بسته آموزش مفهوم طبقه بندی شماره 557

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

توانایی یادگیری در کودکان به‌ویژه در سنین پایین بسیار بالا بوده و این زمان دقیقا زمان رشد و پرورش فکری کودک بوده که می‌توان با بهره‌گیری از متدهای آموزشی مختلف استعداد آن‌ها را شکوفا کرد. استفاده از بسته‌های آموزشی، فلش کارت‌ها، بازی‌های فکری و ساختنی از جمله موارد آموزشی بوده که امروزه به کمک والدین آمده‌اند. بسته آموزش پیش رو شامل 36 عدد فلش کارت به ابعاد 13×14 بوده که برای آموزش مفهوم طبقه‌بندی به کودکان با استفاده از تصاویر تمام‌رنگی تهیه‌شده است. اما چطور با کارت‌ها بازی را شروع کنیم؟

ابتدا کارت‌ها را با کودک نگاه کنید. سپس دسته‌ای از کارت‌ها را که کودک با موضوع‌های آن آشنایی بیشتری دارد، انتخاب کنید و نام تصاویر را بلند بگویید و از کودک بخواهید با شما تکرار کند.

 در این بخش می‌توانید تنها با استفاده از یک‌سوم از کل کارت‌ها شروع به فعالیت کنید. برای مثال کارتی را از یک دسته‌ی مشخص به کودک بدهید و از او بخواهید دیگر کارت‌های مربوط به همان دسته را پیدا کند. زمانی که او بتواند هر سه کارت را جور کند، برنده می‌شود. این فعالیت را با انتخاب دسته‌های دیگر ادامه دهید تا تمام کارت مورداستفاده قرار گیرند. برای کودکانی که در سطح بالاتری قرار دارند از تمام کارت‌ها هم‌زمان استفاده کنید. بعد از این‌که از این‌که کودک با یکایک ۱۳ طبقه‌بندی آشنا شد می‌توانید از طبقه‌بندی‌های پیشنهادی زیر استفاده کنید و یا دسته‌بندی‌های خود را تعریف کنید:

 چیزهای گرد، چیزهای خوردنی، چیزهای پوشیدنی، چیزهای قرمزرنگ و حیوانات.

همچنین فعالیت‌های خلاقانه‌ی دیگری نیز می‌توان به شکل زیر با این مجموعه فلش کارت انجام داد.

1. چهار کارت انتخاب کنید که سه تای آن به یک دسته تعلق داشته باشد و چهارمی از دسته دیگری باشد، سپس کارت‌ها را به کودک بدهید و از او بخواهید مشخص کنید کدام‌یک از این کارت‌ها به دسته سه‌تایی تعلق ندارد.

2. تمام کارت‌های تصویری را باهم مخلوط ‌کنید به‌طوری‌که دسته‌بندی‌ها به هم بخورد سپس زمان بگیرید تا ببینید کودک در چه مدت می‌تواند دسته‌بندی‌ها را باهم جور کند. این فعالیت را می‌توانید به‌صورت فردی یا گروهی انجام دهید.

این بسته آموزشی مناسب کودکان 3 تا 6 سال بوده و در کنار آموزش، روش‌های برای بازی و سرگرمی با فلش کارت‌های موجود دارد. که به کمک آنها می‌توان:

1. دامنه‌ی لغات کودک را با استفاده‌ی مکرر از آن‌ها افزایش داد.

2. مفهوم طبقه بندی را به کودک آموخت.

3. مهارت‌های ارتباطی لازم را به او آموزش داد.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.