروشگاه اینترنتی گاج مارکت این دغدغه همیشگی به مسیری شیرین تبدیل می‌شود. تنوع بی‌نظیر کتب پزشکی و پیراپزشکی به همراه دقت و وسواس فراوان سبب شده تا کتاب‌هایی گردآوری شوند که نه تنها از نظر محتوایی برتر هستند، بلکه از لحاظ کیفیت چاپ و صحافی نیز در سطح عالی قرار دارند.

کتاب‌های علوم پایه و علوم انسانی

یکی از گسترده‌ترین دسته‌بندی‌ها از لحاظ تنوع محصول کتاب‌های علوم انسانی است. به دلیل تنوع رشته‌ها و منابع مطالعاتی هیچ دانشجوی رشته علوم انسانی دست خالی از سایت گاج مارکت بیرون نمی‌رود. کتاب دانشگاهی از رشته‌های حقوق و روانشناسی گرفته تا علوم سیاسی و جامعه‌شناسی در سایت موجود هستند.

 با خرید آنلاین کتاب از گاج مارکت خرید کتاب دانشگاهی با تخفیف را تجربه کنید. با خرید آنلاین، امکان برخورداری از تخفیف بیشتر نسبت به خرید حضوری خواهید داشت و لذت چشیدن خرید کتاب مورد نیاز خود بدون نگرانی را تجربه می‌کنید. همینطور برای خرید کتاب علوم پایه رشته‌های فیزیک، شیمی، ریاضیات و زیست‌شناسی و ... نیز می‌توانید به سایت گاج مارکت مراجعه کنید.

کتاب‌های هنر و عمومی

رشته‌های هنری به دلیل ذوق، قریحه‌ و جذابیتی که دارند معمولاً از طرفداران زیادی برخوردارند. در تمام این رشته‌ها علاوه بر داشتن ذوق هنری داشتن دانش و سواد آن رشته نیز ضروریست. بنابراین خرید کتاب دانشگاهی هنر و انتخاب منبع درست و با ترجمه صحیح یکی از موضوعات مهم برای دانشجویان این رشته است. معمولاً انتخاب مترجم منابع را اساتید دانشگاه‌ها به صورت سلیقه‌ای انجام می‌دهند. کتب دانشگاهی انواع رشته‌ها با تنوع بالا برای رشته‌های گرافیک، نقاشی، سینما، تئاتر و ... را در گاج مارکت می‌توانید پیدا کنید.

واحدهای درسی عمومی هر دانشجو در طول دوره تحصیل، در مقاطع کاردانی و کارشناسی گذرانده می شوند، این واحد ها شامل دو گروه درسی بوده و عبارتند از دروس عمومی و دروس اختصاصی. دروس عمومی اغلب بین رشته ‌ها مشترک هستند. بنابراین همه دانشجویان با هر رشته و گرایشی یک بار هم که شده نیاز به خرید کتاب عمومی دانشگاهی را حس خواهند کرد.

دانشجویان از طریق مراجعه حضوری به کتاب فروشی‌‌ها و همچنین خرید اینترنتی کتاب عمومی دانشگاهی، می‌ توانند کتاب‌ های مورد نظر خود را تهیه کنند. اما با توجه به عدم نیاز به صرف وقت و هزینه برای خرید حضوری کتاب، اغلب دانشجویان خرید کتاب دانشگاهی به صورت آنلاین را ترجیح می‌دهند.

سخن پایانی

خرید کتاب دانشگاهی به صورت اینترنتی در چند سال گذشته رشد بی سابقه‌ای داشته که یکی از دلایل اصلی این اتفاق حرکت مشاغل و کسب‌و‌کار به سمت اینترنتی شدن و همگام شدن با دنیای فناوری روز است. در بخش کتب دانشگاهی به دلیل دغدغه بیشتر دانشجویان و تقاضای بیشتر نیاز وجود سایت‌های فروش آنلاین کتاب بیشتر حس شد.

از طرف دیگر در دوران دانشگاه دسترسی به منابع آموزشی برتر که به روزترین منابع مطالعاتی را داشته باشد بیش از پیش حائز اهمیت است. گاج مارکت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین منابع کتب آموزشی و دانشگاهی امکان دسترسی به منابع دروس تخصصی و عمومی دانشگاه را تنها با چند کلیک ساده برای شما فراهم می‌کند.

کتب ارائه شده از تنوع بالایی برخوردار بوده و شامل کتب برترین ناشران دانشگاهی نیز می‌شوند. علاوه بر این کارشناسان خرید کتب آماده پاسخ به سوالات شما برای مشاوره خرید کتاب هستند. کتاب مورد نظر خود را در کمترین زمان و با ساده‌ترین روش‌های خرید تهیه کنید.

 این امر به ویژه زمان‌هایی که دانشجویان برای آمادگی امتحانات یا پروژه‌های تحقیقاتی تحت فشار زمانی هستند، یا نمی‌توانند خرید حضوری داشته باشند از اهمیت بالایی برخوردار است. برای دانشجویانی که در مناطق محروم یا دورافتاده زندگی می‌کنند معمولاً دسترسی به منابع مطالعاتی به‌روز راحت نخواهد بود اما گاج مارکت روز به روز در تلاش است تا با ارتقا استانداردهای کیفی مسیری هموارتر و سریع‌تر را برای تحصیل و پیشرفت کاربران خود در جای جای کشور عزیزمان فراهم آورد.