کتاب تصمیم گیری به همین سادگی سری کتاب های خود آفرینی

از سری کتاب های خود آفرینی
امتیاز 2 نفر
5.0 از 5
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

وقتی در زندگی بر سر یک دو راهی گیر می‌کنید و باید تصمیم مهمی بگیرید چه کار می‌کنید؟ آیا از احساستان پیروی می‌کنید و به طور غریزی تصمیم می‌گیرید؟ آیا به حرف‌های مردم توجه می‌کنید؟ یا این که روش خاصی را برای ارزیابی شرایط و اتخاذ بهترین تصمیم ممکن به کار می‌گیرید؟ انسان در مسیر زندگی خود، با مسائل و مشکلات زیادی مواجه می‌شود و ناگریز از تصمیم گیری است. گاهی این مسائل آن‌قدر کوچک و پیش پاافتاده هستند که توجه زیادی به آنها نمی‌کنیم و در کمتر از یک دقیقه تصمیمات لازم را می‌گیریم، اما گاهی اوقات مسیر زندگی، ما را به دوراهی‌هایی می‌رساند که لازم است بایستیم، فکر کنیم و تصمیمی جدی بگیریم؛ تصمیمی که شاید سرنوشتمان را به کلی تغییر دهد.

کتاب تصمیم گیری به همین سادگی، شما را با تکنیک 10-10-10 آشنا می‌سازد. شما پس از خواندن این کتاب می‌توانید عواقب تصمیمات خود را در 10 دقیقه، 10 ماه و 10 سال بسنجید و به این ترتیب رشته‌ی زندگی‌تان را در دست بگیرید. «سوزی ولش»، نویسنده این کتاب با ارائه‌ی مثال‌هایی واقعی از زندگی افراد جامعه، استفاده از این تکنیک در زندگی واقعی را به سادگی بیان می‌کند. 

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
پرسش و پاسخ

سلام احتمال داره این کتاب دوباره داخل سایت موجود بشه؟

محمد کریمی : 30 آبان 1402

سلام محمد جان؛ این کتاب در حال حاضر چاپ تمام است. برای اطلاع از زمان موجود شدن کتاب ها لطفا قسمت "موجودشد اطلاع بده " کلیک کرده و شماره همراه خود را وارد کنید؛ هرزمانی که موجودشود به شما اطلاع داده میشود.

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

×

مرورگر شما PDF را پشتیبانی نمی کند. دانلود PDF

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.