انواع دفتر برنامه ریزی


دفترچه برنامه ریزی یا همان دفتر پلنر To Do List Notebook یا Planner Notebook یکی از بهترین ابزارهایی است که می‌توان از آن برای مدیریت کردن کارها و زمان انجام آن‌ها استفاده کرد. انواع دفتر برنامه ریزی به چند مدل مختلف تقسیم می‌شوند که به‌ ترتیب به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. شما می‌توانید برای خرید دفتر برنامه ریزی و یا خرید دفتر در انواع و طرح‌های متنوع و برای استفاده‌های مختلف به سایت گاج مارکت مراجعه کنید.


دفتر برنامه ریزی روزانه


در اولین مورد می‌توان به دفتر برنامه ریزی هفتگی اشاره کرد که می‌توان تمامی کارهایی که در روز، هفته و حتی ماه می‌خواهیم به انجام آن‌ها بپردازیم را در آن بنویسیم و آن‌ها را مدیریت کنیم. همه ما در زندگی شخصی و کاری خود حتما برنامه ریزی‌هایی داریم که ملزم به انجام آن‌ها هستیم یا امور، تسک و کارهایی که از قبل مشخص نشده‌اند به برنامه روزانه ما اضافه می‌شود و قطعا دفتر برنامه ریزی روزانه می‌تواند یکی از ابزارهایی باشد که می‌تواند به اولویت دادن، الزام به انجام و از یاد نرفتن آن‌ها به ما کمک شایانی کند.
این محصول تنها به دفتر برنامه ریزی تحصیلی منتهی نمی شود بلکه حتی در سطوح مدیریتی و سرپرستی هم کاربرد دارد و می‌تواند به‌دلیل بالا بودن مشغله فکری و حجم بالای کاری از فراموش شدن فرآیندها و عملیات مدنظر جلوگیری کند.


دفتر برنامه ریزی کنکور


نوع دیگر این دفترچه برنامه ریزی، دفتر برنامه ریزی کنکور یا دفتر برنامه ریزی درسی است که برای دانش‌آموزان و کنکوری‌ها می‌تواند برنامه‌ی درسی و مطالعاتی بسیار دقیقی را فراهم کند و با عمل کردن به آن و فراموش نشدن مباحث درسی، پیشرفت بالایی را حس کنند. این دفتر پلنر کنکور می‌تواند برای شما اولویت مطالعه و تمرین را مشخص کند و در خواندن مباحث و رعایت سلسله‌ مراتب آن‌ها کمک کننده باشد. از دیگر کمک‌هایی که دفتر برنامه ریزی پلنر برای شما دارد این‌ است ‌که با استفاده از آن و با داشتن زمانبندی مشخص، برای مطالعه متون درسی و حل تمرین با کسری زمان مواجه نخواهید شد.