کتاب چگونه کیرکگور بخوانیم

تولید کننده:
انتشارات نی

فروشندگان: فروشنده

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

مسئله اصلی پیدا کردن حقیقتی است که برای من حقیقت باشد. پیدا کردن فکری که دلم بخواهد محض خاطر آن زندگی کنم و بمیرم. سون کیرکگور

سورن کیرکگور از بنیان‌گذاران تفکر عصر جدید است، مردی که باریک‌بینی‌های بی‌همتایش درباره‌ی زندگی در اروپای مدرن انگار همین دیروز به رشته‌ی تحریر درآمده‌اند. کسی که نوشته‌هایش در طول یک سده نویدبخش و زمینه‌ساز پیشرفت‌های بنیادی در روان‌کاوی، فلسفه، الهیات و نقد فرهنگ توده‌ای بوده است.

جان دی کاپوتو شرحی جامع از افکار کیرکگور را به دست می‌دهد و او را متفکری معرفی می‌کند که اندیشه‌های فوق‌العاده با زمانه‌ی مابعد مدرن ما مرتبط‌اند. او انقلابی به راه انداخت که نام‌هایی چون مارتین هایدگر و ژاگ دریدا وارثانش به شمار می‌آیند. تلقی او از حقیقت به‌منزله‌ی کرداری که خویشتن فاعل خود را زیروزبر می‌کند و تفسیر گیرای او از فرد یگانه چنان است که گویی هنگام نوشته شدن حال‌وروز ما را وصف کرده است.

گزیده‌های آمده در کتاب شامل قرائت کیرکگور از داستان ابراهیم و اسحاق. این نظریه‌ی انقلابی که حقیقت هرآینه فاعلیت (درون‌ذاتی) است و نیز تحلیل سنت‌شکن او از زندگی بورژوایی مدرن می‌شود.

کتاب چگونه کیرکگور بخوانیم نوشته‌ی جان دی. کاپوتو را صالح نجفی ترجمه کرده و نشر نی آن را در 171 صفحه و قطع رقعی منتشر کرده است.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.