جی برگ لغات تخصصی متون حقوقی بخش دوم

ویژه‌ی دانشجویان کارشناسی ارشد
تولید کننده:
انتشارات جی 5

فروشندگان: فروشنده

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

تصور کنید حسابی گرسنه هستید و سر سفره غذا نشسته‌اید، یک نان داغ سنگک، تافتون یا بربری، داخل سفره هست و شما می‌خواهید آن را هر چه سریع‌تر میل کنید.
بدون شک نان را برمی‌دارید، آن را به قطعه‌های کوچک‌تری تقسیم می‌کنید و از آن قطعه، اولین لقمه را که کوچک‌ترین واحد قابل بلعیدن است در دهان می گذارید، این کار را آن‌قدر ادامه می‌دهید تا مرکز سیری مغزتان فعال‌شده و آتش‌بس اعلام کند؛ اگر بخواهیم مطالعه و درس خواندن را به غذا خوردن تشبیه کنیم، می‌توانیم چنین بگوییم که نان، همان درسی است که می‌خواهید یاد بگیرید، تکه‌های نان، فلش کارت‌ها هستند.

یکی از مهمترین و سرنوشت ساز ترین عناوین درسی در آزمون های حقوقی که می تواند رویای ادامه تحصیل در رشته و دانشگاه مورد علاقه را برای داوطلبین آزمون های ارشد فراهم آورد متون حقوقی است. با توجه به کلیدی بودن این امر و با یاری تیم متخصصان حقوقی جی۵، چند محصول جدید در زمینه تقویت دایره لغات و تسلط بر مفاهیم حقوقی کتاب های منبع که مهمترین آن law texts است، برای تمامی داوطلبان آزمون های کارشناسی ارشد حقوق فراهم شده است. این محصول، ویژه آن دسته از افرادی است که تا حد مطلوبی بر زبان انگلیسی تسلط داشته و با استفاده از آن بر ۳۴۸۹ واژه ضروری و مهم کتاب law texts تسلط خواهند یافت. بهترین ویژگی این مجموعه، ارائه ۵۴ فیش آموزش فونتیک به همراه مثال های کاربردی فارسی و انگلیسی است که با آن می توانید هر لغت انگلیسی را تلفظ نمایید و تنها در مدت ۶۰ روز و فقط با ۳ بار تکرار بیشتر، به راحتی تمامی جی برگ های زبان تخصصی را به حافظه دراز مدت خود بسپارید.

*مجموعه‌ی پیش رو شامل قسمت اول و دوم لغات تخصصی متون حقوقی است.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.