بسته آموزش مفهوم تضاد و متضادها شماره 558

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

توانایی یادگیری در کودکان به‌ویژه در سنین پایین بسیار بالا بوده و این زمان دقیقا زمان رشد و پرورش فکری کودک بوده که می‌توان با بهره‌گیری از متدهای آموزشی مختلف استعداد آن‌ها را شکوفا کرد. استفاده از بسته‌های آموزشی، فلش کارت‌ها، بازی‌های فکری و ساختنی از جمله موارد آموزشی بوده که امروزه به کمک والدین آمده‌اند. بسته آموزش پیش رو شامل 36 عدد فلش کارت به ابعاد 13×14 بوده که برای آموزش مفهوم تضاد و متضادها به کودکان با استفاده از تصاویر تمام‌رنگی تهیه‌شده است. اما چطور با کارت‌ها بازی را شروع کنیم؟ ابتدا کارت‌ها را با کودک نگاه کنید، سپس دسته‌ای از کارت‌ها را که شامل چند متضاد است انتخاب کنید و در مورد موضوع کارت‌ها باهم صحبت کنید. برای کودک دلیل این تضادها را شرح دهید یعنی اینکه چه چیزهایی این تضاد را به وجود آورده است. برای مثال یک جفت از متضادها را انتخاب کنید مانند بالا یا پایین و برای او شرح دهید معانی بالا و پایین چیست که به آن‌ها متضاد می‌گویند. مثال‌هایی از اطراف خود بیاورید که با آن می‌توان مفهوم بالا و پایین را به کودک نشان داد. همچنین فعالیت‌های خلاقانه‌ی دیگری نیز می‌توان به شکل زیر با این مجموعه فلش کارت انجام داد.

1.تعداد ۵ متضاد را انتخاب کنید و کارت‌ها را باهم مخلوط‌ کنید (بُر بزنید) و به کودک بدهید سپس از او بخواهید جفت‌های متضاد را باهم جور کند مانند کارت مربوط به مفهوم بالا را باکارت مفهوم پایین جور کند. تعداد کارت‌ها را در هر مرحله از بازی افزایش دهید تا کودک کم‌کم اعتمادبه‌نفس لازم را پیدا کند.

2. تعدادی از کارت‌ها را انتخاب کنید و نام یک متضاد از یک جفت را به کودک بگویید مانند باز از جفت باز و بسته و بالا از جفت بالا و پایین و از او بخواهید به کارت مربوط به آن مفهوم اشاره و جفت متضاد آن کارت را پیدا کند و نام آن را بگوید.

3. دقت کنید وقتی در مورد متضادها صحبت می‌کنید، از نمونه‌هایی که در محیط اطرافتان وجود دارد استفاده کنید و از او بخواهید مثال‌های دیگری را که می‌بیند، نام ببرد. ببینید آیا می‌تواند مفهوم را به مثال‌های دیگر تعمیم دهد. مثلاً وقتی صحبت از متضادهایی مثل خاموش و روشن شد، بتواند به کلید روی دیوار اشاره کند.

این بسته آموزشی مناسب کودکان 3 تا 6 سال بوده و در کنار آموزش، روش‌های برای بازی و سرگرمی با فلش کارت‌های موجود دارد. که به کمک آنها می‌توان:

1. مفهوم تضاد و متضاد را به کودک آموزش داد.

2. دامنه‌ی لغات کودک را با استفاده‌ی مکرر از آن‌ها افزایش داد.

3. توانایی کودک در تشخیص تضاد و متضادها را با طرح موضوعات مختلف افزایش داد.

4. مهارت‌های ارتباطی لازم را به او آموزش داد

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.