بسته آموزشی مفاهیم متضاد

تولید کننده:
انتشارات نوبهار
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

توانایی یادگیری در کودکان به‌ویژه در سنین پایین بسیار بالا بوده و این زمان دقیقا زمان رشد و پرورش فکری کودک بوده که می‌توان با بهره‌گیری از متدهای آموزشی مختلف استعداد آن‌ها را شکوفا کرد. استفاده از بسته‌های آموزشی، فلش کارت‌ها، بازی‌های فکری و ساختنی از جمله موارد آموزشی بوده که امروزه به کمک والدین آمده‌اند. کودکان از کنار هم چیدن قطعات پازل لذت می‌برند. این بازی با آن‌ها کمک می‌کند تا شکل‌ها و رنگ‌ها را بشناسند. قفل هر پازل با سایر پازل‌ها فرق می‌کند بنابراین کودکان نمی‌توانند قطعات نامربوط را به هم وصل کنند. بسته آموزش پیش رو شامل 12 پازل 2 تکه‌ای + بازی حافظه بوده که برای آموزش مفاهیم متضاد به کودکان با استفاده از تصاویر تمام‌رنگی تهیه‌شده است.

به کمک پازل فوق می‌توان دو مدل بازی مختلف انجام داد که در اینجا به آن‌ها می‌پردازیم.

بازی شماره 1 (تک نفره): قطعات پازل را از هم جدا کنید و به‌صورت نامنظم روی میز یا کف اتاق بریزید. کودک تصویری از اشکال را برمی‌دارد و در بین سایر قطعات به دنبال نمونه‌ای از آن شکل می‌گردد. او با پیدا کردن دو قطعه پازل که درست درهم قفل می‌شوند، مفاهیم متضاد را یاد می‌گیرد.

بازی شماره 2 (بازی حافظه): قطعات پازل را به‌صورت درهم و وارونه بچینید. هر بازیکن دو قطعه را برمی‌گرداند. اگر به هم مربوط بودند، آن‌ها را برمی‌دارد و به هم وصل می‌کند. در غیر این صورت آن‌ها را وارونه می‌کند. بازیکنان باید هوشیار باشند و جای تصاویر را به خاطر بسپارند. در آخر کسی برنده است که بیشترین تعداد پازل‌های کامل را داشته باشد.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.