کتاب زبان انگلیسی دوازدهم سری آس

آموزش تصویری درک متن و گرامر کتاب درسی
امتیاز 22 نفر
4.6 از 5
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

هدف مؤلفان از گردآوری مجموعه کتاب‌های "آس"، آموزش ساده، سریع و مفهومی است. در این کتاب کوشیده شده به کمک نوین‌ترین متدهای یادگیری زبان انگلیسی، مهارت‌های شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن در دانش‌آموزان تقویت شود. با ارائه‌ی متن‌های متنوع و  جذاب، دانش‌آموزان به سمت نوشتن و خواندن پیش برده می‌شوند و تلاش شده قوه‌ی تخیل و خلاقیت آن‌ها پرورش داده شود. کتاب پیش رو از بخش‌های گوناگون و متنوعی تشکیل شده است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهد شد. درک متن با توجه به موضوع و سطح واژگان و گرامر درس نوشته شده است. این بخش باعث آشنایی دانش‌آموزان با متن‌های هم‌سطح کتاب، تسلط کامل آنان به مفاهیم و موضوعات مرتبط، تقویت آمادگی دانش‌آموزان با ارائه‌ی درک متن‌های هم‌سطح کنکور، تثبیت واژگان جدید و هم‌سطح در دایره‌ی واژگانی، توانایی تولید متن‌های مناسب، بهبود توانمندی دانش‌آموزان در مهارت خاص درک متن و قدرت پاسخ‌گویی سریع و مناسب می‌شود. داوطلبان می‌توانند با تکیه بر تست گرامر و واژگان خود را برای کنکور سراسری آماده کنند. سطح این تست‌ها متوسط به بالاست و محتوای علمی تمامی سؤالات از منابع اصلی استخراج شده است. با نگاهی کلی و اجمالی به نکات هر چهار درس، آزمونی جامع تهیه شده که دانسته‌های داوطلبان را پس از یادگیری دروس می‌سنجد. مؤلفان به‌منظور رفع ابهام از ذهن دانش‌آموزان برای تمامی سؤالات پاسخ‌نامه‌ی کاملا تشریحی ذکر کرده‌اند. همچنین کتاب پیش رو بخش‌های دیگری چون واژگان، کلوز‌تست، گرامر و... را دربرمی‌گیرداز دیگر امتیازات کتاب پیش رو می‌توان به QR کدهای آن اشاره کرد که با اسکن آن‌ها قادر خواهید بود به فایل صوتی مباحث دسترسی داشته باشید. کتاب «آس زبان انگلیسی دوازدهم» با همکاری مشترک علیرضا رزاقی و مهسا پیشه‌ورز و با نظارت ابوذر مومنی‌زاده در 264 صفحه گردآوری شده و توسط انتشارات بین‌المللی گاج به چاپ رسیده است. این کتاب موارد زیر را دربرمی‌گیرد:

  • تدریس کامل درک متن و گرامر کتاب درسی به‌صورت آموزش تصویری
  • ارائه‌ی بیش از 50 درک متن و کلوزتست هم‌سطح کتاب با رعایت موارد سنجش درجه‌‌ی سختی، زمان، تعداد کلمات و آشنایی با واژگان جدید مرتبط با موضوع درک متن کتاب به همراه فایل‌های صوتی
  • ارائه‌ی بیش از 1000 تست به همراه پاسخ‌نامه‌ی تشریحی کامل
  • پرورش و تقویت مهارت شنیداری و گفتاری به کمک متن‌های جذاب به همراه فایل‌های صوتی
  • تلفیق مطالب نوشتاری با تصاویر جذاب به همراه کمیک‌استریپ‌های داستانی و روزنامه آس
توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
پرسش و پاسخ

سلام برای این اسکن هایی که گذاشتید چه جوری میشع استفاده کرد؟؟

: 12 آذر 1397

سلام دوست عزیز؛ زیر تصویر کتاب آیکون PDF را دانلود کنید و با نرم افزار‌های اجرا کننده آن مثل Acrobat Reader فایل را مشاهده نمائید.

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

×

مرورگر شما PDF را پشتیبانی نمی کند. دانلود PDF

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.