بسته آموزش شناخت مفاهیم مجموعه Golden Bee

مجموعه های Golden bee جدیدترین روش برای تقویت هوش و قوه تشخیص کودکان است.
تولید کننده:
انتشارات عسل نشر
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

مجموعه Golden Bee یکی از روش‌های جدید و بسیار مؤثر برای آموزش کودکان از بدو تولد است که با استفاده از تصاویر گویا و بارنگ‌های مناسب کودک را تحت تأثیر قرار داده و حواس پنجگانه او را تقویت می‌کند. مجموعه شناخت مفاهیم مخصوص کودکان صفرتا دو سال است که با استفاده از تصاویر رنگی در اندازه‌های بزرگ و کوچک و آموزش کلمات ابتدایی به کودکان مطالب موردنیازشان را آموزش می‌دهد. یکی از خصوصیات بسیار مهم این مجموعه ، آموزش به کمک والدین است به‌این‌ترتیب که کودک در کنار والدین و با صدای آشنای پدر و یا مادر مطالب گوناگون را می‌آموزد. احساس امنیت و آرامش حضور والدین برای کودک بسیار مهم و اثربخش بوده و درنتیجه قدرت یادگیری را در کودک افزایش می‌دهد. استفاده از وسایلی مانند CD های آموزشی و یا استفاده از تلویزیون ، تبلت و یا کامپیوتر برای آموزش کودکان در این سنین بسیار مضر و خطرناک است چراکه سطح استخوان جمجمه کودکان در این سن هنوز به‌طور کامل شکل نگرفته است و به همین علت مغز آن‌ها در معرض آسیب‌های بسیار جدی از طرف اشعه‌های مضر ساطع‌شده از دستگاه‌های مختلف الکترونیکی است. به همین علت به والدین توصیه می‌شود که با استفاده از کارت‌های آموزشی مناسب آموزش‌های لازم را به کودکان خود بدهند. در سنین بین ۴ تا ۱۲ سال هم استفاده از وسایلی مانند کامپیوتر ، لپ تاب و قبلت و یا تماشای مداوم برنامه‌های تلویزیونی کودک را به فردی منزوی و گوشه‌گیر تبدیل می‌کند که چون پایه و اساس اصلی در عدم تحرک کودک است موجب اضافه‌وزن و به دنبال آن بیماری‌های مختلف می‌شود.

نحوه آموزش:

  • ابتدا یکسری ۸ تایی از فلش کارت ها را انتخاب کنید.
  • یک کارت را به کودک نشان دهید و نام تصویر آن را به کودک بگویید.
  • زمانی که کودک آن تصویر را آموخت شما باید با استفاده از کارت بزرگ مربوط به آن تصویر از کودک بخواهید همان تصویر را در کارت بزرگ به شما نشان بدهد.

مثال : شما مجموعه حیوانات را انتخاب می‌کنید. کارتی را که تصویر گاو روی آن است را به کودک نشان دهید و نام آن حیوان را شمرده و آهسته تکرار کنید. سپس کارت بزرگ که حاوی تصاویر چندین حیوان است را به کودک نشان داده و از او بخواهید گاو را به شما نشان بدهد.

از همین روش برای آموزش سایر کارت‌ها استفاده کنید. سرعت یادگیری این مطالب بستگی به تلاش شما و دقت کودک به هنگام یادگیری دارد.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.