بسته آموزشی آرتک مدل مخلوط کن رنگ کد 196474 سری آزمایشگاه من

بخش نور و صوت درس فیزیک
تولید کننده:
ArTec

فروشندگان: فروشنده

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

کودکان سرشار از خلاقیت و انرژی هستند به همین علت رشد و پرورش فکری آن‌ها به عنوان آینده‌سازان این مملکت از اهمیت بسیاری برخوردار است. والدین مسئول کشف استعداد کودک خود هستند که با استفاده از روش‌های علمی و تجربی این مهم قابل دستیابی است. بازی‌ها و بسته‌های آموزشی بسیاری در بازار وجود دارند که باعث رشد مهارت فردی می‌شوند. بازی‌های ساختنی از جمله مواردی هستند که ذهن کودک را به چالش کشیده و او را وادار به تجزیه و تحلیل می‌کنند؛ همچنین حس کنجکاوی وی را برطرف می‌کنند. در این میان کودک باید قطعات را بررسی کرده و ارتباط میان آنها را تشخیص دهد تا به یک کل منسجم برسد. کودکانی که با ساخت‌و‌ساز سروکار دارند هوش ریاضی و فضایی آن‌ها رشد یافته و همین امر تاَثیر بسزایی در تجزیه و تحلیل مسائل خواهد داشت.

شرکت آرتک در سال 1960 به عنوان تولید‌کننده بازی‌های آموزشی در کشور ژاپن تاَسیس گردید و  تا به امروز بیش از 50 سال در این زمینه فعالیت کرده است. خانواده آرتک وظیفه خود را پرورش روحیه خلاقانه کودکان قرار داده است. بازی‌های ساختنی این شرکت با هدف افزایش مهارت علمی کودک تولید شده‌اند. این مدل‌های ساختنی بسیار متنوع بوده، از قطعات مختلف تشکیل شده‌اند و برای کودکان بالای 6 سال مناسب هستند. بسته آموزشی آزمایشگاه من مطابق با سرفصل‌های کتاب درسی طراحی شده است که سبب سهولت در یادگیری مطالب درسی برای دانش‌آموزان می‌شود.

بسته آموزشی آرتک مدل مخلوط کن رنگ حاوی دستگاه مخلوط کن رنگ است که به مبحث نور و صوت در درس فیزیک می‌پردازد. برای انجام این آزمایش در خانه به بطری پلاستیکی 500 میلی لیتری و کیسه پلاستیکی نیاز دارید.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.