اسباب بازی ساختنی آکسفورد کد MO3582

تولید کننده:
Oxford
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

شما می‌توانید با این محصول اجازه دهید فرزندتان خلاقیت خود را به‌صورت سازنده گسترش دهد. محصولی که توسط کمپانی کره‌ای آکسفورد تولید شده و آن را می‌توان به‌نوعی نسخه ارزان‌قیمت و آسیایی لگو دانست. این اسباب‌بازی که برای گروه سنی 6 تا 14 سال تولید شده است، باعث بالا رفتن تمرکز و دقت آن­‌ها شده و به بهبود عملکرد دستان او کمک می‌کند. والدین و بزرگ­ترها با استفاده از دفترچه موجود در این بسته می‌­توانند کودک را در ساختن این اسباب‌بازی یاری کنند.

بد نیست بدانید که کودکان بعد از ساخت این اسباب‌بازی به‌صورت تکی یا گروهی با استفاده از خلاقیت خود، می‌­توانند داستانی بسازند و در آن ایفای نقش کنند و به ماجراجویی بپردازند. ازجمله دستاورد­های این بازی بالا رفتن اعتمادبه‌نفس، سرگرم شدن و آشنایی با یک ماشین آفرود است. این محصول از سری ماشین هیولای شرکت آکسفورد است.

این اسباب‌بازی با توجه به تصورات ذهنی کودکان بیشتر مناسب پسران است. این محصول در بسته‌­ای به ابعاد 33×22×5 سانتی‌متر تولید شده و پس از ساخته‌شدن، کودک صاحب ماشین آفرود می‌شود. این مجموعه‌ با توجه به داشتن قطعات کوچک و قابلیت بلعیده شدن، نباید در دسترس کودکان زیر سه سال قرار گیرد.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.