کتاب وقتی که شهر خفته است

داستان های کوتاه ترسناک از نویسندگان قرن بیستم
تولید کننده:
انتشارات مروارید

فروشندگان: فروشنده

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

رز آنجا دفن شده بود موش‌های درشتی که آن حوالی پرسه می‌زنند احتمالاً اندکی بعد از دفن، جسدش را کاملاً جویده و خورده‌اند. البته فکر کردن به این موضوع حس خوبی ندارد اما حقیقت دارد؛ موش‌ها دندان‌های تیز و بزرگی دارند راحت می‌توانند یک تابوت چوبی را بجوند و داخلش شوند مگر این‌که استطاعت داشته باشید برای عزیز ازدست‌رفته‌تان تابوت فلزی بخرید. من استطاعتش را نداشتم ..

کهن‌ترین و قدرتمندترین احساس بشری، ترس است و کهن‌ترین و قدرتمندترین ترس بشری، ترس از ناشناخته‌هاست. ترسی که مهم‌ترین عامل در کشف آتش و اختراع مذهب بود. ما با ترسیم وحشت، در حقیقت زمینه آمادگی کنار آمدن با وحشت حقیقی را در وجود خویش فراهم می‌کنیم. وحشتی که در بسیاری موارد منشأ آن نه هیولاهای خیالی است و نه شیطانی که در پی تسخیر روح انسان است، بلکه وحشت انسان است از انسان و وحشت فرد از جامعه. به همین منوال برای ترسناک بودن داستان لزومی به حضور غول‌ها، ارواح خون‌آشام ، هیولاها یا ریختن لیترها خون و قصابی نیست. یک داستان ترسناک می‌تواند صرفاً شرح توهمات یک فرد عادی و معمولی در مکانی متروک، تاریک و به‌طورکلی جایی باشد که قابلیت‌های هراس زایی بالقوه‌ای داشته باشد. 

کتاب وقتی که شهر خفته است توسط گروهی از نویسندگان قرن بیستم نوشته شده و به همت حسین یعقوبی در 186 صفحه ترجمه شده و در انتشارات مروارید به چاپ رسیده است.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.