جی برگ قانون آیین دادرسی مدنی بخش اول

ویژه‌ی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های حقوق و آزمون‌های حقوقی
تولید کننده:
انتشارات جی 5

فروشندگان: فروشنده

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

تصور کنید حسابی گرسنه هستید و سر سفره غذا نشسته‌اید، یک نان داغ سنگک، تافتون یا بربری، داخل سفره هست و شما می‌خواهید آن را هر چه سریع‌تر میل کنید.
بدون شک نان را برمی‌دارید، آن را به قطعه‌های کوچک‌تری تقسیم می‌کنید و از آن قطعه، اولین لقمه را که کوچک‌ترین واحد قابل بلعیدن است در دهان می گذارید، این کار را آن‌قدر ادامه می‌دهید تا مرکز سیری مغزتان فعال‌شده و آتش‌بس اعلام کند؛ اگر بخواهیم مطالعه و درس خواندن را به غذا خوردن تشبیه کنیم، می‌توانیم چنین بگوییم که نان، همان درسی است که می‌خواهید یاد بگیرید، تکه‌های نان، فلش کارت‌ها هستند.

آئین دادرسی مدنی برای آن دسته از فارغ‌التحصیلان رشته حقوق که مایل باشند دانش خود را در مسند قضاوت، کسوت، وکالت، مشاوره و نمایندگی حقوقی وسیله احقاق حق و خدمت قرار دهند، غیرقابل‌اجتناب است. بنابراین تسلط به مواد قانونی این درس می‌تواند کمک قابل‌توجهی به یادگیری مطالب آن نماید. قرار گرفتن جی برگ‌های مادر در این مجموعه شمارا از رجوع به متن قانونی بی‌نیاز می‌کند و مطالب، فقط با ۳ بار تکرار بیشتر برای همیشه وارد حافظه درازمدت شما خواهند شد. نکته بسیار مهم که حتماً باید یادآوری کنیم، این است که با توجه به اینکه مطالب حقوق نیاز به درک و استدلال دارند جی برگ‌های حقوق تنها در صورتی به یادگیری شما کمک می‌کنند که شما قبلاً آن مطالب را خوب درک کرده باشید. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید سال‌های سال تمامی مواد قانونی را حتی با شماره ماده آن، درست درجایی که به آن نیاز دارید به خاطر بیاورید.

*مجموعه‌ی پیش رو شامل قسمت اول و دوم قانون آیین دادرسی مدنی - بخش اول است.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.