کتاب در تنگنای بیم و امید

تولید کننده:
انتشارات نی
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

پس از حوادث 11 سپتامبر 2001، نگاه جوامع و دولت‌های غربی نسبت به مسلمانان تغییری بنیادین کرد. این تغییر نه فقط بر روابط میان کشورهای مسلمان و غیرمسلمان تاثیر گذاشت، که بسیار بیش از آن، موجب تحول روابط میان جوامع غربی و اقلیت‌های مسلمانشان شد. امروزه مواضع احزاب و سیاستمداران این کشورها در قبال مسلمانان و نحوه‌ی رفتار با آن‌ها در صدر عواملی هستند که سرنوشت انتخابات را برایشان رقم می‌زند. این کتاب نخستین بررسی جامع وضعیت مسلمانان در کاناداست؛ کشوری که به لحاظ تجربه‌ی جهانی مهاجران در کشورهای مقصد، غالبا به مثابه استثنایی بر قاعده شناخته می‌شود. آگاهی از این تجربیات باید برای خواننده‌ی ایرانی اهمیت ویژه‌ای داشته باشد، چرا که سالانه نزدیک به 10 هزار ایرانی کشور خود را به قصد اقامت دائم ترک می‌کنند؛ رقمی که در ده سال گذشته ایران را به یکی از ده کشور عمده‌ی مهاجرفرست به کانادا تبدیل کرده است.

نسخه‌ی انگلیی کتاب را انتشارات دانشگاه بریتیش کلمبیای کانادا در 2014 منتشر کرد و در سال 20145 این کتاب از سوی انجمن جامعه شناسی کانادا به عنوان کتاب سال انتخاب شد و جایزه‌ی معروف جان پورتر را دریافت کرد.

کتاب در تنگنای بیم و امید را عبدالمحمد کاظمی‌پور نوشته و بهرنگ صدیقی ترجمه کرده است. نشر نی این کتاب را در 319 صفحه و قطع رقعی منتشر کرده است.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.