کتاب فیزیک کامل جامع کنکور تجربی جلد 1 سری میکرو طلایی برای کنکور 1403

بانک تست + پاسخ تشریحی (رشته‌ی تجربی)
امتیاز 347 نفر
4.6 از 5

فروشندگان: فروشنده

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

در آغاز باید به این نکته توجه داشته باشید که جلد نخست کتاب پیش رو به ارائه‌ی بانک تست پربار از مباحث فیزیک پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌ی تجربی همراه با پاسخ تشریحی می‌پردازد و مؤلفان در جلد دوم، درس‌نامه‌ و مباحث آموزشی همراه با ذکر مثال برای درک بهتر مباحث ارائه‌ کرده‌اند. باید این نکته را در نظر داشته باشید که چینش مطالب در کتاب پیش رو به‌صورت موضوع به موضوع (و نه درس به درس و پایه به پایه) بوده و همه‌ی بخش‌های این کتاب و جلد آموزش با یکدیگر مطابقت صد در صد دارد. در هر مبحث تلاش شده از سطر به سطر کتاب درسی حتی پاورقی‌ها و مثال‌ها، سؤالات تألیفی چهارگزینه‌ای مطرح شود. در لابه‌لای این سؤالات، نمونه‌ تست‌هایی از کنکور داخل و خارج از کشور نیز بیان شده تا هیچ نکته‌ای از قلم نیفتد. سپس نوبت فهمیدن جواب‌های غلط و علت آن‌هاست. با یک پاسخ‌نامه‌ی تشریحی که در آن مؤلفان برای سؤال‌های موردنیاز، چند روش حل بیان کرده باشند، به این منظور دست پیدا خواهید کرد. با اطمینان خاطر می‌توان گفت پس از مطالعه‌ی کتاب‌های میکرو طلایی و سنجیدن نقاط ضعفتان قادر هستید به هر نوع سؤال مرتبط با آن مبحث پاسخ دهید. در کتاب پیش رو، تست‌هایی که خواندن آن‌ها برای دانش‌آموزان واجب بوده و به زدن فیزیک با درصد بالا در کنکور کمک چشمگیری می‌کند، با نشان ستاره مشخص شده؛ اگر داوطلبان به هر دلیلی زمان کم‌تری برای مطالعه داشته ‌باشند می‌توانند ابتدا این تست‌ها را بررسی نمایند. شایان‌ذکر بوده که مطالب این اثر، از بخش بانک تست دو کتاب ارزنده‌ی «سیر تا پیاز فیزیک پایه تجربی» و «سیر تا پیاز فیزیک دوازدهم تجربی» گرفته‌ شده است؛ لذا عزیزانی که پیش از این دو عنوان نام برده را تهیه کرده‌اند، دیگر نیازی به خرید مجدد کتاب پیش رو نخواهند داشت. هدف انتشارات بین‌المللی گاج از چاپ این اثر، ارائه‌ی یک کتاب جامع بوده که بتواند تمام نیازهای یک دانش‌آموز کنکوری را در این درس پاسخ دهد .

جلد بانک تست میکرو طلایی فیزیک کامل تجربی، به ارائه‌ی 4000 پرسش‌های چهارگزینه‌ای اعم‌ از تألیفی و سراسری همراه با پاسخ‌های روان پرداخته است. این کتاب موارد زیر را دربرمی‌گیرد:

  • شامل مباحث فیزیک دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌ی تجربی
  • ارائه‌ی 4000 پرسش‌های چهارگزینه‌ای تألیفی و سراسری 
  • ارائه‌ی مفاهیم، تمرینات و مثال‌های کتاب درسی جدید در قالب تست
  • ارائه‌ی پاسخ‌نامه‌های کاملا تشریحی برای تمامی پرسش‌ها
  • استفاده از چند روش حل برای تست‌های مورد نیاز
  • همراه با تست‌های کنکور سراسری 1401
  • ارائه‌ی درس‌نامه‌های کاربردی و مباحث آموزشی در جلد مکمل (جلد2)

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
پرسش و پاسخ

سلام این کتاب با نسخه پارسالش یعنی ویژه کنکور ۱۴۰۲ چقدر تفاوت داره؟

مهدی عبداله زاده : 18 شهریور 1402

سلام مهدی جان؛ این کتاب بر اساس اخرین تغییرات کتاب های درسی میباشد و فیزیک پایه دوازدهم تغییرات محتوایی داشته است.

سلام درجه سختی سوالات این کتاب نسب به کتابای IQ چطوره؟

: 9 تیر 1402

سلام دوست عزیز؛ همه‌ی بخش‌های این کتاب تلاش شده از سطر به سطر کتاب درسی حتی پاورقی‌ها و مثال‌ها، سؤالات تألیفی چهارگزینه‌ای مطرح شود. با استفاده از مجموعه‌ کتاب‌های IQ، از بانک گسترده‌ی تست‌های ساده به دشوار به همراه پاسخ‌نامه‌های کاملا تشریحی بهره خواهید برد.

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

×

مرورگر شما PDF را پشتیبانی نمی کند. دانلود PDF

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.