کتاب حمله توالت های سخنگو مجموعه کاپیتان زیرشلواری جلد 2

تولید کننده:
انتشارات به‌نگار
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

مجموعه کتاب‌های ماجراهای کاپیتان زیرشلواری شامل چهار جلد است که توسط دیو پیلکی نوشته شده و به قلم انسیه بهبهانی به فارسی روان ترجمه شده است. چاپ و نشر این مجموعه توسط انتشارات به‌نگار صورت گرفته استکتاب‌ها داستان‌هایی کمیک استریپ هستند، یعنی متن و تصویر‌هایی دنباله‌دار که با کمک هم ماجرا را شکل می‌دهند و ما همراه جرج و هارولد داستان‌هایی که نتیجه بازیگوشی آن‌هاست، دنبال می‌کنیم

در داستان «حمله‌ توالت‌های سخنگو» که دومین داستان از این سری مجموعه‌هاست، جرج و هارلد قرار است در همایش مخترعان مدرسه شرکت کنند و چیزی تازه اختراع کنند؛ اما اتفاقات جوری رقم می‌خورد که توالت‌هایی آدم‌خوار متولد می‌شوند و باقی ماجراها... .

"«کاپیتان زیرشلواری» نام مجموعه داستان‌هایی است که اتفاقاتش را مدیر یک مدرسه و دو شاگرد دبستانی شرور رقم می‌زنند. مدیر مدرسه تصادفی به دست این دو پسربچه‌ی شیطان هیپنوتیزم شده و کارهای عجیب‌وغریب می‌کند. هرچند جورج و هارولد، اولین‌بار از هیپنوتیزم کردن مدیر سخت‌گیر و بداخلاق مدرسه خوشحال به‌نظر می‌رسند، اما این‌ کار بعدها برایشان دردسرهای بزرگی درست می‌کند. نویسنده کتاب براساس آنچه از گذشته خودش تعریف می‌‌کند در دوران تحصیل شاگرد بازیگوشی بوده و همیشه آرزو داشته یک‌ نفر ماجراهایی را که توی ذهنش بوده تصویر کند، اما چون کسی آرزویش را برآورده نمی‌کند تصمیم می‌گیرد خودش دست‌به‌کار شود." 

در همه‌ کتاب‌های این مجموعه (به جز کتاب شماره یک که مربوط به تبدیل شدن مدیر به کاپیتان زیرشلواری) است، دو بخش ثابت وجود دارد: اول ماجرای تبدیل شدن مدیر مدرسه به کاپیتان زیرشلواری و دوم بخشی جذاب به نام (فلیپ – او – راما) که کودکان را وادار می‌کند در داستان مشارکت کنند.

    

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.