اسباب بازی ساختنی آکسفورد کد CN3535

تولید کننده:
Oxford
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

شما می‌توانید با این محصول اجازه دهید فرزندتان خلاقیت خود را به‌صورت سازنده گسترش دهد. محصولی که توسط کمپانی کره‌ای آکسفورد تولید شده و آن را می‌توان به‌نوعی نسخه ارزان‌قیمت و آسیایی لگو دانست. این اسباب‌بازی که برای گروه سنی 6 تا 14 سال تولید شده است، باعث بالا رفتن تمرکز و دقت آن­‌ها شده و به بهبود عملکرد دستان او کمک می‌کند. والدین و بزرگ­ترها با استفاده از دفترچه موجود در این بسته می‌­توانند کودک را در ساختن این اسباب‌بازی یاری کنند.

بد نیست بدانید که کودکان بعد از ساخت این اسباب‌بازی به‌صورت تکی یا گروهی با استفاده از خلاقیت خود، می‌­توانند داستانی بسازند و در آن ایفای نقش کنند و به ماجراجویی بپردازند. ازجمله دستاورد­های این بازی بالا رفتن اعتمادبه‌نفس، سرگرم شدن و آشنایی با نیروهای ویژه است. این اسباب‌بازی از سری کبرا شرکت آکسفورد است.

این اسباب‌بازی با توجه به تصورات ذهنی کودکان بیشتر مناسب پسران است. این محصول در بسته­‌ای به ابعاد 28×20×6 سانتی‌متر تولید شده و پس از ساخته‌شدن، کودک صاحب یک ایست نگهبانی، ماشین زرهی، چند آدمک و... می‌شود. این مجموعه‌ با توجه به داشتن قطعات کوچک و قابلیت بلعیده شدن، نباید در دسترس کودکان زیر سه سال قرار گیرد.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.