جی برگ اصول فقه بخش اول

مناسب برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد
تولید کننده:
انتشارات جی 5

فروشندگان: فروشنده

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

تصور کنید حسابی گرسنه هستید و سر سفره غذا نشسته‌اید، یک نان داغ سنگک، تافتون یا بربری، داخل سفره هست و شما می‌خواهید آن را هر چه سریع‌تر میل کنید.
بدون شک نان را برمی‌دارید، آن را به قطعه‌های کوچک‌تری تقسیم می‌کنید و از آن قطعه، اولین لقمه را که کوچک‌ترین واحد قابل بلعیدن است در دهان می گذارید، این کار را آن‌قدر ادامه می‌دهید تا مرکز سیری مغزتان فعال‌شده و آتش‌بس اعلام کند؛ اگر بخواهیم مطالعه و درس خواندن را به غذا خوردن تشبیه کنیم، می‌توانیم چنین بگوییم که نان، همان درسی است که می‌خواهید یاد بگیرید، تکه‌های نان، فلش کارت‌ها هستند و  اما تفاوت جی برگ‌ها و فلش کارت‌ها! جی برگ‌ها لقمه‌های یادگیری هستند که کمترین حجم مطالب و اطلاعات، داخل آن‌ها است. طبیعتاً هر چه لقمه‌ها کوچک‌تر باشند شما راحت‌تر هستید و برعکس هر چه لقمه‌ها بزرگ‌تر باشند شمارا بیشتر به‌ زحمت می‌اندازد و اگر آن‌قدر بزرگ باشد که در گلویتان گیر کند، شاید به‌طور کامل سفره را ترک کرده و بی‌خیال یادگیری شوید.
اولین و مهم‌ترین تفاوت جی برگ و فلش کارت در همین است، جی برگ‌ها کمترین نکته یادگیری رادارند ولی فلش کارت‌ها لقمه‌های بسیار بزرگ یادگیری هستند و ممکن است ما را در هنگام یادگیری به‌ زحمت بیندازند. 

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.