دفتر سیمی 100 برگ طرح I Love Gaj گاجکو - قطع رحلی

امتیاز 16 نفر
4.6 از 5
تولید کننده:
gajco
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

جلد اين دفتر از سلفون سخت تهيه شده که موجب طول عمر بيشتر آن می‌شود. سلفون سخت در مقابل هر گونه آسيب و فشاری از دفتر محافظت می‌کند و موجب می‌شود كه دانش‌آموز در نگهداری و حفظ آن به مشكل برنخورد. كيفيت مرغوب كاغذ به كار گرفته شده در دفتر سبب راحتی حرکت قلم روی آن شده و نوشتن بر روی آن را آسان می‌کند. اين دفتر با فرم سيمی صحافی شده و همين جريان به دانش‌آموز كمک می‌كند بدون هيچ گونه مشكلی تا آخرين برگ دفتر را استفاده كند. در صفحات آغازین دفتر جدولی خوشرنگ برای برنامه ريزی هفتگی دانش آموزان در نظر گرفته شده كه از ديگر مزيت‌های فوق العاده‌ی اين دفتر محسوب می‌شود. با قرار گرفتن 2 تقويم كامل از روزهای سال 97 و 98 در آغاز دفتر، دیگر برای چک کردن روزهای هفته نیازی به تقویم مجزا نخواهید داشت. به تمامی این محسنات، قیمت مقرون به صرفه ی دفتر را نیز اضافه کنید! اين دفتر 100 برگ توسط برند gajco، در قطع رحلی طراحی شده و در دو رنگ آبی فیروزه‌ای و سبز فسفری در اختيار مخاطبان  قرار گرفته است.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
درباره محصول دیدگاهی بنویسید
مرتب سازی بر اساس:
جدیدترین مفیدترین
21 بهمن 1396
زهرا علوی سوق
تشکر
سلام بهتون تبریک میگم(واسه عالی بودنتون) این دفتر جدا عالیه و من لذت میبره از نوشتن
10 آذر 1396
میلاد وجودی یکتا
خوب
سلام خسته نباشید مگه با پست پیشتاز سفارشات ظرف مدت 2تا 3روز تحویل داده نمیشه..پس چرا برای من این یه هفتس هنوز نرسیده؟؟؟! پاسخ: سلام میلاد جان؛ لطف کنید و با شماره 0216419 تماس بگیرید تا همکاران بنده در این مورد شما را به طور کامل راهنمایی کنند.
پرسش و پاسخ

سلام.چرا دیگه موجود نمیشه

لیلا امدادی شفت محله : 15 شهریور 1402

سلام لیلا جان؛ بازه زمانی دقیق تجدید چاپ این دفتر مشخص نیست، برای اطلاع از زمان موجود شدن لطفا قسمت "موجودشد اطلاع بده " کلیک کرده و شماره همراه خود را وارد کنید؛ هرزمانی که موجودشود به شما اطلاع داده میشود.

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.