ماژیک علامت گذار مپد

امتیاز 3 نفر
5.0 از 5
تولید کننده:
Maped

فروشندگان: فروشنده

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

یکی از راه‌های موثر برای حفظ مطالب درسی، کشیدن ماژیک علامت‌گذار بر روی خطوط درسی است. حال آنکه رنگ ماژیک باید به گونه‌ای باشد که در هنگام مطالعه، مطالب به درستی دیده شود تا در ذهن باقی بماند. ماژیک علامت‌گذارمحصولی است بی نظیر از برند مپد که قابل استفاده برای انواع کاغذهای استاندارد، کپی و فکس است. در ساخت مخزن این ماژیک از مواد ضد تبخیر پلی پروپلین استفاده شده که باعث دوام و ماندگاری بیشتر این محصول می‌شود. این محصول دارای نوک تخت از جنس الیاف نایلون بوده که برای خطوط با پهنای 5 میلی متر مناسب است. همچنین رنگ‌هایی که در این محصول به کار رفته پر قدرت و مقاوم در برابر نور بوده و در 6 رنگ متنوع تولید شده است. 

کمپانی مپد بعد از جنگ جهانی دوم در فرانسه شروع به فعالیت کرد. این کمپانی ازابتدای فعالیت خود توسط یک خانواده فرانسوی اداره می‌شد. مپد به کمک 16 شرکت در نقاط  مختلف، موفق به تولید و توزیع نوشت‌افزار شده  و تا به امروز توانسته این محصولات را به بیش از 125 کشور متفاوت صادر کند.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
درباره محصول دیدگاهی بنویسید
مرتب سازی بر اساس:
جدیدترین مفیدترین
29 شهریور 1396
هیوا معروفی
ماژيك
چرا اين ماژيكتون با وجود اينكه يه هفته بيشتره موجوديش تموم شده كاري نميكنيد پاسخ: سلام دوست عزیز؛ این محصول به زودی مجددا موجود شده و در سایت قابل خریداری خواهد شد. باید لطف کنید و صبور باشید و وبسایت ما را دنبال کنید تا در اسرع وقت از موجود شدن کتاب های مورد نظرتان مطلع شوید
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.